Šta je novo?

Trolejbusi

Zasto uopste ukidaju okretnicu na Stud Trgu? Kakve su argumente dali?

Ja licno ne verujem da gradska vlast ima ijedan drugi motiv osim njihove licne koristi i ugradjivanja.
 
Ширење пешачке зоне и изградња подземне гараже.
 
>Ширење пешачке зоне и изградња подземне гараже.

To je vec odluka. A kao argument je besmislica.
To je kao kad nasi urbani omladinci kazu "voilim Vesiceve poteze jer su lepi"

Kome je potrebna zona?
Zasto iskljucuje trolejbus?
Da li su gradjani trazili pesacku zonu?
Na osnovu cega su donete odluke (neka studija, elaborat itd, Vucicev san )?

Zanima me i kako su izmerili da je sirenje pes. zone vaznije od prevoza.
 
Izmerili su tako što su izbrojali konstantan priliv sve većeg broja Bugarskih turista , koji su pri tom i "omađijani" ovolikom novogišnjom rasvetom. :)
 
S obzirom da nam do sada nije odgovoreno niti iz sekretarijata za saobraćaj niti iz kabineta gradonačelnika građanska akcija vratimo trolu 28 će održati akciju sledeće nedelje. Više o tome otom-potom.
Inače, nama je ok i da trola 28 bude elektrobus ali moramo imati kontakt sa centrom grada to jest trgom. Možemo progutati da se ukine Studentski trg i stanica kod Narodnog Pozorišta, ali moramo imati stanicu 28 na trgu Republike.
 
Izvor:https://www.danas.rs/beograd/na-pre...limicno-izmenio-trolejbusku-trasu-na-dorcolu/

Na predlog građana Grad Beograd delimično izmenio trolejbusku trasu na Dorćolu
Glavni urbanista Marko Stojčić održao je danas sastanak sa predstavnicima građana Dorćola u vezi sa dogovorom i iznalaženjem zajedničkog rešenja za novu trasu trolejbuskih linija u ovom delu grada, saopštavaju iz kabineta Grada Beograda.

1Piše: Danas Online04. decembra 2019. 15.26

Sastanku je, kako se navodi, prisustvovao Jovica Vasiljević, gradski sekretar za javni prevoz, Radiša Momčilović, direktor GSP „Beograd”, kao i predstavnici Direkcije za građavinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Kako je podsetio Stojčić, građani su ranije pokrenuli inicijativu da se razmotri mogućnost izmene projektovane trase trolejbuskih linija koje bi prolazile ulicama Gundulićev venac, Venizelosovom i Žorža Klemensoa, a koja datira od pre petnaestak godina. Preciznije, projektovanje je počelo 2001. godine, dodao je Stojčić, da bi bilo usvojeno na sednici Skupštine Grada Beograda 2006. godine u formi planskog dokumenta.

– Reč je o sprovođenju tog projekta i izgradnji, a što je bilo planirano da se završi u narednih nekoliko meseci. Međutim, kao odgovorna uprava grada reagovali smo na predloge građana i zajedno sa njima zaključeno je da je u jednom delu moguće izmeniti trasu. Deo toga učinjen je već u aprilu, kada smo „zaobišli” jednu deonicu na Gundulićevom vencu, a rezultat današnjeg sastanka jeste i da se druga predviđena deonica u ovoj ulici isključi iz trolejbuske mreže – rekao je Stojčić nakon sastanka.

Glavni urbanista je naveo i da je građanima pojašnjena neophodnost trolejbuske mreže kao tehnički veoma važnog aspekta funkcionisanja javnog prevoza, te da je to temeljno obrazloženo.

On se osvrnuo na brojne dezinformacije u vezi sa brojem trolejbusa i učestalosti prolaska pomenutim ulicama, kao i u vezi sa netačnim izjavama da će kontaktna mreža biti fiksirana na stambene objekte.

– Sve tehničke elemente objasnili smo građanima i nakon svega saopštili konačan stav. Sačuvaće se svo zelenilo, kao i parkiranje bezmalo u istom obimu. Trolejbusi će prolaziti ulicama kojima i sada funkcioniše javni gradski prevoz. Mislim da smo ispunili ono šta su građani tražili od nas – kazao je Stojčić.

Sekretarijat za javni prevoz i GSP „Beograd” najstručnije su institucije u gradu koje se bave razvojem, projektovanjem i analizom trasa javnog gradskog prevoza, što smo i objasnili građanima.

– Ova trasa nije trajno rešenje jer kako se bude razvijao depo u Dunavskoj ulici, tako će se i ona korigovati, svakako u korist građana – najavio je Stojčić.

On se osvrnuo i na predstojeću izgradnju „linijskog parka” koji će u pozitivnom smislu u potpunosti izmeniti ovaj deo grada, a reč je o prostoru na mestu stare železničke pruge.

– Grad Beograd u svakoj situaciji ima otvorenu komunikaciju s građanima i prihvata sve predloge koje je moguće sprovesti, i koji su u interesu svih građana – istakao je Stojčić.

