Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682753#p682753:1yp0x336 je napisao(la):
Captain » Ned Nov 24, 2019 5:49 pm[/url]":1yp0x336]Okačeno na oglasnu tablu u zgradi u Venizelosovoj:
9e5565acf3d99da82c2f72f31595a01e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Da li su svesni koji je kolaps preko celog dana u tim ulicama?? ... Mnogo puta iz Cvijićeve u špicu ne može ni da se skrene jer je zakrčeno na semaforu, prođe 2-3 automobila... Trebaće troli 20 min samo za to parče...
 
Blokirana izgradnja trase trolejbusa od Cvijićeve do Dunavske ulice

Lokalni politički pokret "Ne davimo Beograd" saopštilo je da je blokirao izgradnju nove trase trolejbusa od Cvijićeve do Dunavske ulice. Građani su na tom mestu sprečili radnike da započnu radove.

"Odbijajamo da budemo žrtve katastrofalne politike gradske vlasti koja ne ume da reši problem trolejbuskog saobraćaja tako da on odgovara svim gradjanima Beograda", piše u saopštenju.

"Ne davimo Beograd" piše da podržava stanare ulica Žorža Klemensoa, Gundulićevog venca, Venizelisove, Dunavske, Poenkareove koji su protiv toga da im budu "dodatno devastirane ulice, posečeni drvoredi, smanjen javni prostor i ugroženo kretanje", navodi se u saopštenju.

"Ne davimo Beograd" je zatražilo od gradske vlasti "konkretne i tačne informacije o tome koji su radovi u planu, a zatim i javnu raspravu i mogućnost uticaja na planove, kako ne bi snosili posledice katastrofalne politike grada prema javnom saobraćaju, koja je već ostavila svoj trag na drugim krajevima grada".

Po planu Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda i Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd, nova trasa trolejbusa trebalo bi da poveže linije iz Cvijićeve ulice s depoom u Dunavskoj ulici.

U saopštenju "Ne davimo Beograd" navodi se da bi se time nastavilo izmeštanje trolejbuskog saobraćaja sa Studentskog trga, iako "gradska vlast treba da unapredi javni saobraćaj tako da svim gradjanima obezbedi pouzdan i efikasan sistem i približi institucije, istorijsko jezgro, obrazovne i ustanove kulture svim gradjanima".

"Da je nešto sasvim suprotno u planu govori nam i nedavno ukidanje linije 19, a posebno 28 koja je povezivala čak tri studentska doma sa Studentskim trgom i većim brojem fakulteta", navodi se u saopštenju "Ne davimo Beograd".





izvor: N1
 
U petak pravimo protest ispred sekretarijata za saobraćaj. Kako bi nas bolje čuli bićemo im pod prozorom. :gobb:
 
Iako mislim da je proširenje mreže na Dorcolu glupo, ovi ljudi što protestuju jer dobijaju nekoliko linija gradskog prevoza su realno još gluplji. U čitavoj toj priči Dorcolci su jedini na dobitku, dok su sve ostale zakinuli.
Zato predlažem kompromisno rešenje, nek prebace sve linije kod nas na Zvezdaru i biće svi srećni
 
Људи се оправдано буне и требају да протестују.
 
Jedino što ne valja na planu je što nije planirano da se spoji mreža sa okretnicom 26-ice u Dunavskoj, pa da trola posluži i do donjeg Dorćola i Dunavskog keja.
I što se bespotrebno obilazi ono parče Gundulićevog venca.

A ovi debili što protestuju zbog "devastacije" molim da se okrenu oko sebe i pogledaju na šta im liče te ulice.
 
Ја бих био срећан да ми провуку тролејбуску линију кроз улицу.
 
Ja podržavam ovaj protest i u Venizelosovoj samo zato da se Vesićevoj bandi da do znanja da su prešli svaku meru i da im grad nije igralište da ga prekrajaju kako im je volja.
 
Подржавам људе који се буне против овога. Уместо да посеку кисела дрвећа којих има на претек, ови су се окомили на платане и липе.
 
