Šta je novo?

Vrtovi Ceraka [stambeni kompleks]

Nacin na koji su progurali ponudu za FP, kako je "organizovana" skupstina stanara(viber grupa napravljena 4.2 a skupstina bila 6.2 ali naravno da tu nisu obavestili o istoj),koliko ni na jedan mail ne odgovaraju....mi smo odmah rekli bice problematike...
Sto se nas tice, mi racun Beo Gasu nismo i necemo platiti jer su napisali da sacekamo da rade na tome i sad cekamo iskreno...a sveee od sada sto ne bude po kupoprodajnom ugovoru resavacemo preko advokata ako im je tako lakse...


Po ponudi koju smo dobili pise da se skupstina stanara, odnosno podrska oko organizovanja sastanaka i tih administrativnih stvari moze odrzati i na zahtev. Ukoliko ne budu do 1.3 odgovorili na mailove, mi cemo im traziti da organizuju novi sastanak, jer iskreno upitno je koliko je ljudi i bilo na tom prvom i sta je dogovoreno...za 7000rsd mesecno ja cu im svaku prasku gledati neka budu sigurni 😆
Mi jos nismo u stanu, doduše nismo još otišli ni po te račune. Kako vidim da pišete za viber grupu, da li postoji viber grupa za fazu II? Pozdrav!
 
Investitor je ozbiljno odstupio od kupoprodajnog ugovora po pitanju ugradnje vodomera za potrosnju tople vode. Jedan od prednosti koji su isticali tokom prodaje je upravo topla voda po potrosnji, koja recimo drugi investitori u komsiluku nisu imali sto je mnoge kupce opredelilo da kupe ovde ! Ovako ispada da smo prevareni ! Na zvanicne mejlove koji stoje u ugovoru za komunikaciju ne odgovaraju. Kupci moraju da budu obesteceni ili da sprovedu ono sto jasno pise u ugovoru. Mora da se organizuje vanredna sednica skupstine stanara pod hitno.
 
Investitor je ozbiljno odstupio od kupoprodajnog ugovora po pitanju ugradnje vodomera za potrosnju tople vode. Jedan od prednosti koji su isticali tokom prodaje je upravo topla voda po potrosnji, koja recimo drugi investitori u komsiluku nisu imali sto je mnoge kupce opredelilo da kupe ovde ! Ovako ispada da smo prevareni ! Na zvanicne mejlove koji stoje u ugovoru za komunikaciju ne odgovaraju. Kupci moraju da budu obesteceni ili da sprovedu ono sto jasno pise u ugovoru. Mora da se organizuje vanredna sednica skupstine stanara pod hitno.

Ako uspite da izdejstvujete plaćanje tople vode po potrošnji, tražite da bude ugrađen i merač temperature vode jer ukoliko on ne postoji naplaćivaće vam toplu vodu iako je mlaka ili čak hladna u slučaju kvara. Sa meračem temperature vode podešenim recimo na 80C naplaćivaće se samo topla voda koja je te temperature ili viša.
 
Pitanje za komsije faze dva, jel ima neko da mu nista od racuna jos nije stiglo(racnu za odrzavanje zgrade ne racunam jer je koliko znam svima stigao)?
 
Da li je napravljena Viber grupa za fazu 2? I da li je podeljena po lamelama (3 i 4) ili smo svi tu?
Kako god bilo, ako neko ima pristup nek mi se javi u privatnoj poruci da pošaljem broj. Hvala :)
 
Komsije iz faze 1 (ulaz 49), da li neko moze da mi kaze sta se desava sa visokim obracunom zajednicke elektricne energije na racunu infostana za prosli mesec? Kako sam shvatila iz viber poruke upravnika zgrade ukupna potrosnja za oba ulaza (49 i 51) podeljena je samo na stanare ulaza 49. Jeste li placali taj infostan i imati li nameru? Ovi iz infostana tvrde da nije njihova greska, naravno...
 
