Šta je novo?

Air Serbia

Pa svakako može da se desi i da dođe Transat sa 2 nedeljna leta, njima bi to verovatno bilo dovoljno, kao u Zagrebu.
 
Ali nije landing fee jedina taksa. Ima jos taksi, i kada se sve sabere, Toronto je skuplji od JFK. Poznato je da su letovi u Kanadi medju najskupljima na svetu.
 
Jesi li sabrao da vidiš da li je istina ili samo ponavljaš nešto neprovereno? Recimo da li si uračunao popuste koje avio kompanija može da dobije kad pokrene novu liniju?
 
Sabracu kada budem imao vremena. Ne mogu da racunam popuste kada ne znam koliki su i kako se obracunavaju.
 
Avion će se zvati po Pupinu i leteće se za Peking, a ne Šangaj, reče Vučić..
 
Ndka je Pupin, samo da ne lepe i njegovu facu na rep.

Edit: A special livery, featuring Pupin's image, will be painted on the wide-body jet.

Budalaština.
 
Poslednja izmena:
Сад ћу ја као Драган: мој предлог је усвојен!
 
Ni ja bas ne shvatam zasto se toliko forsiraju letovi ka Kini ako je vec Hainan uspostavio letove. Zasto drzava gura svoju kompaniju u potencijalni problem zarad politickih ciljeva, kao sto je bio slucaj sa preranim uvodjenjem letova ka JFK?
Ovde su primarni putnici turisti tako da je bolje da se trziste ustupi kineskim aviokompanijama, sumnjam da nase osoblje u avionima zna kineski jezik?!

Drugo pitanje je, gde su ti silni turisti kada je njihova zemlja jos uvek pod restrikcijama i obaveznom karantinu po ulasku u zemlju? Ko ce nam garantovati da ce turisti ponovo u tolikom broju biti zainteresovani za Srbiju kao pre korone kako bi se opravdala isplativost letova.

Ovo je top 10 nepovezanih destinacija sa BEG 2019. god.
BEG1.png


Vecina transefrnih putnika iz Kine su te godine dolazili Aeroflotom u Beograd i to su mahom bili turisti. Putnici iz Toronta i Cikaga su uglavnom nasa dijaspora koja prirodno putuje u svoju maticu, jednom ili vise puta godisnje. Dakle avio-saobracaj izmedju Beograda i Severne Amerike ce se puno brze oporaviti nego saobracaj sa Kinom. Namece se pitanje sta je uopste prioritet Er Srbiji i nasoj drzavi?
Svakako da postoje bitne ekonomske veze sa Kinom i da bi se direktni letovi uspostavili pre ili kasnije ali nije fer da se Toronto sada izostavlja iako su godinama najavljivali letove.
 
Da se vode samo brojem putnika-uveli bi najpre Šangaj i Toronto.. a oni uvode Peking, gde Hajnan leti, i Čikago, koji je tek četvrti po broju putnika na toj listi.
 
Ne znam ni kako se ta šema letova uklapa u transfernu politiku Er Srbije. Mislim, iz Čikaga i Toronta bi sigurno imali brdo transfernih putnika za ceo Balkan, a opet, sa Kinezima ne znam koliko će imati uspeha, vize im valjda nisu potrebne samo za Bosnu i Albaniju.
 
Ех, кад би само носио Пупинов назив а не и слику... Можда ће Хаинан да преусмере да лете из Шангаја а наши да лете за Пекинг, кад већ није могуће да се купе карте Бгд Пек, неко рече.
 
Иначе на РТСу је преЦедник изјавио да ће АС летети до града Тијанјина близу Пекинга, а не у Пекинг, а колико сам добро разумео, рече да ће бити и још један А330. Јел то значи 3?
 
Da, tako prenose:
"Верујемо да ће Ер Србија летети за Тјенђин, који је на само сат времена или мање од Пекинга, на североистоку Кине", додао је Вучић.
Nadajmo se da trtlja, jer to nema mnogo smisla.
 
Иначе на РТСу је преЦедник изјавио да ће АС летети до града Тијанјина близу Пекинга, а не у Пекинг, а колико сам добро разумео, рече да ће бити и још један А330. Јел то значи 3?
Ne, mislio je na ovaj drugi. Bice ih 2.
 
Jedine logične destinacije u Kini su Peking kao glavni grad i Šangaj kao glavna luka i rodni grad domaćih Kineza.Tjenđin nema mnogo smisla...
 
Tianjin je pomenut kao najblizi grad Pekingu u koji JU moze trenutno da sleti. Kina ne dozvoljava da ulazna tacka za putnike u Kini bude Peking. Iz tog razloga Hainan leti za Dalian iz Beograda. Treba videti do kada ce ta kineska mera biti na snazi. Ne bih preteratno verovao preCedniku buduci da se do sad pokazalo da je 'vrhunski strucnjak za avijaciju' vise puta promasio. Drzimo se samo najava koje stizu iz JU, ne od politicara.
 
Иначе на РТСу је преЦедник изјавио да ће АС летети до града Тијанјина близу Пекинга, а не у Пекинг, а колико сам добро разумео, рече да ће бити и још један А330. Јел то значи 3?
Nakon crtanja trasa puteva i monetarne politike, uređivanja svih medija i kadrovskih rešenja na svim nivoima do kućnog saveta, može malo da pravi red leta, šta mu teško.
 
Град за кога до скоро нисам никад ни чуо, а има 14 милиона становника и налази се међу 20 највећих градова на свету.
 
Изгледа да нећемо дуго да чекамо на тако нешто. Мозак се данас не користи уопште. Механичка операција, за два минута скоцкан текст (са грешкама, логичким, ортографским да не кажем синтаксним, нетачан и по суштини и са називима).
 
Sve je dobro dok ne napišu Bejdžing.
У Пекингу, на мандаринском, кажу Бејђинг, а на југу Кине, у Кантону (данас га зовемо Гуангџоу, или погрешно Гуангжоу, Гуангжу) - Пекинг. Сви Европљани некад су користили Пекинг (и Кантон, Тјенцин...), а онда су неки прешли на мандаринска имена (што је и Кинезима драго).

Ми смо, наравно, остали на пола пута, па код неких градова користимо "старо" (тј. из незваничног дијалекта), а код неких "ново" име. Не би нам пала круна са главе да говоримо Бејђинг, тако се град зове, али ни не морамо.
 
Vrh