Karlo del Ponte
Advanced
Веровали или не, ово решење бих похвалио! Са одређеном резервом, али да! Претходно поменута Прва зона би била у кругу Мостар - обала Саве - Дорћол - Омладински стадион - Цветкова пијаца - Душановац - Аутопут. Ово решење иде по ободу ове зоне, али не и унутар, тако да представља некакав УМП. И то лакши за изградњу и потенцијално исплативији од оног преко Душановца и Звездаре. Ове врсте тунела се граде методом "потопљеног тунела", где се готови сегменти тунела потапају у ров у кориту реке.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584289#p584289:3em3pe5d je napisao(la):vrabac » 27 Nov 2018 12:32 pm[/url]":3em3pe5d]sta mislite o ovoj ideji? koliko bi tunel ispod usca, uz novu Dunavsku do Pancevca, rasteretio saobracaj kroz centar?
moje misljenje je da bi bio znacajniji od planiranog tunela ispod grada, a pogotovo uz liniju metroa od Zemuna do Ustanicke.
Dunavska bi dobila primarni tranzitni znacaj.
takodje, kroz ulicu Visnjicku i despota Stefana bih provukao neki jaci visokokapacitetni prevoz, poput Alstom Citadis, sa brzim taktom, i redukovao autobuse.
А шта је условно?
- Јако је важно како се планирају крајеви тунела са дистрибутивним прилазима. Важно је да главни ток у правац буде денивелисан. Са новобеоградске стране то ће морати и са Булеваром Николе Тесле и са Михајла Пупина.
- Тунел би требао-морао мало више под Ушћем, да се избегавају археолошка налазишта код Калемегдана.
- Није све једно на који начин се планира јавни превоз на Дорћолској трази. Траса старе пруге је јединствена шанса да се ту уведе макар брзотрамвајска линија, можда и по средини тог неког новог булевара.