Šta je novo?

Tramvaji

Матеја Бељан":3q3sayof je napisao(la):
A u jednom sm eru ide samo po 5 tramvaja na dvojci, to je bas malo. Svako ce da se ukenja po ovoj hladnoci dok ga doceka. Mozda bi bilo dobro ukinuti neke slabe linije, a ostaviti glavne (2, 6, 7, 9, 10, 12) koji bi isli kako treba a ne na 10-15 minuta, a kad je guzva mozes da ga cekas i 30, stvarno glupost, suvise slabih linija
Na 2 je samo u šihti po 5, van nje je po 4 tramvaja. Drugo, 5 uopšte nije slaba linija.
Uopšte ne postoji nedostatak tramvaja, pa da bi se moralo nešto drugo ukidati. Trenutno ih ima poprilično viška, ali su prosto procene rekle da su ovo razumni intervali. Po mojim iskustvima sa linijama 2, 5, 10 i 12L - i jesu.
 
2, 7 i 9 - svakodnevno koristim i u 95% slučajeva ne čekam duže od 5 minuta.
 
pa 2 je projektovan na 10 minuta - 7, 9 i 12 su ok. I 5 je ok. Ali idite na sajt gspa ili Sekretarijata pa vidite kakvi su projektovani redovi voznne
 
Ako ima 4 tramvaja na tolikoj liniji kao sto je 2, onda je to sramota. Da cekam od slavije do Kalisa tramvaj koji se u tom trenutku recimo nalazi kod Interexporta, jos kad je guzva u Beogradskoj i slicno nije normalno. Moja ideja je da bar 10 tramvaja idu po smeru na liniji 2, a da se ostale linije koje se s njom poklapaju, izuzev 5tice i mozda 10ke ukinu, jer je bolje preesedati nego cekati, pa cak i 10 minuta.
 
Lokal patriotizam se najbolje primećuje na ovoj raspravi oko toga da li neku tramvajsku liniju treba ukinuti jer je eto niko ne koristi, ali eto linije koje igrom slučaja osoba koristi su izuzetno važne. :kafa:

Meni svaka tramvajska linija ima svoju funkciju i neku svoju priču i nikako se ne zalažem za njihovo ukidanje. O ukidanju možemo da razmišljamo tek kada dobijemo metro.

Vaš šmeksi :D
 
shmeksi":329wb39v je napisao(la):
Lokal patriotizam se najbolje primećuje na ovoj raspravi oko toga da li neku tramvajsku liniju treba ukinuti jer je eto niko ne koristi, ali eto linije koje igrom slučaja osoba koristi su izuzetno važne. :kafa:

Meni svaka tramvajska linija ima svoju funkciju i neku svoju priču i nikako se ne zalažem za njihovo ukidanje. O ukidanju možemo da razmišljamo tek kada dobijemo metro.

Vaš šmeksi :D
Ma ja bih ukinuo sve tramvaje koji idu kroz Vojvode Stepe tj najbolje skratio do slavije da okrecu :p :lool:

salim se naravno :)
 
Матеја Бељан":1uqs3v5e je napisao(la):
Ako ima 4 tramvaja na tolikoj liniji kao sto je 2, onda je to sramota. Da cekam od slavije do Kalisa tramvaj koji se u tom trenutku recimo nalazi kod Interexporta, jos kad je guzva u Beogradskoj i slicno nije normalno. Moja ideja je da bar 10 tramvaja idu po smeru na liniji 2, a da se ostale linije koje se s njom poklapaju, izuzev 5tice i mozda 10ke ukinu, jer je bolje preesedati nego cekati, pa cak i 10 minuta.
4 po smeru, da (+ 1 šihtaš). Jedino je moguće da će njeno vraćanje u ''krug'' (vraćena sinoć, a takođe je ponovo uvedena 11-ica) doprineti suzbijanju intervala za oko minut u proseku, jer nije poželjno da se predugo zadržava na Pristaništu zbog 11 i 13 (mada je i sada to zadržavanje dosta dugo). Krug dvojke ima 8 kilometara.

I dalje su najneiskorišćenije linije 11, 14 i 13 (ovim redom). Na njih 3 ukupno je do sada radilo 15-ak tramvaja (nema šihte), a intervali su bili oko 20 min.
 
Sad se setih, čovek stvarno popizdi kad je u 11(13) a ispred je 2 koji pravi pauzu!!!Zar nisu mogli sad kad su radili rekonstrukciju šina kod Kališa da i na Pristaništu izdvoje jedan kolosek kao početnu/poslednju stanicu dvojke pa da se zauvek izbegne nepotrebno čekanje.:rant:

Mislim na ovako nešto:

pristaniste.png
 
E, ali meni se u poslednje vreme viđa da i ovi iz 11 ili 13 idu u manju donju kućicu.

Šta više, meni je idiotski da taj tu semafor sa Donjogradskim bulevarom nisu sredili - onaj gde su oni krateri od kamiona.
 
