Šta je novo?

Tramvaji

1732189505310.png
 
Ako zbog ovoga ne bude protesta, onda ne znam šta da kažem. Ovo je veliko, možda veće i od one svinjarije s Trgom, 28-icom i ostalim trolama. Imam veru u sugrađane sa Banjice i okoline, a tu sam i ja da se pojavim na blokadama ulice, ako ih bude.
 
Vesić nije stručnjak, ali mu je srce bilo na pravom mesto što se tiče javnog prevoza.
Jeste, zato je skratio brojne linije, proredio polaske i kupovao turske i kineske krševe na nameštenim tenderima preko rođačke firme iz straćare podno Prokopa. I zatvarao centar svakog vikenda.

Vole Srbi da uzdižu svoje tlačitelje i pljačkaše pa to ti je. Vidite pa mu napravite i ikonu i hram. Sa sve onim suzicama u okicama što je na komandu puštao pre tri nedelje.
 
Poslednja izmena:
vesić gremlin i gangula su ista bag**, oba su zaslužna za ubistvo javnog gradskog prevoza te ni jedan ni drugi ne bi smeli da uopšte vode grad. Za 6 godina su uspeli da dovedu JGP na rub egzistencije, što nikom drugom nije "pošlo" za rukom. Nikad prevoz ovde nije bio bajan, ali u odnosu na ovo to je bilo zlatno doba(sve posle 2000-te do prvih gremlinovih akcija).
 
Jeste, zato je skratio brojne linije, proredio polaske i kupovao turske i kineske krševe na nameštenim tenderima preko rođačke firme iz straćare podno Prokopa. I zatvarao centar svakog vikenda.

Vole Srbi da uzdižu svoje tlačitelje i pljačkaše pa to ti je. Vidite pa mu napravite i ikonu i hram. Sa sve onim suzicama u okicama što je na komandu puštao pre tri nedelje.
Za vreme Vesića se bar konsultovala struka sa Saobraćajnog fakulteta. Profesori koje lično znam i za koje mogu da tvrdim da žele najbolje ovom gradu i koji imaju ideje za rešavanje problema u javnom prevozu. Ti profesori se danas ništa ne pitaju, nego dođe Gangula i kaže oću ovo ovde i tjt.
Tad je bar bio plan da se 80% putovanja u sistemu javnog gradskog odvija šinskim sistemima koji su mahom denivelisani
 
Био је план, мада нестварно нереалан, сањарски и маштарски у духу нашег малог, глатког Весића, коме само машница фали да га изложе у некој посластичарници као шампиту. После таквих обично и дођу пећински људи као Брадула.
 
Био је план, мада нестварно нереалан, сањарски и маштарски у духу нашег малог, глатког Весића, коме само машница фали да га изложе у некој посластичарници као шампиту. После таквих обично и дођу пећински људи као Брадула.
Makar je postojao plan. Nek se i 50% toga realizovalo bilo bi super.
(Napomena da Vesića komentarišem isključivo u kontekstu javnog prevoza)
 
Pa ti profesori su mu i rekli da iskasapi linije. Znam te vreće prdeža još sa studija.

Znam i onog što se nekada kunuo u trolejbuse i predstavljao ih i kao čudo tehnike, i orijentir, i šmek i šta ti ja znam... čak je pričao da je predsednik neke unije trolejbuskih operatera... Pa kad je video da će uskoro biti sve manje popularni, promenio priču i potpuno ih zapostavio i okrenuo se drugim stvarima. Eno ga sad u CIPu, sad smrdi tamo i loži ljude da su oni tim, ekipa, pokretači zemlje i šta ti ja znam... a onda oni odu nazad za radne stolove a on ode u kafanu.

A vi se ložite ovde da je njima stalo do društva, da govore na osnovu struke i da oni zapravo koriste taj javni prevoz o kome odlučuju.

Dovoljno je da neki zaplaču a drugi održe motivacione emotivne govore i odmah će da se nađe jedan deo ljudi koji pada na to i misle da je njima zapravo stalo do nečega osim sopstvenih guzica. Jeste, kako da ne. Čast retkim izuzecima, mada i to je već skoro pa izumrla sorta.
 
Да, постојао је, али наводни циљ "80% шинских кретања у јавном превозу", као и оно што је понављао - "нова хијерархија: пешаци, бицикли, јавни превоз, па аутомобили" - толико је одвојено од релности, да, без претеривања, кад се јавно говори и на томе се гради политика, заслужује карту за пакао, ако онај ко је изговарао није биће одвојено од стварности или макар полудебил.
 
Sećam se kad su iste te profesorske guzice ložile ljude (preko medija, foruma i intervjua) kako su okretnice ružni prizori i treba da se pogase i isele na periferije. Pazi, u gradu u kome se sve raspada, a automobila ima toliko da ne možeš da nađeš tačku u gradu gde se neće videti neki parkirani, a zelena površina uništena, oni se tangiraju što na trouglu Crvenog krsta vide (tada) Solarisa koji čeka da krene na 83. Ili na Zelenom vencu, od vajkada najvećem čvorištu JGPa na ovoj strani reke.

I onda se i ljudi nalože sa njima, sećam se kad se Vučko bio primio na to pa pisao kopirane pamflete. Ukinimo ovo, izmestimo ono, dosta sa autobusima na Zelenom vencu, i slične smejurije.

