Нашем центу града (са уским улицам) који није захвалн за аутомобиле и препун аутобуса само још фали трамвајски систем шине и мрежа. Шта ће на Тргу трамвај, има превише саобраћаја, чему служе троле онда? Боље њих обновити на пример. ТРАМВАЈ НА БРАНКОВ МОСТ АУ
Какви природни кордидори налазимо се скоро у четвртни 21. века, а не на почетку прошлог века. То у Земуну може бити више атракција да повеже тај део шеталишта од Венеције до Ушћа на пример, ал мислим да би било лепо увести и неки речни градаки превоз уз обале наших река који су толики потенцијал.
БГ Воз апсолутно, први бих чешће ишао са њим (да буде бар на пола сата од 6-18). Људи аман шта ће трамвај у Тошином Бунару. Таман су га проширли сад само фали да се ту створе још шине. Земуну и Новом Београду не треба трамвај, камоли Бежанији. Евентулано нека линија кроз Булевар Николе Тесле (ал опет није прометна улица) и Булевар Милутина Миланковића (као ни ова тренутно и ако се отворио БАС). Схватите да на Новом Београду нема гужви (сем мостови) и да је довољно трамвај онолико колико их има због вечике фреквенције људи из тог дела. То што сви желите ширење мреже у тренутку где се постојећа мрежа не може назвати одрживом и за пример, а да не помињем возни парк то нема смисла. Маштарије су једно, а наша реалност нешто друго.
НАПОМЕНА: МЕТРО ЈЕ РЕШЕЊЕ АЛИ И ТО ВЕЛИКО АЛИ УЗ ОДЛИЧАН СИСТЕМ ТРАМВАЈА КОЈИ ТРЕНУТНО НЕМАМО У ЦЕЛОСТИ (ВЕЋ ЗНАМО МАНЕ ВОЗНИ ПАРК ПРЕ СВЕГА) И НАПРЕДОВАЊЕ (ВОЗНИ ПАРК + РЕДОВНИЈИ РЕД ВОЖЊЕ ПРЕ СВЕГА) И ЕВЕНТУАЛНА ШИРЕЊА МРЕЖЕ БГ ВОЗА.