Stvar je u tome što razloga za protest imaju, svi osim njih. Ne treba mešati politiku u sve.
Realno drveće uglavnom ne smeta trolejbusima i ima ga mnogo na postojećim terasama. Npr Dobračina se nalazi u istom kraju, vrlo su slične ulice (možda je čak i uža), a trolejbusi nesmetano prolaze pored drveća.
ddc8877d7eade994191b221ca3b84097.jpg
 
Gradska vlast u poslednje vreme, činjenica, ostavlja utisak veće dezorijentisanosti, ali opet, ovaj protest je, po mom mišljenju, već preteran i bez nekog naročitog osnova. Stanovao sam u ulici Vojvode Dobrnjca do 2009 godine i dosta dobro poznajem taj kraj. Uopšte se ne bih bunio da mi puste trolejbus kroz ulicu, iako to zahteva uklanjanje određenog broja stabala. Ni ja ne gledam blagonaklono na seču drveća, ali ako je to na opšte dobro, pa na i korist lokalnog stanovništva, nešto se mora i žrtvovati. Jedino što će seča stabala otkriti nemali broj i više nego zapuštenih fasada. Možda sama trasa kojom bi se trole kretale Dorćolom i nije najsrećnije rešenje, ali nije zgoreg da postoji još jedan alternativni pravac do planiranog terminusa u Dunavskoj, a i jedan deo grada bi time dobio dosta dobar prevoz bez mnogo buke i oblaka crnog dima.
 
Na opšte dobro nije. Kao prvo, u Dobračinoj imamo drveće koje ne smeta trolejbusima i kontaktnoj mreži, dok eto ovo u Gundulićevom vencu smeta. Kao drugo, mnogo bitnije od našeg raspravljanja da li je protest opravdan ili ne, je razlog gradskih vlasti za ovim potezom. Čisto da se ne zaboravi, ovim pokušavaju da nam zamažu oči ukidanjem linija 19 i 28. Ja jesam za proširenje mreže, ali ne na uštrb ukidanja linija 19 i 28 (eventualnog vraćanja linije 28 do Dorćola, zaobilazeći centar), kao i skraćenja 21 i 22, zarad promocije Higera na linijama 5A i 22A. A sve zbog očuvanja onih nesretnih i nepotrebnih kocki na Trgu republike.
 
Izvini, ali ne slažem se. Podržavam vašu borbu da održite nivo prevoza koji ste imali, međutim ne vidim nikako šta je toliko loše u tome da se mreža malo proširi. Dobila bi se alternativa 79ici na delu od Dorćola do Gradske bolnice (posebno ako bi se isforsirala mreža do okretnice 26 u Dunavskoj).

I sad, bunite se što su vam smaknuli 28 pod izgovorom alternativne 77, objašnjavajući da se te dve linije nadopunjuju, isto se argumentuje i par 19-31, a sada kada možemo dobiti slično stanje na pola 79ke - to vam odjednom smeta, jer će (možda) biti posečeno tri drveta. Jednostavno ne razumem.
 
Дрвећа, поготову платани се секу и крешу сваке године у Београду. Не верујем да ће чупати дрвеће због контактне мреже.

Капирам да је људима доста Весићеве играрије, али треба ипак мало мислити...
 
Није ми јасно што изводе бесне глисте са привременом трасом кроз Гундулићев ако могу одмах да направе везу Дунавска-Ж. Клемансоа-Венизелосова до Цвијићеве. Иначе велика мана тог блока између Ж. Клемансоа и Венизелосове јесте што је онај патрљак Дунавске уместо да се настави у ширем профилу и дијагонално споји са Поенкареовом.
 
Ova trasa kroz Poenkareovu nije loša da se provuče linija sa Zvezdare preko Doćola, pa preko Trga i Kralja Milana do Slavije. I to 28 vratiti tuda.
 
Nije u pitanju jedna trolejbuska linija vec je planirano da tom trasom na svakih 45 sekundi prolazi po trola. Ljudi se bune jer te ulice nisu predvidjene za takav vid saobracaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683411#p683411:3o2kflvk je napisao(la):
Marcus Lupus » 27 Nov 2019 12:42[/url]":3o2kflvk]Izvini, ali ne slažem se. Podržavam vašu borbu da održite nivo prevoza koji ste imali, međutim ne vidim nikako šta je toliko loše u tome da se mreža malo proširi. Dobila bi se alternativa 79ici na delu od Dorćola do Gradske bolnice (posebno ako bi se isforsirala mreža do okretnice 26 u Dunavskoj).

