Purger se vodi da Zagreb mora imati letove ka svim kontinentima, da je najelitniji, najkonektovaniji aerodrom u regiji, u sustini mini-Atlanta, dok je Beograd prosek, kao i sve srpsko. U skladu sa tim je izneo da Beograd treba da ima longhaul letove za Toronto, pored ove tri linije. To i vrapci na grani znaju. Dok se za Zagreb raspisao i naveo linije ka svim kontinentima.Нема увреде Лука, ја додуше не знам којом се логиком води Пургер, код мене су дестинације повезане са некаквом пословном активношћу коју смо имали, и коју, колико ми се чини, наша држава покушава да обнови.
Адис Абеба је можда ипак ту вишак. Једина логика која ми је била, је да је Адис Абеба велики хаб за црни континент
Slazem se, ali generalno nemaju neko prisustvo u Evropi. Lete samo za najvece aerodrome tipa FRA, LHR, CDG, IST, itd... Ukupno manje od 10 aerodroma u Evropi ima redovne letove ka Addis Abebi. Licno bih jako voleo da vidim Ethiopian u Beogradu, ali znamo svi da je to nerealno. Za pocetak bi agencije trebalo da pokrenu neke charter ture za Etiopiju.Pa Etiopijan je najjača kompanija u Africi, nije baš neka egzotika u svetu zrakoplovstva.
Tunisu generalno opada popularnost jer je kvalitet letovalista drasticno opao. Za te pare ljudi idu na mnogo bolje destinacije. Idalje ima potraznje, ali nije kao pre 5-10 godina.Tunis ima čartere odavno i to pokriva tržište. Mislim da lete i Air Serbia i Nouvelair na relaciji Monastir Beograd.
Ove ostale potencijalne destinacije treba realno gledati kroz broj putnika, konkurenciju i druge faktore a ne samo snove kao sumanuti Purger. Recimo Maldivi i Sejšeli imaju svoje putnike iz Beograda ali su konkurencija drugih avio kompanija i njihove cene velika prepreka direktnom letu.
Zato vidim da iz Beograda trenutno leti Antonov 12, ovaj put druga frima iz Ukrajine, i to za Maroko. Umesto da imamo turističke čartere za Maroko ide kargo:
izvor flightradar24.com:
Pogledajte prilog 142098
Мада можда сам претерао са Хараре, можда је Луанда бољи избор.Адис Абеба, Хараре, Наироби, Каиро, Лагос, Алжир, Казабланка или Рабат и Јоханесбург. Дестинације које би АС требала да има у Африци. Може нешто ту да се рачуна и на трансферне путнике.
Где може да се прочита шта пише тај пургер?Tunisu generalno opada popularnost jer je kvalitet letovalista drasticno opao. Za te pare ljudi idu na mnogo bolje destinacije. Idalje ima potraznje, ali nije kao pre 5-10 godina.
Maldivi i Sejseli imaju putnike i tu bi JU trebalo da leti cartere sa A332. Pogotovo zimi kada ionako imaju manje saobracaja na long-haul, a tada je sezona na Maldivima i Sejselima. JU komotno moze jedan charter nedeljno da leti za Maldive i jedan za Sejsele. Ili kako se vec dogovore sa agencijama oko aranzmana. Za redovnu liniju nema putnika, ali charteri bi morali da idu preko JU, a ne preko Qatar-a.
Neki dan smo imali raspravu Purger i ja, covek je nedokazan. Pise genericke komentare o NATO i slicnim kojestarijama (da ne kazem kajgotarijama), dok meni govori da brojke nisu tacne. Covek ne napise nijednu brojku, vec svoje sumanute zelje, ali brojke koje ja navedem nisu tacne. Zato sto ne idu u prilog njegovoj "analitiki". Da ne kazem da ne zna razliku izmedju č i ć, kao i izmedju jer i jel. Brise komentare koji mu ne odgovaraju, koji mu ispravljaju gramatiku i sl. Sve u svemu, uzas.
Licno sam misljenja da An12 treba zabraniti u Evropi. EU je zabranili letove mnogo drugih sigurnijih aviona i kompanija, dok AN12, koji ima ko zna kakvo odrzavanje u sadasnjim okolnostima, leti jos uvek. Leti samo zato sto Evropskoj Uniji tako odgovara.