Komsije iz faze 1 (ulaz 49), da li neko moze da mi kaze sta se desava sa visokim obracunom zajednicke elektricne energije na racunu infostana za prosli mesec? Kako sam shvatila iz viber poruke upravnika zgrade ukupna potrosnja za oba ulaza (49 i 51) podeljena je samo na stanare ulaza 49. Jeste li placali taj infostan i imati li nameru? Ovi iz infostana tvrde da nije njihova greska, naravno...
Komsije iz faze 1 (ulaz 49), da li neko moze da mi kaze sta se desava sa visokim obracunom zajednicke elektricne energije na racunu infostana za prosli mesec? Kako sam shvatila iz viber poruke upravnika zgrade ukupna potrosnja za oba ulaza (49 i 51) podeljena je samo na stanare ulaza 49. Jeste li placali taj infostan i imati li nameru? Ovi iz infostana tvrde da nije njihova greska, naravno...

Komsije iz faze 1 (ulaz 49), da li neko moze da mi kaze sta se desava sa visokim obracunom zajednicke elektricne energije na racunu infostana za prosli mesec? Kako sam shvatila iz viber poruke upravnika zgrade ukupna potrosnja za oba ulaza (49 i 51) podeljena je samo na stanare ulaza 49. Jeste li placali taj infostan i imati li nameru? Ovi iz infostana tvrde da nije njihova greska, naravno...
Da pojasnim na mom racun iz ulaza 51 takodjer VELIK iznos potrosnje elektricne energije za garazu
Infostan -garaza - Januar 2025, obracunata potrosnja zajednicke elektricne energije nov 2024 = 86 dinara
Infostan - garaza Februar 2025 obracunata potrosnja zajednicke elektricne energije decembar 2024 = 2541dinara !!!!
Da li mi ovo placamo za nekoga drugog struju !
Ako pogledate racune iz prethodnih meseca, racuni nikad za infostan struja garaza nisu bili veci od 86 dinara. Ovo ispada da je greska od eps prilikom ocitavanja ili neko vuce opasno stuju, a to je pitanje za investitora i tehnicku sluzbu. Prosto je nemoguce da je rasveta toliko potroslia. Pa grejanje na struju nece toliko da izadje.

Racun za struju ne sme da predje 100 dinara, treba poslati reklamaciju na rakovica@infostan.rs ali i pitati eps i investitora.
 
Poslednja izmena:
Da pojasnim na mom racun iz ulaza 51 takodjer VELIK iznos potrosnje elektricne energije za garazu
Infostan -garaza - Januar 2025, obracunata potrosnja zajednicke elektricne energije nov 2024 = 86 dinara
Infostan - garaza Februar 2025 obracunata potrosnja zajednicke elektricne energije decembar 2024 = 2541dinara !!!!
Da li mi ovo placamo za nekoga drugog struju !
Ako pogledate racune iz prethodnih meseca, racuni nikad za infostan struja garaza nisu bili veci od 86 dinara. Ovo ispada da je greska od eps prilikom ocitavanja ili neko vuce opasno stuju, a to je pitanje za investitora i tehnicku sluzbu. Prosto je nemoguce da je rasveta toliko potroslia. Pa grejanje na struju nece toliko da izadje.

Racun za struju ne sme da predje 100 dinara, treba poslati reklamaciju na rakovica@infostan.rs ali i pitati eps i investitora.

Meni stigao infostan za garazu 3100din, sta rade bre oni jel su normalni
Sad zam zvao infostan, kazu da je racun vazeci iako ni njima ovo nije u redu, da reklamacija mora da bude upucena epsu koji je ocitavao. Uz to ne moze rasveta koja se po sistemu pali i gasi da dovede do ovolikog racuna. Uporedite sa prethodnim mesecima i bice vam jasno. Prosek je oko 100 dinara.
Meni se cini da ovde mi pokrivamo necije dugove ! Ovo je pitanje i za investitora kako je moguce da imamo ovolike racune !

Nemamo nikakvih poskupljenja energenata, niti kakve nove stavke u placanju. Sramota !
 
Poslednja izmena:
Nema potrebe da se obracate EPS-u, zalba ce Vam biti odbijena kao i meni.
Struja je potrosena.
 
Nema potrebe da se obracate EPS-u, zalba ce Vam biti odbijena kao i meni.
Struja je potrosena.
Onda neka racun plati investitor, mi stanari nemamo nacin da trosimo struju iz garaza, u pitanju je samo rasveta, Nismo mi ovde fond za necije gubitke i propuste. Dosta je sto smo na slican nacin placali velike racune i za grejanje zbog nemara i neodgovornosti prilikom preuzimanja stanova. Necemo valjda da predjemo preko ovoga. Ko god da je potrosac, to nisu stanari i taj namet nesme da prodje !
 