I sad, bunite se što su vam smaknuli 28 pod izgovorom alternativne 77, objašnjavajući da se te dve linije nadopunjuju, isto se argumentuje i par 19-31, a sada kada možemo dobiti slično stanje na pola 79ke - to vam odjednom smeta, jer će (možda) biti posečeno tri drveta. Jednostavno ne razumem.
Ja ne vidim šta nije jasno u tome što sam napisao sam za proširenje mreže, ali ne na račun ukidanja 19 i 28, kao ni skraćenja 21i 22 , zarad promocije Higera na 5A i 22A, kao i čuvanja onih besmislenih kocki na Trgu republike. Način na koji se sve radi, s jasnim ciljem "očuvanja kocki na Trgu republike po cenu života", vređa inteligenciju normalnog čoveka i samo je jedna kap u moru stvari koje se kose sa svim i svačim, a serviraju nam se kao vrh vrhova. Ako sad ne dignemo glas, sledeće što možemo da očekujemo da se ukine 53 pod izgovorom poklapanja sa linijom 23, ukidanje linije 48 pod izgovorom poklapanja sa 33 , 47 i 505L. Da se narod nije pobunio, danas ne bi smo imali 41, a 29 i 31 bi se okretali na Slaviji, zajedno sa 21 i 22. A do Terazija i Trga bi nas prevozila 4 svega Higera na liniji 22A. Danas sam prolazio sa autobusom preko Terazija, išao ka Pionirskom parku, i video 29 kako prima putnike (smer ka Vračaru). Već na toj stanici, nakon što su svi ušli u trolejbus, bio je prepun, i pitanje je da li bi mogao još neko da se ugura u trolu kod Beograđanke. Ovo je samo mali deo onoga što nam se dešava, i što, i te kako osetimo na svojoj koži, a sve zarad toga što mali krug ljudi u vrhu grada ne može bez samopromocije, i tapšanja samog sebe po leđima za dobro obavljen posao. Novi Beograd i Stari grad već sada ne drže samotapšači po leđima, a vrlo lako može da se desi i da još negde prestanu da drže. To što ovde neki žive u svom idealnom svetu, bilo po sopstvenom ubeđenju, bilo po službenoj dužnosti, ne znači da je šaka jada nezadovoljna. Sve više čujem po ulicama kako građani komentarišu stanje u gradskom prevozu i silne radove po gradu.
 
Taman da stave trole do Dorćola i skrate 79 do Cvetkove pijace i stanovnici Mirijeva će morati da presedaju ali će imati pouzdaniju liniju, a i svakako mnogi idu samo do Cvetka.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Stanovao sam u ulici Vojvode Dobrnjca do 2009 godine i dosta dobro poznajem taj kraj. Uopšte se ne bih bunio da mi puste trolejbus kroz ulicu, iako to zahteva uklanjanje određenog broja stabala. Ni ja ne gledam blagonaklono na seču drveća, ali ako je to na opšte dobro, pa na i korist lokalnog stanovništva, nešto se mora i žrtvovati. Jedino što će seča stabala otkriti nemali broj i više nego zapuštenih fasada. Možda sama trasa kojom bi se trole kretale Dorćolom i nije najsrećnije rešenje, ali nije zgoreg da postoji još jedan alternativni pravac do planiranog terminusa u Dunavskoj, a i jedan deo grada bi time dobio dosta dobar prevoz bez mnogo buke i oblaka crnog dima.
Тако је, никад се не зна да ли ће ти нешто данас-сутра требати. :wink:
Кад смо код трола, ево слике од јутрос из #2023 на 41, овај тапацирунг им баш лепо стоји! 8) Камо среће да су њим пресвукли сва седишта у свим БКМ-овима, баш им лепо стоји, а не онај крпеж по систему на једном седишту оригинални плиш, на другом плави, на трећем сиви, на четвртом браон, на петом скај... А на ремонту би им баш добро легло префарбавање рукохвата у црвену боју, има ли горе боје за рукохвате (и возило уопште) од наранџасте?
 
На страну Вучић, Весић и та банда, али у чему је ту конкретно проблем, зашто неће тролејбус у својој улици, ваљда је боље да имају више опција градског превоза, а и тролејбуси не стварају толику буку, једино ако им није потребан, то јест ако ти станари иду углавном сопственим колима или таксијем, не знам.
 