Malo pre sam prvi put prisustvovao neobicnom dogadjaju-svajcarcu u kraljice marije dok je ubrzavao su varnicile sve osovine?Moze li mi neko objasniti sta bi to moglo biti?
 
vucko":ueu0wtxt je napisao(la):
Malo pre sam prvi put prisustvovao neobicnom dogadjaju-svajcarcu u kraljice marije dok je ubrzavao su varnicile sve osovine?Moze li mi neko objasniti sta bi to moglo biti?
to se cesto desava sa svim tramvajima, nekad samo dime.. verovatno se istrosile gume :)
 
Komsija,prvi put videh a celog zivota se vozim istima,pa se zapanjih,mora da je to sa gumama :)
 
02. 11. 2009.| 13:01
Španski tramvaji u Beogradu - kompanija CAF i GSP "Beograd" potpisuju ugovor 3. novembra

Quote:
Ugovor za nabavku 30 novih tramvaja za GSP "Beograd" potpisaće sutra (3. novembar 2009. godine) u Beogradu direktor Agencije za investicije Marko Blagojević i Jesus Esnaola i Felipe Rodrigo iz kompanije CAF.

Projekat obnove grada Beograda finansiran je iz gradskog budžeta i zajma Evropske investicione banke, a obuhvata rekonstrukciju tramvajskih pruga, tramvajske kontaktne mreže, mostovskih konstrukcija, trotoara, kolovoza i komunalne infrastrukture po deonicama, nabavku tramvajskih vozila i realizaciju sistema upravljanja saobraćajem, stoji u saopštenju Službe za informisanje grada Beograda.

Potpisivanju ugovora i prezentaciji kompanije CAF prisustvovaće ambasador Španije Inigo de Palasio Espanja, gradski menadžer Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Živorad Anđelković, direktor GSP "Beograd" Radoslav Nikolić, pomoćnik direktora Agencije za investicije Radovan Drča, direktor Direkcije za javni prevoz Snežana Perović i predstavnici kompanije CAF.

:vops:
 
Dobro je da su se setili, to će biti novi standard za tramvaje ispod koga se ne ide, a nadam se da ću ovde videti trošinski Citadis, pre ili kasnije.
 
ČESTITAMO! :kk: dobar izbor,a mogli bi i da kupe vozove za gradsku
železnicu od Caf-a,nećemo se žaliti...
 
Studio B evo javlja da je ugovor potpisan pre 40-ak minuta. Reporter kaze da je posao vredan 80 miliona evra, rok isporuke 1035 dana, ali ce se prvi tramvaji naci na ulici za manje od dve godine. Tramvaj su duzine 32 m, niskopodni, klimatizovani i prilagodjeni osobama sa invaliditetom. Bila je i prezentacija beogradskog tramvaja u Skupstini grada, valjda ce se tokom dana pojaviti fotkice. Djilas je najavio da ce, pored ove nabavke, jedan broj tramvaja biti remontovan.
 
He he na studiu B pored objavljene vesti o potpisivanju ugovora sa CAF-om,prikazali sliku Škoda tramvaja :laugh:
20061030102713_malaga.jpg
pre će biti nešto ovako kao za Malagu
20090310085226_edimburgo_gr.gif
il Edinburg
 
Sad su prikazali render na vestima Studija B. Vise lici na ovaj u Edinburgu i crven je na renderima :D
 
Ko prvi okači veći render na forum dobije :vops:

Eto napokon je došla i ta famozna nedelja koja se toliko dugo najavljivala. Odmah moram da pitam jer mi nije sve baš najjasnije. Kaže se da prvi tramvaji dolaze u novembru 2010. godine, e sad ono što mene zanima je sledeće. Neko od nadležnih u ovoj celoj nabavci je pre mesec, dva rekao da će nakon potpisivanja ugovora prvo doći jedan model tramvaja koji će biti testiran 3 meseca na ulicama Beograda, pa je moje pitanje da li ćemo mi ralno prvi model tramvaja videti i pre tog novembra 2010. godine?
 
Evo i vesti sa B92:

Beogradu 30 novih tramvaja
Beograd -- Grad Beograd potpisao je sa španskom kompanijom Kaf ugovor o nabavci 30 novih tramvaja, čija je ukupna vrednost oko 81 milion evra.

Tramvaji bi trebalo da budu isporučeni u naredne tri godine. Vrednost jednog tramvaja je dva miliona i sto hiljada evra, a ugovorom su obuhvaćeni i rezervni delovi.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je u Skupštini grada da će 30 novih tramvaja znatno poboljšati kvalitet prevoza, ali i pružiti lepšu sliku grada na čijim će ulicama saobraćati nova vozila.

„Pojedinačna vrednost tramvaja je 2,1 milion evra, ali je ukupna suma veća, jer su u nju uračunati rezervni delovi, specijalni alati, obuka osoblja i troškovi transporta“, naveo je Đilas.

Gradonačelnik je rekao da je ponudu Kafa izabrala ekspertska komisija, iako je za nekoliko procenata bila jeftinija ukupna ponuda hrvatske kompanije Končar, ali je ocenjeno da je španski proizvod kvalitetniji.

Prvi tramvaj iz Španije treba da se nađe na ulicama Beograda za dve godine, dok će ostali biti isporučeni za 1.035 dana, naveo je Đilas.

On je rekao da je jedan od osnovnih zadataka gradske vlasti poboljšanje kvaliteta prevoza i da će, pored nabavke 30 tramvaja, sledeće godine biti kupljena 83 nova trolejbusa, i da će u više od 200 autobusa biti ugrađeni klima-uređaji.

Za nabavku tramvaja Evropska investiciona banka dala je kredit od 20 miliona evra, dok će ostatak biti plaćen iz budžeta grada do 2014. godine, saopštio je Đilas.
 
Vrh