Karlo del Ponte
Advanced
Evo šta će ostati od tramvajske mreže, ako Gangulanu dozvolimo sve što je naumio. Mogu reći da sumnjam da bi ostavio tramvaj u Požeškoj i Mije Kovačevića/Ruzveltovoj.
9%Ima jos jedno pitanje:
Kolikom procentu gradjana zaista cilj da brzo stignu od tacke A. do tacke B. ili im je cilj da se voze i pokazu u svojim kolima.
Koliki procenar prelaska recimo Gazele je
- putovanje
-poseta
-odlazak kod lekara
-dostava
-poslovni razlog
-zabava
?
Резултат тога да ако мора да се сруши 3 шупе за крштену улицу, град то третира као да си тражио себи руку да ампутирају. Погледати: ПДР за Војводе Степе са тракама ширине од 2,5 метра да недајбоже не би морали да руше 3 караконџуле. Апсолутно најгоре поуке извучене из савремене школе урбанизма, са "минимизацијом утицаја на заједницу" као највећим злом. То може да иде у неком Амстердаму или Копенхагену где се фино максимизовао утицај, па се сад не мора ништа нарочито радити - у Београду са скарабуџеном, често рељефно бесмисленом уличном мрежом на нивоу Сан Франциска, само још и регулационо скарабуџеном и импровизованом, то не иде. Без 10 милијарди не треба се ни трудити - све остало је палијативна нега деде се свим могућим синдромима.
Ovo deluje kao plan za prve dve linije metroa. Posle toliko godina građenja ovog sistema u beogradu..i posle nekoliko godina unazađivanja od strane ove vlasti...i na kraju posle nekoliko meseci ovog tramocida Gangule mi dođosmo na ovaj nivo.Pogledajte prilog 220548
Evo šta će ostati od tramvajske mreže, ako Gangulanu dozvolimo sve što je naumio. Mogu reći da sumnjam da bi ostavio tramvaj u Požeškoj i Mije Kovačevića/Ruzveltovoj.
Ti si gej. Privati to i idi uživaj sa nekim muškarcem i živi lepo svoj život bez seksualnih frustracija.Организована група:
Apsolutno. Na nekim pravcima je postao toliko neupotrebljiv da se po svaku cenu izbegava. Ja recimo tramvaj odavno ne koristim ka Mostaru, a u poslednje vreme ni ka Novom Beogradu. Uzrok tome su (uz očajnu brzinu i stanje vozila, čak i najnovijih) skelet-režim ka gradu, odnosno čik pogodi šta je sad-režim preko mosta.Kad se na to doda i fenomen da tramvajske linije u Beogradu više ne rade ili rade osakaćeno, nego što rade normalno i redovno, dođe se dotle da ljudi poput mene prestanu uopšte i da razmišljaju o njima kad god imaju alternativu.
Problem je u ukupnom upravljanju ne samo saobraćajem već čitavim gradom koji se već decenijama nedvosmisleno "razvija" antišinski. To nije problem starih Katica, skretnica itd. Tramvaj nije problem, trelejbus nije problem, autobus nije problem, čovek na čelu grada jeste problem nad problemima budući da je samo pogoršao iovako nezavidno nasleđeno stanje.Ali kad se sve to, i još što šta poklopi, e onda naravno da mi se skupi sve. Al ajde što me ometaju kao putnika samog tramvaja, nego što me ometaju i kad sam u drugim vozilima JGP. E to je problem.
Dvojka je žrtva radijalne tipologije mreže linija (umesto koncentrične) i nepostojanja metroa, u smislu da je prednost data dijametralnim i radijalnim linijama sa kojim se delimično preklapa, a koje se takmiče sa autobusima (deo kapaciteta sa dvojke nose one, deo autobusi).Jer su oni zacementirali da Dvojku mora da vozi Katica, po mogućstvu belo-crveno-bela kao iz 80ih, pa makar raspadnuta i lišena rezervnih delova i servisa jer fabrike ni nema već četvrt veka. I tako držimo tu Dvojku i te Katice dok se može, dok se i poslednja ne raspadne. U međuvremenu se sramotimo pred svakime ko dođe u Beograd i obiđe centar, a sebe međusobno ubeđujemo da nam je tramvajski podsistem solidan i bogat pravcima, iako u praksi nikad ne radi sa više od 50% kapaciteta, a i to što radi, radi brzinom i efikasnošću magarca. Ali dobro, ljudi tako vole.
Mislim da će i Požešku bataliti kada shvate da mogu samo u mini Vojvode Stepe da je pretvore, a ka Vidikovcu metro takmiče s tramvajem. Ulica je u očajnom stanju i krajnje je vreme da objave plan rekonstrukcije koja bi se po mogućstvu odvijala uporedo sa izgradnjom metro stanica. U svakom slučaju nećemo predugo čekati i na tu vest.Pogledajte prilog 220548
Evo šta će ostati od tramvajske mreže, ako Gangulanu dozvolimo sve što je naumio. Mogu reći da sumnjam da bi ostavio tramvaj u Požeškoj i Mije Kovačevića/Ruzveltovoj.