Potpuno bezveze protest nastao jer se ljudi od tolike kespanzije svega plaše baš svega, a nije sve baš tako loše. Širenje trolejbuske mreže je uvek plus jer je trolejbus bolji od autobusa za urbana područja, tiši, ekonomičniji, istog kapaciteta, udobniji... Problem je samo što na primer 31 nije pre par decenija još postala trolejbus ili što 19 nije probužen do okretnice na Ustaničkoj pa da stanovnici poteza 300 konačno dobiju drugu vezu osim tramvaja pa bi onda 19 bila prepuna i danju i noću. Ovako naprave invalid liniju i kažu "nije funkcionalna", pa nije funkcionalna kada nije funkcionalna, prosto. Napravite funkcionalne linije pa ćete videti pravo stanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683519#p683519:23eo22ju je napisao(la):
Рипањац 405 » 27 Nov 2019 19:30[/url]":23eo22ju]
Stanovao sam u ulici Vojvode Dobrnjca do 2009 godine i dosta dobro poznajem taj kraj. Uopšte se ne bih bunio da mi puste trolejbus kroz ulicu, iako to zahteva uklanjanje određenog broja stabala. Ni ja ne gledam blagonaklono na seču drveća, ali ako je to na opšte dobro, pa na i korist lokalnog stanovništva, nešto se mora i žrtvovati. Jedino što će seča stabala otkriti nemali broj i više nego zapuštenih fasada. Možda sama trasa kojom bi se trole kretale Dorćolom i nije najsrećnije rešenje, ali nije zgoreg da postoji još jedan alternativni pravac do planiranog terminusa u Dunavskoj, a i jedan deo grada bi time dobio dosta dobar prevoz bez mnogo buke i oblaka crnog dima.
Тако је, никад се не зна да ли ће ти нешто данас-сутра требати. :wink:
Ovde je problem što se ovi iz vrha odnose prema stvarima tako da ako nešto odluče, onda je to tako zato što nam to u budućnosti svakako neće trebati.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683523#p683523:23eo22ju je napisao(la):
Dzigi Bau » 27 Nov 2019 19:54[/url]":23eo22ju]На страну Вучић, Весић и та банда, али у чему је ту конкретно проблем, зашто неће тролејбус у својој улици, ваљда је боље да имају више опција градског превоза, а и тролејбуси не стварају толику буку, једино ако им није потребан, то јест ако ти станари иду углавном сопственим колима или таксијем, не знам.
Da ne bih kačio brdo fotografija, pogledajte ovde kako izgleda Gundulićev venac na delu kroz koji je planirano da se provuče kontaktna mreža (ugao Žorža Klemensoa i Gundulićevog venca).
Konkretno ovde je problem u više stvari. Prva je trasa linije 28, ako je uopšte budu vraćali, koja će zaobilaziti Takovsku i Svetogorsku i upitno vraćanje do Studentskog trga, što nikako ne odgovara stanovnicima Zvezdare duž Cvijićeve i Dimitrija Tucovića. Drugo je to što imamo parking mesta, sa sve kolima, koja bi morala da se uklone (mislim na opbe stvari), kako bi trolejbusi mogli da budu parkirani i da čekaju vreme. Dalje, na to se nadovezuje problem povećane novogradnje na Dorćolu, te samim tim i broja vozila , a naravno i potrebe za parking mestima. Kako još uvek imamo dovoljan broj ulica sa širinom i za kolovoz i za parking, trenutno ne gori pod nogama. Ako bi se uklonila "sporna" parking mesta u Gundulićevom vencu, postavlja se pitanje gde bi se svi ti ljudi parkirali, obzirom da slobodnih mesta u okolnim ulicama gotovo da i nema, pa se tako znaju praviti i po nekoliko krugova u okolini jednog bloka, u nadi da će se osloboditi neko mesto, da bi se na kraju konstatovalo da od toga nema ništa i da mora na nekom trećem mestu da se parkira. Čak je i samim stanarima ponekad problem za parkiranje. Za sada bih se ograničio samo na ovo kao problem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683532#p683532:23eo22ju je napisao(la):
Biciklistkinja » 27 Nov 2019 20:32[/url]":23eo22ju]Potpuno bezveze protest nastao jer se ljudi od tolike kespanzije svega plaše baš svega, a nije sve baš tako loše. Širenje trolejbuske mreže je uvek plus jer je trolejbus bolji od autobusa za urbana područja, tiši, ekonomičniji, istog kapaciteta, udobniji... Problem je samo što na primer 31 nije pre par decenija još postala trolejbus ili što 19 nije probužen do okretnice na Ustaničkoj pa da stanovnici poteza 300 konačno dobiju drugu vezu osim tramvaja pa bi onda 19 bila prepuna i danju i noću. Ovako naprave invalid liniju i kažu "nije funkcionalna", pa nije funkcionalna kada nije funkcionalna, prosto. Napravite funkcionalne linije pa ćete videti pravo stanje.
Širenje mreže uz skraćivanje i ukidanje trolejbuskih linija nikako ne može da bude plus. Dalje, trebalo je da linija 31 ostane trolejbuska. Jedno vreme je mreža bila do okretnice u Ustaničkoj, na mestu današnjeg auto servira (neposredno pre raskrsnice sa Grčića Milenka, gledano iz pravca Autokomande). Čitao negde o ovome.
Što se tiče poteza 300, tu se slažem, ali kao što sam pisao ranije, tu bi rešenje bilo u primeni onoga za linije sa poteza 600 (raspoređivanje linija na više okretnica na NBG), što bi u ovom slučaju bilo na potezu Gospodara Vučića - Batutova - Šumice.
 
