Ali Air Serbia je kompanija koja ne prevozi samo P2P putnike, vec su vecina njih transferi. Napravili su hub u Beogradu i imaju klasican hub&spoke model. Naravno da ce leti imati vise frekvencija nego zimi, ali tako mora. Tako rade sve kompanije. Tako je bilo i na liniji za JFK, bice i na Chicagu. Ali definitivno da sa svojom feeder mrezom mogu nakupiti putnika za 2pw preko zime i 4-5pw preko leta. Problem je sto im se verovatno sada vise isplati da lete za Chicago, ali sledeca destinacija mora biti Toronto. Necu da ulazim u njihove razloge, ali razlog koji je naveo CEO je u najmanju ruku glup. Razlozi su druge prirode, a verovatno ih ne sme izneti u javnost.
Da, Purger brise svaki komentar koji mu se ne svidja, koji ga ispravlja, koji se kosi sa njegovom logikom koja masu puta nema nikakvog smisla i slicno. I da, mnogo puta iskoristi podatak iz komentara, napise clanak na osnovu njega i potpise se kao autor. Uradio je to dva puta sa informacijama koje sam mu napisao u komentaru koje je obrisao jer je pomenut neki drugi portal, jer je pomenuto da je govorio suprotno i pogresio i slicno. Jedno vreme sam pisao za njegov "portal", ali kako nije umeo da ceni to i kako je prepravljao i cenzurisao moje tekstove odustao sam od istog. Zatim sam i prestao da pisem komentare tamo nakon jedne poduze rasprave o long-haul linijama iz regije gde sam mu izneo tonu podataka i brojki, a on se na sve to oglusio i pisao svoje floskule o EU i NATO, vredjao me, govorio da 'kajgotarim' a sam nije izneo niti jednu jedinu brojku i odgovarao mi sa 'ma kajgot', 'sad ste bas provalili' i slicno.