On je naglasio da su i građani pokazali da nema mesta politici, te da se u razgovoru može iznaći zadovoljavajuće rešenje za sve probleme, kao i da su građani prepoznali zloupotrebu pojedinih političkih stranaka i nisu prihvatili politizaciju ovog problema.
 
Да тролејбусом дођете и језгро је у реду, али зашто би било ко од нас испостављао захтев да мора да има станицу на Трг Републике. Да ли је неког ко деценијама долази до самог језгра и тргова који су у њему, икада занимало како је половини његових суграђана који се деценијама извлаче и провлаче и пењу од Зеленог венца до тог трга ?

Постоји читав низ алтернативних решења, а зашто их нико не помиње, то је одраз стања у коме мало ко уопште и размишља о било чему...
 
Без увреде, али ја мислим да се око те 28-ице дигла толика прашинчина и помпа да је то нечувено. Бре, ја сам ту линију док је постојала редовно виђао како зврнда полупразна, али буквално. Сматрајте ме ботом, зовите ме како год ви хоћете, али шта вам је тешко да преседате мало? Како људима из даљих насеља то није тешко да раде, а гомила вас ближе центру и у њему (не сви) се при сваком застоју раскука кад треба да пешаче само 500 метара? Дај, бре, разгибајте се мало, шетајте, здраво је (мислим на млађу, угл. здраву популацију)! Шта тек да кажу Умљани и становници сличних насеља, којима је на један ужасан начин укинута аутобуска линија 552 пре 2 године, покрила ју је зелена трава заборава нашег... Али не, много ће воде протећи Савом и Дунавом, 28-ица ће поново да зврнда полупразна и поред гоооомиле алтернатива, док ће они којима је превоз стварно потребан поново извисити за исти, или јако тешко долазити до њега. Па свакодневно користим и 40 и 41 у време најгорих шпицева, и јако ретко ме ухвати велика гужва у њима, у 90% случајева људски станем. Лепо 40-ицом до Гл. поште, па на 41 до Студентског, студентаријо драга, велика филозофија. Љутња око 19-ице је већ оправдана, разумем људе јер се и сам често возим препуним 31-цама , али гору кукњаву од ове око 28 скоро нисам видео. :bash: :notok: Ено вам зглобова на 40, ако нисте заборавили.
Извињавам се због краћег скретања са теме у оквиру поста, само сам желео да укажем на то да има људи којима је много теже од већине људи из центра града и његове ближе периферије. Зар вам није жао? :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685543#p685543:v2zyblxt je napisao(la):
Рипањац 405 » 04 Dec 2019 19:09[/url]":v2zyblxt]Без увреде, али ја мислим да се око те 28-ице дигла толика прашинчина и помпа да је то нечувено. Бре, ја сам ту линију док је постојала редовно виђао како зврнда полупразна, али буквално. Сматрајте ме ботом, зовите ме како год ви хоћете, али шта вам је тешко да преседате мало? Како људима из даљих насеља то није тешко да раде, а гомила вас ближе центру и у њему (не сви) се при сваком застоју раскука кад треба да пешаче само 500 метара? Дај, бре, разгибајте се мало, шетајте, здраво је (мислим на млађу, угл. здраву популацију)! Шта тек да кажу Умљани и становници сличних насеља, којима је на један ужасан начин укинута аутобуска линија 552 пре 2 године, покрила ју је зелена трава заборава нашег... Али не, много ће воде протећи Савом и Дунавом, 28-ица ће поново да зврнда полупразна и поред гоооомиле алтернатива, док ће они којима је превоз стварно потребан поново извисити за исти, или јако тешко долазити до њега. Па свакодневно користим и 40 и 41 у време најгорих шпицева, и јако ретко ме ухвати велика гужва у њима, у 90% случајева људски станем. Лепо 40ицом до Гл. поште, па на 41 до Студентског. Велика филозофија. Љутња око 19-ице је већ оправдана, разумем људе јер се и сам често возим препуним 31-цама , али гору кукњаву од ове око 28 скоро нисам видео. :bash: :notok: Ено вам зглобова на 40, ако нисте заборавили.
Sa ovim se ne slažem. Od kako je ukinuta 28, u 40 je konstantno haos, u bilo koje doba dana ili dana u nedelji. Do juče nedeljom uveče je 40 iz pravca Zvezdare bila maltene prazna kod glavne pošte, a sada je već povuci potegni da se uđe kod nadvožnjaka. Što se tiče presedanja, to se sada masovno radi kod Glavne pošte gde se maltene isprazni trola 40 i onda svi nagrnu na 26 i 27 ka centru, pošto u 24 ne može da se uđe.
Dalje, ne vidim ni jedan razlog zašto bi bilo OK presedanje sa 40 na neki prevoz za centar, a nije u redu voziti se sa 31 koji je prepun. Ako je prepun, eto vam 17, pa presedanje kod Autokomande na neku od linija ka centru.
Ako ćemo već da pilićarimo, barem da budemo dosledni u tome do kraja. Za 552 ne bih ovde o tome.
 
