VeniVidiVici
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.08.2015.
- Poruke
- 1.167
- Pohvaljen
- 4.163
Zanimljiv odgovor Air Serbia-a... Da l i su uopšte pročitali post na koji su odgovorili javno na društvenoj mreži?
Definitivno bi trebalo da porade na PR-u, nisu odavno više JAT.
Pogledajte prilog 210144Pogledajte prilog 210145
Očigledno da su pročitali objavu. I vrlo brzo odgovorili. Koliko vidim između objave i odgovora Air Serbia prošle je okvirno sat vremena (sudeći po slikama ekrana).
Isto tako vidim da su putnici koji su propustili let dobili i smeštaj u hotelu, i prevoz do i od aerodroma. Takođe vidim da se Air Serbia potrudila da ih stavi na prvi slobodan let (narednog jutra). Svaka čast.
Dešavaju se ovakve situacije, svima. Ja sam imao sigurno 10 puta problema sa Lufthansom, pa nisam objavljivao nešto svaki put kada se desi. Imao sam i stotine letova koji su prošli bez problema.
Dali su u objavi korektan odgovor. Zašto da priznaju nešto gde ne znaju sve detalje. Kako mi da znamo šta se stvarno desilo? Zato su i tražili da putnik pošalje informacije kompaniji. I to su uradilo pravovremeno.
Nekako smo postali vrlo kritični i kada treba i kada NE treba. Istina je da je Air Serbia nekoliko (mnogo) prvih godina poslovola uz velike subvencije države, i da su i političari i kompanija to krili, i da je to izazvalo mnogo negativnih emocija prema kompaniji. I sada kompanija - htela to da prizna ili ne, dobija neki oblik pomoći od države. (Neka nam npr. kažu koliko para dobijaju od države, ili Expo 2027 kompanije) za to što su obojili dva aviona (moja pretpostavka je nekoliko miliona evra). Ali to isto tako ne znači da Air Serbia nije uradila i nešto dobro, i da je povezala Beograd sa destinacijama koje do skoro nisu postojale.
Ok je kritikovati kada postoji potreba... ali ovo je preterivanje. Žao mi je zbog nelagode koju je imala putnica (opet kažem, imamo samo njenu priču, a ne celokupnu priču), ali sa druge strane imaš preko 3 miliona putnika koji se nisu žalili.