Ceo grad u kanalu, sve puca po šavovima, a oni se bave estetikom okretnice, a kao rešenje predlažu izmeštanje u božju mater i sakaćenje svega. I naravno - nikakvo diranje u automobile. Jes vala, nije problem more mašina koje voze u proseku 1-2 ljudi i koje samo još na krovove i drveće ne krenu da kače... problem su 700 vozila JGP koja prevoze po 100 i 160 ljudi. Jaka struka, baš.

A to je samo što se JGPa tiče. Da ne pominjem famoznog prof dr Vujanića koji se mrtav ladan hvali na TVu kako se bahato parkira i ometa druge u saobraćaju. Opet - daleko im lepa kuća. Neka ćute, neka primaju plate i neka ne diraju ništa. Pokazali su se već dovoljno.


A ne sumnjam ja da će se jednog dana ovde tugovati i za Šapićem. U srpskoj je to prirodi.
 
Poslednja izmena:
Da li postoji još neki razlog za ukidanje tramvaja u VS sem ovih navedenih? Koliko košta održavanje tramvaja? Da li je skupo?
 
Није. Скуп је трамвај у набавци, али је скуп и на Вождовцу и на Звездари.
 
Ово је срамотно шта се дешава прво укидање реда вожње сад ово???Чиме се ови дрогирају???Знају ли они колико људи превезу 9,10 и 14? Поготово 9 која је најјача линија ту колико само хиљада људи превезе и студената и запослених.Прсли су скроз.
 
Nerealno je i ne moze da prodje ukidanje tramvaja u Vojvode Stepe. Danas sam išao bas na Vozdovac sa Zvezdare, i posto nije bilo 14-ice, imao sam opciju da presedam na 10 ili 33. U oba pravca sam izabrao 10-ku koja me je spasla stajanja na jednoj nozi u 33. Čak je i dosta ljudi čekalo 10 kod Pravnog, a ne na 33 cija je stanica na drugom mestu, sto znaci da i “obicni” ljudi koji ne prate toliko prevoz su svesni koliko je tramvaj bolja i komfornija opcija na toj strasi od krcatih autobusa.
 
Овако изгледа промотивни видео којим се Гангулпаша-трамвајџелат обраћа свима нама.


Први фрејм је заправо једини важан. Све што радим, радим за просечног човека, београђанина, Србина, који граби кључензи од четвороточног љубимчета.
ИДЕМОООО: кућа-пекара-кафић-посо-кафана-киоск-клаџа-љубавница-теретаница-кућа.

Pogledajte prilog 220426

...i otvarač za pivo :LOL:
 
Овако изгледа промотивни видео којим се Гангулпаша-трамвајџелат обраћа свима нама.


Први фрејм је заправо једини важан. Све што радим, радим за просечног човека, београђанина, Србина, који граби кључензи од четвороточног љубимчета.
ИДЕМОООО: кућа-пекара-кафић-посо-кафана-киоск-клаџа-љубавница-теретаница-кућа.

Pogledajte prilog 220426

I naravno Škoda, statusni simbol, ejh svuda simbolike. :) :D
 
Весић је волео трамваје, нема везе са овим. Он је био лево крило у оквиру београдског СНС-а, Гангула је десно. Продали су Београђанима интерни двопартијски систем као младим мајмунима.
Nije da je baš nešto proširio mrežu, izgradio je samo ono parče preko Mosta na Adi, istovremeno je razbucao trojku svojom lopovskom rekonstrukcijom BPP i pitanje je hoće li ta linija ikada ponovo krenuti, ipak nije došao ni do tog stepena patologije da bez ikakve potrebe i radova na drumskoj infrastrukturi trajno ukida tramvaj na deonici koja radi skoro savršeno. Štaviše, možda je čak i bilo mogućnosti da trojka nastavi da paralelno saobraća dok traju radovi u BPP, koliko znam tu samo kolovoz treba da se proširi na nekadašnju prugu duž Topčiderske Reke. Ovaj bolesnik sada se nameračio da počupa tramvaj u Vojvode Stepe, Pariskoj, ne pokazuje nikakvu nameru da u dogledno vreme dovrši BPP, šta će ostati od javnog prevoza u ovom gradu posle svih Gangulinih fiks-ideja?

Jedina unutrašnja podela koja postoji u SNS-u je na suprotstavljene interesne klanove, nema tu levice ni desnice, niti bilo kakve ideologije. Ono što im je svima zajedničko je nezajažljiva pohlepa i satanistički prezir prema sirotinji koja se vozi javnim prevozom, zato ga sistematski uništavaju, najčešće uz propratnu masnu krađu i ugrađivanje, ali nekada čak iz čisto iracionalnih motiva, kao što je ovo najavljeno sakaćenje najuspešnijeg tramvajskog koridora u gradu koji je rekonstruisan pre samo nekoliko godina. S**u nam po glavi zato što nas preziru i može im se.
 
Poslednja izmena:
Јуче сам прошао по булевару баш када је почео јак ветар да дува. Лишћа је било свугде у јако кратком року. Падало је са дрвећа као вејавица.​
Kod mene je odjednom počeo da duva jak vetar i na terasu koja je uvučena, nabacao je gomilu lišća kao da je neko nekoliko lopata lišća nsbacao. Živim na prvom spratu i ovako nešto sam doživeo dva puta u životu.​

Ja se nadam da ćemo se mi komšije u VS organizovati, prva mera bi bila peticija.
No, treba sačekati Šapića da ovo izjavi javno i onda krenuti u oštru kampanju.​
Šta ako bude situacija da danas kaže da počinju radovi narednog dana, ili se samo pojave jednog dana sa ili bez table za radove ikrenu da rade?​
 
Vrh