@ solecar
Било би то за 17 као алтернативу ОК да се он (31) не напуни већ код Трга републике. 19-ица је, реално, хитна за враћање.
 
I kojom trasom će na kraju da razvlače mrežu i do kog mesta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685563#p685563:obp8ov90 je napisao(la):
Рипањац 405 » 04 Dec 2019 19:54[/url]":obp8ov90]@ solecar
Било би то ОК да се он (31) не напуни већ код Трга републике. 19-ица је, реално, хитна за враћање.
Samo sam hteo da naglasim besmislenost toga da treba da se vrati 19, a ne i 28. I jedna i druga linija su neophodne i više nego jasno se vide rezultati toga. Prepuna 40 na Zvezdari i presedanje kod Glavne pošte, kao i prepune 29 i 31. A na sve to se nadovezuju i 21 i 22 i to što se ljudi guraju u 29 da ne bi morali da presedaju na Slaviji. Dakle, sa tvojim stavom nikako ne mogu da se složim i lično nisam očekivao tako nešto od tebe, jer iako lično mislim da ima dosta razmaženih ljudi, i nemam ništa protiv presedanja, što sam obrazlagao više puta, sa ovim izmenama trolejbuskih linija i presedanjem se ne slažem, jer se više nego jasno vidi da to u praksi ne funkcioniše. Presedanje sa prepunih troli na već prepune autobuske linije, em što je loše po putnike, em je loše i po one njihove kocke, koje ovako samo trpe veće opterećenje.
 
A i ja isto nisam očekivao ovako nešto od tebe, ali je očigledno da nisi koristio 28, a i sada ne koristiš 40 i 77. Nije problem presedati, ali je problem što je izgubljena jedina pouzdana linija sa Zvezdare, ukidanjem nje prevoz na Zvezdari je katastrofalan, često čekam da naiđe prvi bus ili trola i po 20 minuta. Zaista je čudno što se sada više isplati koristiti 79 do Cvetkove pijace, nego 40 i 77. Jedno od retkih mesta gde prevoz uopšte nije bio loš morao je da se upropasti, jer ne može bez toga da čekaš bus po pola sata u centru i da se onda guraš.


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
:kk: Za trenutak sam pomislio da se odnosi na mene, jer nisi ništa citirao.
 
A i ja isto nisam očekivao ovako nešto od tebe, ali je očigledno da nisi koristio 28, a i sada ne koristiš 40 i 77.
Користим 40 готово свакодневно. И да, рекох да раде и зглобови на њој, зашто се то нема у виду? :?
 
Zato što to nije dovoljno, mislim na zglobove. Pričalo se o njima, ali ih očigledno nema 10 na liniji, Ili ih ja jako retko viđam, iako redovno koristim 40 i 41.
 
Ili ih ja jako retko viđam, iako redovno koristim 40 i 41.
Е то је већ нешто друго. :kk: Очигледно путујемо у различита доба дана, ја их обавезно видим бар 4 комада (можда и који више, нисам тачно бројао, па да вас не слажем) на линији 40.
Кад смо код зглобова, шта је са ТРОЛЗА-ма? Баш дуго их не виђам, видим само БКМ-ове 333.
 
Рипањац 405":1j9wz1p1 je napisao(la):
A i ja isto nisam očekivao ovako nešto od tebe, ali je očigledno da nisi koristio 28, a i sada ne koristiš 40 i 77.
Користим 40 готово свакодневно. И да, рекох да раде и зглобови на њој, зашто се то нема у виду? :?
Ali opet je drugačije kada ti koristiš sa Banjice i kada ljudi koriste liniju sa Zvezdare

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685588#p685588:2yfn24m7 je napisao(la):
Рипањац 405 » 04 Dec 2019 20:49[/url]":2yfn24m7]
Ili ih ja jako retko viđam, iako redovno koristim 40 i 41.
Е то је већ нешто друго. :kk: Очигледно путујемо у различита доба дана, ја их обавезно видим бар 4 комада (можда и који више, нисам тачно бројао, па да вас не слажем) на линији 40.
Кад смо код зглобова, шта је са ТРОЛЗА-ма? Баш дуго их не виђам, видим само БКМ-ове 333.
Ja sam izrazio sumnju u izjavu o 10 zglobnih troli na liniji 40. To mu u suštini dođe isto što si i ti rekao. Nije da ne viđam zglobnu trolu, ali je to jako retko, pa zato izražavam sumnju da je zaista 10 zglobnih troli u radu, kao što je bilo najavljeno od strane gradskih zvaničnika.
 
Али опет тих пет, шест (у врх главе) комада, па и тада заувари, боље и толико него да су све соло.
 
Ја до сада нисам ни једну Тролзу видео на линијама од како су завршени радови на тргу. Виђам БКМ 333 али очигледно ни њих нема довољно исправних.
 
Vrh