Veliki pozdrav za sve buduće komšije!
Drago mi je da se sve više nas uključuje na forum prepoznajući problem(e). Vidno je i da je sama tema pročitana puno puta pa će verujem biti od koristi kako kupcima, budućim kupcima tako i onima koji razmatraju neke druge lokacije.
Bliži se rok za kraj I faze i nadam se tj. verujem da će vlasnici stanova biti zadovoljni. Evidentan je kvalitet materijala i gradnje. Stoji da nema visokog luksuza ali ni sama lokacija, koncept stanovanja i cena ne odražavaju luksuz već neku višu srednju klasu. Sve bi to trebalo da čini kompleks simbolom ovog dela grada. Zato smo i tu da neke stvari isteramo do kraja (ako je moguće) jer svima je interes da ovaj kompleks živi, i to bez stresova i razočarenja stanara, a pored toga da bude i ozbiljna referenca svima koji rade na njemu.
Po meni ni ukopani kontejneri nisu rešenje (mada i to je bolje nego ovo sad) jer se, kao što piše u prethodnim postovima, prazne noću. I postojeće rešenje i ukopani kontejneri podrazumevali bi dugo zadržavanje vozila čistoće i veliku buku. Sigurno ne nešto što bi prijalo vlasnicima stanova koji gledaju na ulicu naročito u letnjem periodu kada su prozori otvoreni. Od buke i neprijatnih mirisa bi bili zaštićeni samo oni na višim spratovima.
Pored toga, trebali bi da gledamo i u budućnost. U našem bliskom okruženju, postavljanje kontejnera za razvrstavanje otpada nije stvar izbora već obaveza. Neminovno je da će to doći i kod nas hteli mi to ili ne. E onda, kopaj opet ili vraćaj kontejnere ispred zgrade.
Uzimajući to u obzir, mislim da bi trebalo razmotriti neku prostoriju unutar kompleksa za kontejnere. Unutar iste bi mogli postaviti standardne ili one za razvrstavanje ili šta god već ali bi imali ne samo bolje rešenje od postojećeg već i dugoročnije i fleksibilnije rešenje.
Mišljenja sam da bi se, ako ne svi, većina nas složila i da doplatimo po 100 evra po stambenoj jedinici ili poslovnom prostoru, čime bi imali fond od nekih 25.000 evra za "otkup" dodatnog prostora od investitora za prostor za smeće unutar kompleksa. Verujem da postoji mogućnost da se ovo ubaci u projekat na izlazima iz garaža kako bi pristup imali i stanari i vlasnici lokala a naravno i gradska čistoća. Taj prostor bi sami održavali tako da bi verovatno ostao čist a unutrašnja kamera bi mogla i da beleži ukoliko neko od stanara narušava izgled, bezbednost ili funkcionalnost prostora. Ako su već uzeli 1000 kvadrata od unutrašnjeg dvorišta mogli bi i da nešto daju zauzvrat pa makar i uz dodatnu naknadu. Nisu valjda toliko "nategli" proračun...
Neizbežno je da će nam postojeći kontejneri biti 24h otvoreni. Ove koje su postavili, bez nožne pedale, ni ja sam ne zatvaram. Smeća će biti svuda, pasa, mačaka... Redovno će biti preturani... O smardu da i ne govorim. Ako ih prazne noću, buka i dodatni smrad. Ako ih prazne danju, blokiraće ulicu (Bilećku).
Nemamo komunikaciju sa investitorom već sa njihovim punomoćnicima tj prodajom. Investitor stoji iza firme Novi dom RED d.o.o. sa sve 105 dinara uplaćenog osnivačkog kapitala i založnim pravom po svim računima prema Raiffeisen banci (izvor APR). Evo MOLBE da na tržištu ne nastupate samo sa korporativnim advokatskim pričama i tvrdim ugovorima. I ako vas naš sistem i država ne teraju na zadovoljenje zahteva kupaca, uradite to sami i time pokažite svoju veličinu. Neće vam biti referenca nastupanje prema kupcima sa korporativnim i "sposobnim" advokatima i njihovim ugovorima. Svima je interes da prodaja ide, da kompleks živi, da su svi zadovoljni. Po meni krajnja instanca je Raiffeisen banka jer ispada da "svi putevi" tamo vode. Oni imaju najveći interes da se sve proda a ne da drže hipoteke. Pa evo apela i ka njima da utiču na investitora tj. "real estate developer"-a kako se to danas i u našem slučaju naziva.
Drage komšije, ako imate predloga postujte. Napišite kratak mail vašem predstavniku prodaje sa linkom ka forumu. Ne morate da se deklarišete, samo im ukažite na nešto što je puno ljudi pročitalo i što smatramo da loše utiče na imidž kompleksa, prodaje, investitora, ukratko svih nas. Možda se pokažu ne samo kao "client-oriented real estate developer" već i kao društveno odgovorna kompanija. To je nešto što formira imidž, negativna kampanja nikome nije potrebna naročito ako planira dugoročan nastup na nekom tržištu.
Ako imate druge predloge ili saznanja, svi će vam biti zahvalni na postu.
Pozdrav svima i neka nam je sa srećom!