monthly lease rates for mid-life E190/E195 E1s (10 to 12 years) have hovered between $120,000 and $140,000 in recent monthsA изнајмљивање ембраера 190/195? Која је цена њиховог изнајмљивања. Могу да послуже док се не стекну услови за изнајмљивање А221
Значи пола од А221monthly lease rates for mid-life E190/E195 E1s (10 to 12 years) have hovered between $120,000 and $140,000 in recent months
Ja sam za A220-100. Njegov kapacitet (125 sedista) je tacno na sredini izmedju ATR76 (72 sedista) i A320 (180 sedista). Takodje, obuka za pilote je laksa jer su A320 i A220 jako slicni. Problem za A220 je sto je skup i nema ga na trzistu, ali pitanje je kakvo ce biti stanje za 5 godina. Za sada A220 nije rentabilna opcija, ali mozda bude za 5 godina.
Лука, како "није рентабилна опција"? Што би неко куповао нове авионе, ако је то нерентабилно?
Na kredit jako malo, ali dosta njih se uzima na finansijski lizing. Velike kompanije mahom tako kupuju avione.јако мало авиона се узима на кредит
Mana je da avion nije u vlasnistvu kompanije, a prednost je da se tako manje opterecuju finansije same kompanije jer ne mora da iskesira 100 miliona $ za avion, vec placa ugovorenu cenu svakog meseca. Potpuno isti princip kao kada kupujes auto na lizing, bilo finansijski ili operativni.Sta je mana lizinga aviona, a sta prednost?
Tako je, ali sam citao neke izvestaje koji tvrde da je preobuka sa A320 na A220 jako kratka buduci da su jako slicni. Idalje je potrebna preobuka i piloti ne mogu leteti na oba aviona. Opet, to bi znacilo 4 tipa u floti od nekih 25 aviona (bice ih valjda barem 25 do tada).I A220 i E90 bi bili potpuno novi tip aviona. Prvi se zove Airbus ali to je samo nalepnica preko Bombardier.
Откуд ти то? ЈАТ је био једна од ретких европских авиокомпанија са конкуренцијом чак и на домаћем тржишту... Држава му је само правила губитке, одређујући неекономске цене у унутрашњем саобраћају (које је стога ЈАТ избегавао колико је могао). Од већине западноевропских компанија, био је знатно спремнији за дерегулацију (1992.), продајући (нелегално у то време), карте испод званичног ценовника ИАТА (са све таквим скупим картама, Ер Франс је, рецимо, правио губитак).JAT je bio državni mastodont i mogao je da postoji samo u uređenju kakva je bila SFRJ.
Откуд ти то? ЈАТ је био једна од ретких европских авиокомпанија са конкуренцијом чак и на домаћем тржишту... Држава му је само правила губитке, одређујући неекономске цене у унутрашњем саобраћају (које је стога ЈАТ избегавао колико је могао). Од већине западноевропских компанија, био је знатно спремнији за дерегулацију (1992.), продајући (нелегално у то време), карте испод званичног ценовника ИАТА (са све таквим скупим картама, Ер Франс је, рецимо, правио губитак).
Mana je da avion nije u vlasnistvu kompanije, a prednost je da se tako manje opterecuju finansije same kompanije jer ne mora da iskesira 100 miliona $ za avion, vec placa ugovorenu cenu svakog meseca. Potpuno isti princip kao kada kupujes auto na lizing, bilo finansijski ili operativni.