[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683519#p683519:23eo22ju je napisao(la):
Рипањац 405 » 27 Nov 2019 19:30[/url]":23eo22ju]
Stanovao sam u ulici Vojvode Dobrnjca do 2009 godine i dosta dobro poznajem taj kraj. Uopšte se ne bih bunio da mi puste trolejbus kroz ulicu, iako to zahteva uklanjanje određenog broja stabala. Ni ja ne gledam blagonaklono na seču drveća, ali ako je to na opšte dobro, pa na i korist lokalnog stanovništva, nešto se mora i žrtvovati. Jedino što će seča stabala otkriti nemali broj i više nego zapuštenih fasada. Možda sama trasa kojom bi se trole kretale Dorćolom i nije najsrećnije rešenje, ali nije zgoreg da postoji još jedan alternativni pravac do planiranog terminusa u Dunavskoj, a i jedan deo grada bi time dobio dosta dobar prevoz bez mnogo buke i oblaka crnog dima.
Тако је, никад се не зна да ли ће ти нешто данас-сутра требати. :wink:
Ovde je problem što se ovi iz vrha odnose prema stvarima tako da ako nešto odluče, onda je to tako zato što nam to u budućnosti svakako neće trebati.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683523#p683523:23eo22ju je napisao(la):
Dzigi Bau » 27 Nov 2019 19:54[/url]":23eo22ju]На страну Вучић, Весић и та банда, али у чему је ту конкретно проблем, зашто неће тролејбус у својој улици, ваљда је боље да имају више опција градског превоза, а и тролејбуси не стварају толику буку, једино ако им није потребан, то јест ако ти станари иду углавном сопственим колима или таксијем, не знам.
Da ne bih kačio brdo fotografija, pogledajte
ovde kako izgleda Gundulićev venac na delu kroz koji je planirano da se provuče kontaktna mreža (ugao Žorža Klemensoa i Gundulićevog venca).
Konkretno ovde je problem u više stvari. Prva je trasa linije 28, ako je uopšte budu vraćali, koja će zaobilaziti Takovsku i Svetogorsku i upitno vraćanje do Studentskog trga, što nikako ne odgovara stanovnicima Zvezdare duž Cvijićeve i Dimitrija Tucovića. Drugo je to što imamo parking mesta, sa sve kolima, koja bi morala da se uklone (mislim na opbe stvari), kako bi trolejbusi mogli da budu parkirani i da čekaju vreme. Dalje, na to se nadovezuje problem povećane novogradnje na Dorćolu, te samim tim i broja vozila , a naravno i potrebe za parking mestima. Kako još uvek imamo dovoljan broj ulica sa širinom i za kolovoz i za parking, trenutno ne gori pod nogama. Ako bi se uklonila "sporna" parking mesta u Gundulićevom vencu, postavlja se pitanje gde bi se svi ti ljudi parkirali, obzirom da slobodnih mesta u okolnim ulicama gotovo da i nema, pa se tako znaju praviti i po nekoliko krugova u okolini jednog bloka, u nadi da će se osloboditi neko mesto, da bi se na kraju konstatovalo da od toga nema ništa i da mora na nekom trećem mestu da se parkira. Čak je i samim stanarima ponekad problem za parkiranje. Za sada bih se ograničio samo na ovo kao problem.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683532#p683532:23eo22ju je napisao(la):
Biciklistkinja » 27 Nov 2019 20:32[/url]":23eo22ju]Potpuno bezveze protest nastao jer se ljudi od tolike kespanzije svega plaše baš svega, a nije sve baš tako loše. Širenje trolejbuske mreže je uvek plus jer je trolejbus bolji od autobusa za urbana područja, tiši, ekonomičniji, istog kapaciteta, udobniji... Problem je samo što na primer 31 nije pre par decenija još postala trolejbus ili što 19 nije probužen do okretnice na Ustaničkoj pa da stanovnici poteza 300 konačno dobiju drugu vezu osim tramvaja pa bi onda 19 bila prepuna i danju i noću. Ovako naprave invalid liniju i kažu "nije funkcionalna", pa nije funkcionalna kada nije funkcionalna, prosto. Napravite funkcionalne linije pa ćete videti pravo stanje.
Širenje mreže uz skraćivanje i ukidanje trolejbuskih linija nikako ne može da bude plus. Dalje, trebalo je da linija 31 ostane trolejbuska. Jedno vreme je mreža bila do okretnice u Ustaničkoj, na mestu današnjeg auto servira (neposredno pre raskrsnice sa Grčića Milenka, gledano iz pravca Autokomande). Čitao negde o ovome.
Što se tiče poteza 300, tu se slažem, ali kao što sam pisao ranije, tu bi rešenje bilo u primeni onoga za linije sa poteza 600 (raspoređivanje linija na više okretnica na NBG), što bi u ovom slučaju bilo na potezu Gospodara Vučića - Batutova - Šumice.