Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

@direktor Ако воз не касни, креће после десетак минута. Једино ако ти увек наиђу 3, 9, 60, 61, 62 или 63 пре бесплатног аутобуса па га ни не чекаш.
 
Аутобус Петроварадин - Нови Сад не чека путнике ако воз касни јер у 2025. години не постоје телефони и друга средства комуникације. Вози празан до центра Новог Сада јер имамо пара на бацање. Онда сви ти путници нагрну на редовне линије и направе хаос на 3 и 9.
Video sam ga danas i nisam mogao da verujem da odlazi prazan. E sad, druga je stvar što zasta non-stop prolaze busevi do centra.
 
Najava sa razglasa da voz ne staje u stanici
20250411_150032.jpg

20250411_150036.jpg

Jednom su promašili po kom koloseku ce proci

20250411_150333.jpg

Pa je protrčao i soko
20250411_150717.jpg

20250411_151134.jpg

20250411_150718.jpg

Oba smera
 
Ако узмемо да је возач камиона у реду, без тежих последица по своје здравље, какве су казне којима подлежу возачи за изазивање саобраћајне несреће у коју је умешан воз?
 
Ако узмемо да је возач камиона у реду, без тежих последица по своје здравље, какве су казне којима подлежу возачи за изазивање саобраћајне несреће у коју је умешан воз?
To sam se i ja jednom ovde pitao. Ko finansira ovu štetu na vozu koja je veća od vrednosti novog kamiona?
Zagrebu se dva auta na semaforu pa se piše EU obrazac radi nadoknade.

Da li postoji info da je železnica ikad pokrenula neki proces?
 
Ovo deluje kao da može da se sredi. Ne vidi se da je nešto vitalno stradalo.

E sad, bojim se da svejedno neće biti sređena jer bi trebalo da neko to pritiska konstantno. A moralo bi da se sredi jer mi nemamo dizel vozove za bacanje, verovatno je to sređivanje jeftinije od nove garniture i ko zna kada će se ukazati prilika za nabavku te nove garniture. Možda tek za 20 godina. Srbija je trajno oštećena za jedan voz i to tako treba gledati i prilikom suđenja i prilikom razmatranja ulaganja u ovu garnituru. Ohrabruje što je broj ispravnih 711 dosta povećan prema onom pregledu što nam je dao Jelancha, možda se neko zainteresovao.
 
Ако узмемо да је возач камиона у реду, без тежих последица по своје здравље, какве су казне којима подлежу возачи за изазивање саобраћајне несреће у коју је умешан воз?
Kazna je ista kao i za saobraćajnu nezgodu iz nehata, droge, alkohol, dodatna kazna. Ako ima smrtnih slučajeva, sud dodaje još jednu kaznu. Štetu (servis) plaća osiguravajuće društvo ako je voz osiguran. Ako ne, SV može samo sudskim putem da povrati novac od vlasnika kamiona. Vozač ne plaća štetu jer je šteta daleko veća od imovine vozača, osim ako ga SV privatno tuži.
 


Šta pokriva vaša polisa osiguranja od auto-odgovornosti?​


Vašu odgovornost kao vlasnika, odnosno korisnika, kada upotrebom motornog vozila pričinite štetu trećim licima, u šta spadaju smrt, telesne povrede, narušavanje zdravlja, uništenje ili oštećenje stvari.
Polisa osiguranja od auto-odgovornosti ne pokriva štetu nastalu na vašem vozilu. Za štete na vašem vozilu potrebna vam je polisa kasko osiguranja.
 
Ако узмемо да је возач камиона у реду, без тежих последица по своје здравље, какве су казне којима подлежу возачи за изазивање саобраћајне несреће у коју је умешан воз?
Kaznom 20 do 40 hiljada dinara ili 3 meseca zatvora, 3 meseca zabrane upravljanja motornim vozilom i par poena po ZOBSP.
6 meseci do 5 godina zatvora po Krivičnom.
To sam se i ja jednom ovde pitao. Ko finansira ovu štetu na vozu koja je veća od vrednosti novog kamiona?
Osiguravajuće društvo kamiona. Ostatak štete verovatno kroz osiguranje od profesionalne odgovornosti vlasnika vozila.
 
Vrh