Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 23.400
- Pohvaljen
- 52.096
Ne, uvek su bile uz ivičnjak. Raspored nije menjan nigde osim u Vojvode Stepe i na pravcu ka Rakovici.Zar pre rekonstrukcije nije postojala odvojena tramvajska baštica između dve trake u ovim bulevarima?
Tramvaji, pogotovu na desnoj obali Save, mile na većini deonica u starom delu grada. Provozaj se pa vidi i sam. Dvojka i sve na njenoj trasi (Zoo vrt, Vuk, Slavija, Karađorđeva i sve između) se vuče svugde. I u Nemanjinoj, i u Karađorđevoj, i u Pariskoj, gde ima manje automobila oko sebe nego što je to slučaj npr u Beogradskoj. Kačio sam ovde snimak iz Dvojke koja se na radni dan vuče 20 km/h u praznoj Karađorđevoj između mosta i Kapetanije. Ne smeju da ih zalete brže od 20 km/h, čak ni na pravcu. Toliko su se navikli da ih štede i da ih ne zaleću. Bar te Katice što šalju na Dvojku.Sada su šine ugrađene u kolovoz, i tramvaji bukvalno mile u koloni sa automobilima.
Druga stvar koja dodatno srozava i usporava Dvojku je zaustavljanje na okretnici kod Pristaništa između 5 i 10 min. To takođe usporava i ometa i 11icu. Istina, uračunato je to u red vožnje 11ice ali ipak jeste ometanje i usporavanje i te linije.
Treća stvar koja dodatno srozava i nju i ostale linije na DOS jesu semafori koji su previše kratki za tramvaje tako da ovako spori i tromi uspe da prođe samo jedan odjednom.
Četvrta stvar su skretnice koje nekad rade automatski a nekad ne pa moraju ručno da ih menjaju. Npr na Slaviji i u Karađorđevoj sam često viđao da ne rade.
Poslednja izmena: