Neću ni na sekundu da te smatram botom, jer nikad nisi zvučao tako, pa ne zvučiš ni sad samo zato što se možda ne slažeš sa nekim. Daleko od toga. Ali moram da ti kažem da ti taj stav ''pa šta vam fali da presedate?'' i ''ajde pešačite malo'' ne stoji. To je kao ono kad Groxy uvede pešačke zone površine Trstenika (naravno, aljkavo i ofrlje) i onda kad se zbog toga dignu kritike, on i neki članovi kažu ''ajde bre šta se bunite, pešačite malo, to je zdravo!'' To je mešanje teza i poređenje baba i žaba. Kao što je apsurdno očekivati da pešačke zone budu sredstvo za podizanje zdravlja nacije, tako je isto apsurdno očekivati i za pešačenje do posla/fakulteta/banke/stana samo zato što je ukinuta linija koja nikome nije smetala a značila je mnogima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685543#p685543:36935qxh je napisao(la):Рипањац 405 » Sre Dec 04, 2019 7:09 pm[/url]":36935qxh] Сматрајте ме ботом, зовите ме како год ви хоћете, али шта вам је тешко да преседате мало? Како људима из даљих насеља то није тешко да раде, а гомила вас ближе центру и у њему (не сви) се при сваком застоју раскука кад треба да пешаче само 500 метара? Дај, бре, разгибајте се мало, шетајте, здраво је (мислим на млађу, угл. здраву популацију)!
Meni je apsolutno žao, kao što mi je već odavno žao ljudi iz Mladenovca i Lazarevca koji plaćaju paprene karte a voze se satima u krševima od vozila koja su bukvalno rizici na točkovima.Шта тек да кажу Умљани и становници сличних насеља, којима је на један ужасан начин укинута аутобуска линија 552 пре 2 године, покрила ју је зелена трава заборава нашег...
---
Извињавам се због краћег скретања са теме у оквиру поста, само сам желео да укажем на то да има људи којима је много теже од већине људи из центра града и његове ближе периферије. Зар вам није жао?
Za ku**evu kaldrmu nabavljenu i ugrađenu preko rođačkih šema, i trotinet će biti pretežak...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685668#p685668:36935qxh je napisao(la):branik » Sre Dec 04, 2019 11:57 pm[/url]":36935qxh]Trolze su im preteške za kocku, verovatno
Verujem da je sad takvo stanje, ja govorim na osnovu onoga što sam video pre jedno dve tri godine, kad su za Mladenovac vozile Lastine Karose. Koje su bile u baš užasnom stanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685799#p685799:2loopi93 je napisao(la):Kesha » Čet Dec 05, 2019 11:37 am[/url]":2loopi93]
Bender, na liniji 493 poslednjih par godina imaš više novih vozila nego li na mnogim gradskim linijama :wink: Gužve su velike, ali im je bar vozni park u većini upristojen. Isto je i na mom potezu preko Avale. Lazarevačka Lastra je pojam po pitanju održavanja svojih vozila, a i oni su se baš dobro obnovili poslednjih godina. Ima nešto malo lošijih vozila koja šalje beogradska Lasta, al ni to nije strašno. No, i njih muče velike gužve, i smatram da bi trebalo dodati još polazaka, al kao što i ti reče, moraju se oni sami izboriti za to. Izvinjavam sa za ovo kraće skretanje sa teme.
Beograd: Novi protest stanara donjeg Dorćola zbog izmeštanja trolejbusa
Stanari beogradskog naselja donji Dorćol održali su u sredu uveče još jedan protest na uglu Ulice Žorža Klemensoa i Gundulićevog venca, gde su poručili da se ne slažu sa odlukom gradske vlasti da izmesti trolejbuski saobraćaj i okretnicu trolejbusa sa Studentskog trga na donji Dorćol.
Protest je održan nakon sastanka koji su predstavnici stanara ranije u sredu imali sa gradskim urbanistom Markom Stojčićem, a na kojem im je, kako kažu, rečeno da gradska vlast ne odustaje od odluke da u Venizelosovoj i Ulici Žorža Klemensoa uspostavi trolejbusku kontaktnu mrežu.
Kako je za Radio Slobodna Evropa (RSE) rekla Lena Cvetković Kadić, stanarka donjeg Dorćola, na sastanku im je rečeno da su vlasti, ipak, odustale od prvobitne namere da trolejbuski saobraćaj ide Gundulićevim vencem, što za stanare, međutim, nije dovoljan ustupak.
“Apsolutno se nismo ništa dogovorili na sastanku. Oni žele da se drže svoje trase i tvrde nam da je to njihovo rešenje. Mi smo večeras imali skup, na kojem građani nisu prihvatili da uopšte trole prolaze Venizelosovom i Ulicom Žorža Klemensoa”, rekla nam je Cvetković Kadić u telefonskom razgovoru.
Prema njenim rečima, stanari su nakon sastanka sa Stojićem ostali uskraćeni za odgovore na brojna pitanja.
“Mi ne znamo šta će objektivno tu da se dešava. Mi ne znamo broj trola i dinamiku tog saobraćaja. Ne znamo koliko će tačno biti ukinuto parking mesta. Ne znamo zašto baš moraju to da budu te ulice, a ne neke koje su već u funkciji trolejbuskog saobraćaja”, kaže Lena Cvetković Kadić.
Gradska vlast je, nakon prošlonedeljnog okupljanja i negodovanja stanara donjeg Dorćola, privremeno obustavila radove koji su počeli, kako kažu stanari, bez prethodne najave i obaveštenja.
“Najvažnije je da imamo želju građana i komšija. Imamo i pravni tim i nastavljamo sa dokumentacijom koja će se pravno protiviti njihovoj dokumentaciji, jer smo videli da imamo protstor za to”, kaže Cvetković Kadić.
Radovi na postavljanju trolejbuske mreže na donjem Dorćolu počeli su 20. novembra, nakon čega su se građani samoorganizovali. Kako je kamera RSE snimila, na više mesta u Ulici Žorža Klemensoa iskopane su rupe i postavljene bandere za trolejbusku mrežu.