Da li jos neko od komsija ima MTSov opticki internet i da mu vec skoro 24h ne radi? Pisala mail juce, nema odgovora, zvala malopre i instrukcije provere i odgovori operatera mi se kao i obicno ne svidjaju, jer se svede 'prosledio sam vas upit pa ce kolege da se pozabave proverama'.. a zasto se nisu pozabavili jos juce, zasto nisu odgovorili na mail, i kada ce se tacno pozabaviti-odmah/danas ili sutra - naravno nema odgovora. Na kraju rece 'ostanite na vezi sa jos 1 proveru' -pa tek na kraju 'vise korisnika na vasoj lokaciji je prijavilo problem, sto znaci da ce se resiti 24h od trenutka prve prijave' ... nadam se da je bar neko od komsija prijavio jos juce problem telefonom? (a ne kao ja emailom koji izgleda ignorisu) pa da ce proraditi do kraja dana

Meni istice za mesec dana ugovor, pa razmisljam da promenim, ranije sam imala yettel na drugoj adresi kojim sam tamo bila zadovoljna, ne znam kako je ovde,jeste zadovoljni yettel netom ko ga ima..?
Hvala!