lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
Da, o broju putnika ZAG-NY I TGD-NY je bila rasprava. Ne vredi se raspravljati sa tim covekom.Nemaju rođeni Purgeri-Zagorci slovo ć, kao što nemaju ni Slovenci, i uče ga u školi kao potpuno veštačko - zapravo, uče od 7. godine strani jezik, za koji bi neko mogao steći utisak da je, zapravo, srpski...
Ako je to bila rasprava o broju putnika za Njujork iz ZG i iz Podgorice, razvalio si ga, čestitam.
A odavde, predviđam da će biti još iznenađenja kada je u pitanju long haul. Za čartere nije baś odgovarajuća ova konfiguracija sa pravom biznis klasom, ali mogao bi se jednom nabaviti i jedan drukčiji A330, koji bi mogao da bude zauzet i leti i zimi.
Licno sto se long-haula tice mislim da ce pored JFK, ORD I TSN u nekoj skorijoj buducnosti biti YYZ, jos jedna kineska linija (verovatno CAN eko kinezima ostave PEK i PVG) i mozda LAX. Sve ostalo nema putnika.
Stoji da nije bas odgovarajuce imati biznis klasu za chartere, ali mogu agencije da nude tarifu sa biznis klasom. Ipak su to duzi letovi i destinacije na koje idu platezno sposobniji, pa ne sumnjam da ce biti zainteresovanih za biznis klasu. U krajnjem slucaju, mogu da lete samo ekonomsku. Opet ce manji gubitak biti nego da avion sedi na zemlji.