dragan
Professional
Poenta je da se izmesti saobraćaj koji sada ide oko Kalemegdana.Karađorđeva ulica ne može da prihvati takav nivo saobraćaja, a i generalno, ko bi želeo da se gradi put profila 2+2 kroz park na Kalemegdanu?
Poenta je da se izmesti saobraćaj koji sada ide oko Kalemegdana.Karađorđeva ulica ne može da prihvati takav nivo saobraćaja, a i generalno, ko bi želeo da se gradi put profila 2+2 kroz park na Kalemegdanu?
Proverio sam i poprečni profil predloženog tunela ispod Kalemegdana da bi se konačno uverio da ni tu nema nekih smetnji. . .Dakle, profil predloženog tunela i presek kroz Kalemegdanski greben bi bio ovakav:
Kao što vidite, nadsloj zemljišta iznad tunela je dovoljan maltene svuda. Arheološki sloj i sloj instalacija je daleko iznad. Mesto gde arheološki sloj dodiruje vrh tunela je kod crvene strelice nadole. To je međutim blizu raskrsnice sa Cara Dušana i dalje od bedema tvrđave. Taj kratki deo, od crvene strelice desno, se ionako ne bi bušio tunelskom mašinom nego otkopavao odozgo. Tako da ako u tom delu i ima nešto, bilo bi nađeno i sačuvano prilikom otkopavanja sa površine. Ukratko, ovakav tunel je moguć, ne bi bio skup (oko 650 metara), pa ne vidim nikakve smetnje da se napravi.
Već sam odgovorio da bi se tunelom postojeći saobraćaj preusmerio kraćom trasom i tako omogućila rekonstrukcija Donjeg grada.Poenta je da se izmesti saobraćaj koji sada ide oko Kalemegdana.
Овај тунел би са још два моста преко Саве и Дунава направио алтернативу потезу Бранков мост-Бранкова-Деспота Стефана-Панчевац, што би доста растеретило саобраћај у центру који гуши транзит НБГ-Палилула/Банат.Po mom misljenju vazniji je tunel od Despota Stefana (ili jos bolje od P, Mosta) do Save.,
Hvala.Nije sad bitno šta je važnije, već da vlast prihvati ovu ideju, pa kada dodje vreme onda može i da se realizuje. Uskoro ću da je predložim na par adresa koje odlučuju o budućim projektima.
Taj "mali tunel" je imao drugu namenu, jer on nije za izmeštanje saobraćaja oko Kalemegdana kao ovaj "veliki tunel".. . nije napravljen ni mali tunel u Pariskoj . .
Citirao sam taj predlog u 3. postu ove teme, a ova trasa na sat-mapi je samo kao render, nisam je baš toliko precizirao kao nap. na ovoj mapi sa predhodne strane.. . samo prvo ispravi crtež tako da ulaz u tunel sa Savske strane bude tamo gde sam ga ja nacrtao, dakle kod Benzinske pumpe . . .
Javnost će biti obaveštena o svemu što će biti nadjeno u krečnjačkoj steni kroz koju će ići tunel. Možda bude nekih manjih fosila iz Panonskog mora koji već mogu da se vide na steni u jednom delu Kelemegdana.
Da, to bi bilo optimalno mesto koje sam i ja razmatrao, tj. kod tog potpornog zida i parkinga preko puta pumpe. Možda bi moglo da se spuštanje u ulaz tunela počne već 100m pre i da ide ispod tram-pruge kao na slici.Ovo je otprilike mesto na koje sam mislio, tj verovatno najbolja lokacija za ulaz u tunel ispod Kalemegdana. . .
Pogledajte prilog 154667
Kakva "slepa ulica"?! . . o čemu ti to pišeš?. . nije moguće da bude slepa ulica kod Beka . .