Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Srbija<->Voz je skratio rad blagajne u Kraljevu od 8 do 16h, blagajna ne radi subotom i nedeljom.
Karte se kupuju u vozu po ceni kao na blagajni.

Po planu preduzeća balgajnici se više ne zapošljavaju, kako koji odlazi u penziju tako će se blagajne zatvarati, a kondukteri će imati više posla.

Po strani sve, ali posao blagajnika bi bio dobra stvar za osobe sa invaliditetom i za one koji su isključeni iz društva ili već duže vremena nezaposleni.
Nažalost u Srbiji ne postoji svest, a unutrašnjosti svako novo radno mesto bi značilo.
 
To je trend u svetu. Banke zatvaraju šaltere za novčane transakcije, a čujem da i kladioničari planiraju isto. Sve će biti online. Mada sam potpuno siguran da gazda Peconi ili neko sličan rado ušao u partnerstvo sa železnicom. Neka šema tipa železnica im da prostor biletarnice za prodavnicu tipa kiosk, bez naknade, a oni moraju da prodaju karte bez provizije. Radnja radi ceo dan svaki dan, možeš da kupiš vodu cigare i novine, železnica nema troškova za blagajnike. Svi srećni.
 
Sve ide online, ali ne u unutrasnjosti, samo će kondukteri imati veći posao.

Može i bez Peconija, jednostavno zaposliš osobu koja ima probleme da se prilagodi u društvu, za nju će ovaj posao biti super, jer će imati kontakt sa ljudima, a i zaradiće neke novce.
Problem ljudi sa autizmom (hajde da uzmemo one sa lakšim slučajem) jeste to kada im umre staratelj ostanu sami i postanu to što postanu.

A ovo sve pričam, jer znam lično jednu osobu sa autizmom koja je svesna i koja bi radila posao, ali nažalost kada je aplicirao SV-u odgovoreno mu je da se ne traže blagajnici, a da za ostale poslove nije stručan.
I eto sada takva osoba propada, a mogla je lagano da radi.

Mada dobro, u Srbijavozu ne možeš da se zaposliš ako nisi član jednog sindikata čiji predvnodik sedi u upravnom odboru preduzeća.
Tako da bezveze maštam o "državi blagostanja" & "socijalne pravde".
 
Srbija<->Voz je skratio rad blagajne u Kraljevu od 8 do 16h, blagajna ne radi subotom i nedeljom.
Karte se kupuju u vozu po ceni kao na blagajni.

Po planu preduzeća balgajnici se više ne zapošljavaju, kako koji odlazi u penziju tako će se blagajne zatvarati, a kondukteri će imati više posla.

Po strani sve, ali posao blagajnika bi bio dobra stvar za osobe sa invaliditetom i za one koji su isključeni iz društva ili već duže vremena nezaposleni.
Nažalost u Srbiji ne postoji svest, a unutrašnjosti svako novo radno mesto bi značilo.
То је добра ствар и за оне који изгубе здравствену групу.
На железници таквих радних места, погодних за људе који су радили у извршној служби и изгубили су здравствену групу, има све мање и мање. На такве раднике се више уопште не мисли.
 
Postoje li vozovi 2204 i 2211? Na sajtu SV ih nema, a imaju svi drugi brojevi između 2200 i 2215
 
Svi brojevi postoje u grafikonu reda vožnje, ali vozovi saobraćaju sa redukovanim redom vožnje pa su se brojevi izmešali
 
Postoje li vozovi 2204 i 2211? Na sajtu SV ih nema, a imaju svi drugi brojevi između 2200 i 2215
Постоје у графикону и књижицама, но вероватно им је статус да привремено не саобраћају.
2004 Београд Центар 10:40 - Шид 13:00
2211 Шид 16:25 - Београд Центар 17:54
 
Baš me zanima kako je uspeo onaj brzi za Loznicu i Zvornik? Sumnjam u veću uspeh zato što su manja mesta, koja imaju manje autobusa za Beograd potpuno izpreskakali.
 
Људи који се возе причају да је углавном празан до Шапца. Време јутарњег доласка није адекватно за запослене у Београду. Опет грађани Шапца су у потоуности неинформисани да воз иде директно до Београда без преседања, а камоли да имају два поласка и да нема стајања по Срему осим Руме. Србијавоз и локална самоуправа се нису ни најмање потрудили да обавесте грађанство о могућностима путовања возом директно у Београд.
Са друге стране цвета Бла бла кар, и са новим аутопутем је најбољи вид превоза до Београда. Доста људи вози рано ујутро кола са 7-8 седишта и углавном исте људе враћају натраг са посла.
 
Videh pre neki dan Banbusov polazak za Zvornik je oko 12h u podne imao 20 putnika.

Bla bla kar je svuda ubio prevoz.
 
Напуни се он код Сава центра и Студењака, али млађи све више користе бла бла. Eво сад гледам на Бла бла за сутра, из Лознице иде 5 кола, из Шапца иде 28 кола.
 
Људи који се возе причају да је углавном празан до Шапца. Време јутарњег доласка није адекватно за запослене у Београду. Опет грађани Шапца су у потоуности неинформисани да воз иде директно до Београда без преседања, а камоли да имају два поласка и да нема стајања по Срему осим Руме. Србијавоз и локална самоуправа се нису ни најмање потрудили да обавесте грађанство о могућностима путовања возом директно у Београд.
Са друге стране цвета Бла бла кар, и са новим аутопутем је најбољи вид превоза до Београда. Доста људи вози рано ујутро кола са 7-8 седишта и углавном исте људе враћају натраг са посла.
Ја се пре неколико дана вратих из Београда вечерњим возом, било је око 30 људи у њему. Воз има чак и вај-фај, каснио је у Руму и Шабац по 5 минута, углавном због стајања на пружним прелазима. Кад би били чешћи поласци, милина.
 
Одлично, надам се да ће се омасовити употреба да се оправдају додатни поласци, посебно рано ујутро.
 
Одлично, надам се да ће се омасовити употреба да се оправдају додатни поласци, посебно рано ујутро.

Употреба се може омасовити једино повећањем броја полазака, а не обрнуто. Два поласка дневно су смешна. Четири поласка су минимум минимума. Тако се и кренуло са Београд - Вршац, са четири поласка.
 
Bla bla kar je svuda ubio prevoz.
Мени је врло занимљив податак да данас (петак) из Београда за Нови Сад има 36, а за Ниш 110 доступних вожњи преко Бла Бла кара. Нови Сад је већи и ближи Београду па би било очекивано да има више вожњи за Нови Сад, али очигледно је железница учинила своје у случају Новог Сада и дебело подбацила у случају Ниша.
 
Pa normalno kada do Novog Sada postoji kršten prevoz, nije ni realno da se takmiči zbog brzine.


Problem Bla Bla je u unutrašnjosti, jer diže cene autobuskih karata.
A železnica očigledno nikada meće stići van Subotice i Leskovca izgleda.
 
Problem Bla Bla je u unutrašnjosti, jer diže cene autobuskih karata.

Аутобуске карте су биле скупе и пре масовизације бла бла. Неке релације су безобразно скупе, нпр. Ниш - Лесковац. Аутобуска карта Београд - Ниш кошта исто као Београд - Грачаница?
 
Zbog Niš Eskpresa, ali to je i problem države koja ne kontroliše cene, jer su sve to njihovi.
Valjda kao sav normalan svet treba da se vozimo prevozom, ali ova država očigledno ne postoji za nas na Istoku i Zapadu + i dobrim delom Vojvodine.
Autobuske linije se isto gase zbog Bla Bla i nekih taksija zbog nedostatka putnika na redovno prijavljenim relacijama.

Ali da batalimo to.
Slušam u vozu pre neki dan pričaju majstori iz Karga, vraćali prazno iz Prahova za Bor kada došli kod rampe u Kobišnici i kaput nema dalje, kolosek se raspao mrtvo ladno prelaskom teretnog ranije.
Šta će gde će vraćaju se nazad u stanicu, sam bog ih je spasao što su na vreme obratili pažnju inače havarija bi bila.
A putnički se sada skoro stalno otkazuje iako je 100 puta rečeno da podnevni u 12 iz Zaječara i iz Negotina u 14h zimi ne sme da se otkazuje, jer je dan kraći i ne možemo sa šakalima da se vraćamo kući, ali nema veze što kaže onaj: "Srpski narod treba je*******ati, smejte se smejte, treba je*******ati narod, jer mi smo st***".
Stvarno je tako.
 
Pa normalno kada do Novog Sada postoji kršten prevoz, nije ni realno da se takmiči zbog brzine.


Problem Bla Bla je u unutrašnjosti, jer diže cene autobuskih karata.
A železnica očigledno nikada meće stići van Subotice i Leskovca izgleda.
Нарочито кад преместе аутобуску, тек тад нико неће путовати аутобусом, а железница неће искористити прилику.
 
Evo voz u Palati.
444754_viber-image-2024-01-20-17-18-10-707_iff.jpg
 
Vrh