Mislim da mnogi forumaši ovde maše poentu ovog plana za postavljanje mreže ka Dorćolu. Ovo nije proširenje mreže i ovo neće omogućiti bolju povezanost. Ovo je ustvari ukidanje mreže u Kralja Milana, na Terazijama i na Trgu i tako to treba gledati. Zato se i gradi ovaj pristup, inače bi se trole logično spuštale kroz Dobračinu, Francusku ili Tadeuša Košćuška. Sve ovo se radi da bi se mogle ukinuti trole oko Terazija i Trga. I zato trebamo biti protiv ovoga.
Koja će biti poenta 41 ako se spušta Takovskom do Cvijićeve i onda Venizelosovom ide ka Dorćolu? Koja bi bila poenta vraćene 28ice ako bi vozila u Dunavsku obilazeći centar? Koja će biti poenta 29ke (ako se izborimo da je ne skrate do Slavije nekim čudom) ako bude išla Nemanjinom, kroz Kneza Miloša, Takovskom i Cvijićevom do Dorćola? Ma koja je uopšte poenta okretnice u Dunavskoj ako linije dolazeći do nje ne zakače Trg? To je besmisao. Hoće li neko sa Banjice ići okolo naokolo do Dunavske, pa se onda trpati u 26 da bi išao do Trga? Ili ćemo možda svi u 22A i 31 (ako preživi)? Ovo je potpuno ludilo.

Alternativne trase su uvek za dobre i u zdravom transportnom sistemu mogu biti vrlo korisne. Međutim, ovo nije zdravi transportni sistem, ovde se ništa ne poduzima osim ako nije u nekom višem interesu. Da li vi mislite da vlast i grad grade ovih nekoliko kilometara trolejbuske mreže jer žele da poboljšaju sistem? Pa, onda su mogli provući mrežu mnogo ranije na mnogim mestima gde bi bilo sa kraćim produžetkom i manje para mnogo većeg efekta. Decenijama se ne širi trolejbuska mreža i odjednom se sada aktivira plan za širenje ka Dorćolu? Baš sada kada je frka oko Trga Republike? Oni koji su duže na forumu znaju da je postojalo mnogo planova za okretnicu u Dunavskoj, mnogo planova za način spuštanja trola do nje i da sve to stoji negde po fiokama. I odjednom baš ovaj plan se sada aktivira?

Ako se ta mreža izgradi, trole su definitivno završile svoju priču u centru a možda i u Beogradu. Kada se izmeste trole iz centra, nije teško zamisliti da kroz nekih 5 godina kada se narod navikne na njihovu neefikasnost, presedanje i okolišanje, da dođe do potpunog ukidanja trolejbusa.

Mreža nije loša, plan nije loš i zbog toga ne treba biti zabrinut. Zabrinut treba biti zbog toga ko ga gradi, zašto ga gradi i zašto ga baš sada gradi.
 
Vrh