Mnogo lakše je napisati da svako ko se ne slaže sa mišljenjem komentatora, u svemu vidi samo nešto loše, protiv je svega što se radi i ima potrebu za pokretanjem teorije zavere. Postojanje različitosti mišljenja je super stvar, ali to očigledno pojedincima smeta pa na raznorazne načine pokušavaju da to predstave kao nešto loše, pošto su ovaj forum ranije posećivali isključivo akademici nauka, a sada se srozao na nivo pilićarenja i tabloidizacije, pa sada akademicima to strašno para uši.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683752#p683752:1wjzqmhl je napisao(la):stf » 28 Nov 2019 14:42[/url]":1wjzqmhl]Ја заиста не видим ништа лоше да се линија 28 врати, али да саобраћа новом трасом преко Ванизелосове и онда рецимо пење Француском до Трга и даље до Славије? И то остане трајно решење ... међутим, тешко је убедити оне којима је ама баш све у старту лоше, а ако нема тренутног аргумента зашто је лоше, онда покрећу теорије завере.
Sada se traži konkretno, trenutno i decidirano obrazloženje zašto se ne podržava dati predlog za liniju 28, a pritom se sva ona obrazloženja zašto su ovi sadašnji protesti i sve što je loše u ovom širenju mreže, podvode pod teorije zavere, bez ijednog konkretnog argumenta. Nigde nisam primetio da je napisano zašto je dobro da Vračarske linije ostanu da se okreću na Slaviji, zašto je bolje osloniti se na 77 nego vraćanje linije 28 na staru trasu, zašto baš Higeri rade na linijama 22A i 5A, i zašto uopšte imamo te linije umesto trolejbusa, kao i zašto je baš sada sa dolaskom Higera utvrđeno da je ipak bio promašaj ukidanje linije 5A, zašto je bolje imati manji kapacitet vozila na potezu od Slavije do Studentskog trga, pri tom sa slabijim taktom vozila... Pitanja ima, ali ne i odgovora, već se ovo, ali i mnoge druge stvari, pored podvođenja u teorije zavere , povode i pod najbanalniju tabloidnu zamenu teza. Kritikuje se što su se građani uhvatili branjenja stabala, gde bi minimalno trebalo da se seče, zarad opšte dobiti, a niko pritom da se uhvati za to što postoji problem parkiranja, i što ljudi koji bi ostali bez parkinga, bi imali muku gde da parkiraju kola. Već sam pisao o tom problemu, pa čisto da se ne ponavljam.
Rezultati svih tih studija, ispitivanja, brojanja putnika i optimizacija mreže linija, mogu se svakodnevno videti na ulicama. Koliko je super rešenje što je ukinuta 28, dovoljno govori činjenica da brže stignem peške od Politike do Poštanske štedionice, nego što bih vremenski proveo čekajući 77 na stanici, da najbliži 77 u smeru ka Zvezdari bude kod Studentskog trga, što nedeljom uveče trolejbus 40 , smer ka Banjici, bude prepun, a ranije je u to vreme bio jedva popunjen, što masa ljudi preseda na 24, 26 i 27 kod Glavne pošte, kako bi se dobacili do centra... Koliko je super rešenje što imamo samo trolu 29 do Studentskog trga, govori u prilog i to da imamo konstantno gubljenje vremena na Slaviji dok se spuste šipke sa troli na linijama 21 i 22 da bi ona sa linije 29 mogla da prođe, što se ljudi masovno guraju u 29 da ne bi morali da presedaju na Slaviji, što je trola već prepuna na Terazijama (smer ka periferiji), pa tako bude povuci potegni da se uđe na usputnim stajalištima, što vrlo često u roku od dva tri minuta po 5 troli na liniji 29 idu jedna za drugom, pa se posle čekanje do sledeće otegne, onaj ko neuspe da se ugura u 29, gura se u 22A ili 31 na Slaviji, jer je morao da se vozi sa 21 ili 22 koji voze samo do Slavije...
Nikakvo vraćanje i preusmeravanje linije 28 preko Dorćola, Trga republike , Terazija i Kralja Milana, neće moći da nadomesti gubitke trenutnim odlukama. Da zna da se stvara zagušenje u Cvijićevoj, na potezu od Venizelosove do Bul. despota Stefana, zna, isto koliko ume i da se napravi zagušenje u Francuskoj. Moje lično mišljenje, na osnovu češćeg korišćenja prevoza na Dorćolu u prethodnim nedeljama, mogu samo da potvrdim konstataciju Astroduleta da je razdelno ostrvo na početku Francuske kod okretnice autobusa sa debelim razlogom postojalo tamo. Sada ume i po desetak minuta da se prelazi to kratko parče. Naravno, tu imamo i blokiranje saobraćaja ili otežano funkcionisanje, bilo da se linija 28 okreće na kružnom toku na Slaviji, bilo da od okretnice A1 skreće levo u Kralja Milana.
Nadam se da su sada pojedinci zadovoljni, i da ovo moje neće biti pilićarenje, teorija zavere ili pak tabloidna zamena teza... Ako sam nešto propustio da napišem, nemojte mi zameriti. Učiniću to sledeći put.