Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Po wikipediji DB je jedna državna kompanija koja je podeljena na: DB Fernverkehr (long-distance passenger), DB Regio (local passenger services) and DB Cargo (rail freight). The Group subsidiary DB InfraGO...
Da li ovakva podel DB-a znači i da kod njih svaki ogranak ima svoje npr lokomotive i osoblje, ili je kao kod nas svako za sebe?
Ne znam da lu Železnice Ssrbije bile ovako nešto podeljene (ŽS ptunički prevoz, ŽS transport, ŽS infra...).
Kao i u svemu, naši su trebali da urade analizu veću evrposkih železnica, i samo da prekopiraju rešenje koje bi nama najviše odgovaralo (verovatno uz male korekcije).

Naravno da ne treba da prekopiraju sistem većih evropskih železnica! DB je stotinama puta veća firma od ŽS. Podela na daljinski, lokalni i teretni prevoz ima logike kad svaka od tih firmi poseduje vozni park 50-100 puta veći od celokupnog voznog parka u Srbiji. Dodatno deljenje mikro-nano firmi za železnički prevoz u Srbiji je potpuno suludo i kontraproduktivno, što se i pokazalo nakon podele. Džinovski upravljački aparati su se dodatno povećali, izvršno osoblje smanjilo, a organizacija železničkog saobraćaja dodatno zakomplikovala. Država Srbija treba da ima jednog državnog upravljača železničke infrastrukture i jednog državnu firmu za železnički prevoz koja obuhvata i teretni i putnički saobraćaj. Sve ostalo je potpuno suludo i vodi u propast.
 
Moguće, nikada nisam ulazio detaljnije mnogo u ovo.
I da, pogotovu podela na lokalni, daljinski, brzi...to bi moglo tek da se razmatra sa obimom saorbaćaja kao mađarska.

Ali ovo u DB-u nisu firme već sektori u okviru iste firme, ako se ne varam?
 
Pozdrav,

Upravo sam ušao u 754 na Nbgdu, zbog čega iati dolazi na 4ti umeato na 1vi ili 2gi kolosek /da, znam da k.mreža na 3em ne radi/, zar nije lakše i brže da dolazi na neki od pomenuta dva umesto što šparta po 'nepravilnom'??? i, da li iko vodi računa o PROMENAMA NA PERONSKIM MONITORIMA KOJI TREBA DA PRATE PROMENE PUTA VOZOVA U REALNOM VREMENU????? i, koliko će trajati ovo trenitno stanje???

pozdrav,

Petar
 
20250327_123516.jpg

20250327_132158.jpg

20250327_132132.jpg

20250327_132144.jpg
 
Sada čitam probleme sa Želvozovim DMV 710..

009 uključena na leto sa remonta, isključena od jeseni, proradila u Februaru, no 12.02 mv je opet isključuje sa naznakama: Slabo koči, slabo grejanje, neispravni grejači stakla, slabo osvetljenje, neispravno osvetljenje manometra.

001 isključena 12.08.2024. : ne radi hlađenje DMV, mali broj obrtaja DM B, smer vožnje - mikroprekidač nije u redu itd...

😱 Praktično Nesipravna vozila izašla sa remonta koji je plaćen 500k evra, a niko neće odgovarati.. 😱
 
Pitanje je isto da li oni uopste znaju da remontuju 710 kako treba ili znaju samo da nasminkaju vozilo da izgleda kao da je izaslo sa remonta.
 
Vrh