Poslednja izmena:
Apsolutno podrzavam! Ja isto nemam nameru da placam iznos zajednicke elektricne energije koji je preko 300% uvecan u odnosu na prethodni mesec i preko 400 % uvecan u odnosu na mesec pre toga (ne govorim o infostanu za garazu, nego za stan ali svejedno). Cija je greska i kada ce se ova greska korigovati? Upravnik ne odgovara na mejl, infostan se naravno ogradjuje, a od nas se samo ocekuje da placamo svakog meseca sve vece i vece iznose za infostan. Nadam se da ce ovo da se resi na skupstini stanara, a ja do daljneg racun ne placam.
Onda neka racun plati investitor, mi stanari nemamo nacin da trosimo struju iz garaza, u pitanju je samo rasveta, Nismo mi ovde fond za necije gubitke i propuste. Dosta je sto smo na slican nacin placali velike racune i za grejanje zbog nemara i neodgovornosti prilikom preuzimanja stanova. Necemo valjda da predjemo preko ovoga. Ko god da je potrosac, to nisu stanari i taj namet nesme da prodje !
 
Od kada sam se uselio (ulaz 49) vodim borbu sa upravnikom da nesto nije u redu sa zajednickom el. energijom…
 
Od kada sam se uselio (ulaz 49) vodim borbu sa upravnikom da nesto nije u redu sa zajednickom el. energijom…

Od kada sam se uselio (ulaz 49) vodim borbu sa upravnikom da nesto nije u redu sa zajednickom el. energijom…


Nama treba sto pre nova skupština stanara, jedno od pitanja bi trebalo da budu i ova:
  • Neispunjavanje obaveza investitora iz kupoprodajnog ugovora – Ugradnja vodomera za obračun tople vode ispred stanova, iako predviđena, nije izvršena. Potrebno je pokrenuti pravne korake: zahtev za ispunjenje obaveze ili obeštećenje stanara. Kupci su stanove kupili uz obećanje da će toplu vodu plaćati po utrošku. Ako se ovaj problem ne reši, možemo se veoma brzo suočiti sa visokim računima za toplu vodu, kao što je sada slučaj sa zajedničkom električnom energijom.

  • Infostan - Visoki računi za zajedničku električnu energiju – Računi za zajedničku struju beleže kontinuirani rast, uz drastičan skok u februaru. Neophodno je utvrditi uzrok i preduzeti konkretne mere kako bi se stanari zaštitili od neopravdanih troškova.

  • Formiranje Viber grupe za stanare ulaza 49 i 51 – Kako bismo poboljšali komunikaciju i efikasnije rešavali zajedničke probleme, predlažemo formiranje Viber grupe ili uključivanje svih zainteresovanih ukoliko grupa već postoji.
 
Nama treba sto pre nova skupština stanara, jedno od pitanja bi trebalo da budu i ova:
  • Neispunjavanje obaveza investitora iz kupoprodajnog ugovora – Ugradnja vodomera za obračun tople vode ispred stanova, iako predviđena, nije izvršena. Potrebno je pokrenuti pravne korake: zahtev za ispunjenje obaveze ili obeštećenje stanara. Kupci su stanove kupili uz obećanje da će toplu vodu plaćati po utrošku. Ako se ovaj problem ne reši, možemo se veoma brzo suočiti sa visokim računima za toplu vodu, kao što je sada slučaj sa zajedničkom električnom energijom.

  • Infostan - Visoki računi za zajedničku električnu energiju – Računi za zajedničku struju beleže kontinuirani rast, uz drastičan skok u februaru. Neophodno je utvrditi uzrok i preduzeti konkretne mere kako bi se stanari zaštitili od neopravdanih troškova.

  • Formiranje Viber grupe za stanare ulaza 49 i 51 – Kako bismo poboljšali komunikaciju i efikasnije rešavali zajedničke probleme, predlažemo formiranje Viber grupe ili uključivanje svih zainteresovanih ukoliko grupa već postoji.
Postoji viber grupa samo sto se stanari od usta do usta dodaju, jer upravnik ni na koji nacin nije poslao svima obavestenje da se pristupi istoj. Posalji mi u privatnoj poruci broj, dodacu te ja…
 
Da li je neko iz faze 2 video racun za odrzavanje zgrade za mesec februar i da li je umanjen kao po dogovoru?
 
Vrh