Асинхрони мотори јесу штедљивији у режиму не-пуног оптерећења, али у режиму коришћења пуне снаге потрошња је слична. Већа укупна снага код КАФ је због уштеде фабрике, коришћење својих мотора из масовне производње/набавке. Перионица корумпираног имена Алстом по названију КАФ је пре свега радила трамваје за системе са карактеристикама ЛРТ, који редовно остварују брзине 70 па и више километара на сат, са већим међустаничним растојањима. За такве нове системе се од нуле праве јаче подстанице, као и могућност рекуперације. У Београду долази на подстанице изграђене у односу на Катице. Проблем КАФ је и клима, која додатно вуче струју.
Уштеда струје преко рекуперације је ефикасна ако и само ако имаш равномерно оптерећен систем. Дакле, стабилно постизање максималних брзина за неку деоницу, равномеран ред вожње на целој деоници. Идеалистички случај је, рецимо, једно железничко возило се спушта, друго се пење на истој равномерној падини. Сила теже возила које се спушта се предаје возилу које се пење, возило које се пење има малтене исту потрошњу као да иде по равници. Савршено или скоро савршено равномерно кретање возила на линији није потребно само због могућности рекуперације. Важно је и због равномерног оптерећења подстаница, миниалног средњег времена чекања за путника, гарантовања времена путовања, удобности путника (први трамвај препун, други празан).
Када нам је давао Диваге, Базел је имао огромну набавку Флексити, када се исплати организовати све поменуто, укључујући и евентуално појачање подстаница. Дивази су поред свега и тешкаши, за разлику од Катица са једном од најлакших трамвајских конструкција. Јако стари модел са проблемима за резервне делове. Нама је то било исплативо зато и само зато што смо возила у солидном стању узели бесплатно.
КАФ има читав систем грешака у техничким спецификацијама,
@Cotra је у праву за некомпетентност. Једино што су у овој ситуацији испали победници у трци богаља: Купили билокакве нове трамваје, купили велику серију тролејбуса, БГ:ВОЗ држали по неким стандардима, довели у ред све мостове осим Старог железничког и Панчевачког, направили 2, направили бар два булеварска правца са већим обимом експропријације... Са одређеним манама, али у односу на "напредне" Свети Петар.