Zato što nemaju meru.
Zato što bi stajanje prvo bilo samo za letove do 40 minuta. Onda bi se dodalo da budu za letove do 50. Pa do 60. Pa tako sve dok se ne dogura do 3 sata stajanja.
Takođe, jel moguće da niko ne razmišlja o tome da nije lako stajati ni 30 minuta? Pogotovu ako stojiš u mestu svo vreme bez pomeranja. Pre nego što mi neko kaže ''ali putnik uvek može da prošeta po avionu'' da postavim dva kontrapitanja:
Prvo, kako da prošeta po avionu, kada da prošeta, ako 10 minuta traje zabrana napuštanja sedišta tokom poletanja, 10 minuta zabrana napuštanja tokom sletanja, i ostaje 10 minuta između?
I drugo, još bitnije - GDE u avionu koji je novim rasporedom 80% natrpan, da putnik šeta? To je kao kada bi neko u autobusu kome je kapacitet 100 putnika a popunjen je sa 80 ljudi, neko pokušao da ''prošeta'' po salonu. Da, moguće je. Ali ne šetanje nego probijanje kroz masu.
Drugo, ti misliš da bi u slučaju da se odobre ti letovi i avioni sa stajanjem, korporativni otpadi ostavili sve tri odnosno četiri opcije u opticaju? I stajanje, i ekonomsku klasu, i biznis klasu i prvu klasu? Pa ne bi. J'e se njima da ti ostavljaju tolike opcije. Nego bi se nakon svega par meseci svi letovi na svetu sveli na dve opcije: Stojiš u klošarskoj klasi, ili sediš ko kralj u prvoj klasi. I nema ništa treće. Jer zabole njih da čine ustupke i diversifikuju ako će ovčice mic po mic da prihvate i ovo stajanje i pakovanje ko sardine.
E zato korporativnim otpadima uvek treba pružati otpor. Jer čim se prestane, oni neće stati na kompromisnoj tački, nego će nastaviti da forsiraju svoje psihotične i psihopatske ideje sve dok ne isteraju do tačke gde si ti na apsolutnom gubitku a oni na apsolutnom dobitku.