Upravo sam hteo da ostavim vest sa B92, ali me preteče Milanče.
Hteo bih da se osvrnem na to da je Končar ipak dao bolju ponudu (finansijski) i da nije on izabran iako je za uslove tendera kriterijum bio najniža cena. Sad ili su meni loše protumačili zakon, ali ukoliko su oba tramvaja ispunili uslove iz tenderske dokumentacije (bez obzira na nivo kvaliteta) onda je po zakonu trebalo da bude izabran Crotram.
Meni je drago što je od ove dve ponude izabran CAF, ali treba biti iskren pa reći da je stvar od početka do kraja sprovođena protivno određenim zakonskim aktima i opštem interesu građana i grada.
Tramvaj 2.1 miliona, što će reći da za rezervne delove, specijalne alate, obuku i troškove transporta plaćamo 17 miliona evra. Ne znam kakva su iskustva drugih gradova koji su naručivali ovakve približne količine tramvaja pa neka mi neko kaže da li je to mnogo ili malo para za te akcije?
Hteo bih da se osvrnem na to da je Končar ipak dao bolju ponudu (finansijski) i da nije on izabran iako je za uslove tendera kriterijum bio najniža cena. Sad ili su meni loše protumačili zakon, ali ukoliko su oba tramvaja ispunili uslove iz tenderske dokumentacije (bez obzira na nivo kvaliteta) onda je po zakonu trebalo da bude izabran Crotram.
Meni je drago što je od ove dve ponude izabran CAF, ali treba biti iskren pa reći da je stvar od početka do kraja sprovođena protivno određenim zakonskim aktima i opštem interesu građana i grada.
Tramvaj 2.1 miliona, što će reći da za rezervne delove, specijalne alate, obuku i troškove transporta plaćamo 17 miliona evra. Ne znam kakva su iskustva drugih gradova koji su naručivali ovakve približne količine tramvaja pa neka mi neko kaže da li je to mnogo ili malo para za te akcije?