Šta je novo?

Tramvaji

Iskreno nisam očekivao da će svi tramvaji biti kratki, mislio sam da će biti 50-50, ali ovo je baš loše za grad kao što je Beograd. Ja nešto nisam siguran da je Bozankaya imala neke ozbiljne isporuke kratkih tramvaja, tako da po toj logici oni otpadaju iz ove priče.
 
Bogami izgleda da Bozankaya ovde otpada. U odnosu na prošli tender otpadaju im prve isporuke za Temišvar i Jaši (16+21=37 komada), kao i isporuka za Antaliju (15 komada). Znači ukupno 52 tramvaja koja su se računala na prošlom tenderu sada se ne računaju. Oni taj broj nisu nadomestili u međuvremenu, tako da dolazim do zaključka da ne mogu ni približno ispuniti uslov o minimalno 100 isporučenih tramvaja u periodu april 23'-april 25'.
 
Намештено је за неког европског произвођача, само да видимо ког.
 
Šta li će nam 100 tako malih tramvaja, bože me sačuvaj. Kapacitet kao da je autobus. Ja ne mogu da shvatim da imamo toliko ograničene ljude koji se pitaju i odlučuju. Na pojedinim linijama je i CAF sa svojih 32 metra tesan. Jedino ako misle da ih puštaju u sinhronu, što mi je tek debilno.
 
Bozankaya model za Beograd
 

Prilozi

  • Bozankaya_BGD.jpg
    Bozankaya_BGD.jpg
    119,5 KB · Pregleda: 138
Raspisan tender za kupovinu novih tramvaja. Traži se 100 niskopodnih, dvodelnih (17-20m) tramvaja, minimalnog kapaciteta 30 sedećih mesta, odnosno minimalnog ukupnog kapaciteta 95 mesta.
Не може ретардираније и глупље, тражи се дословна замена за КТ4.
 
Који је главни разлог зашто CAF не може до Калемегдана? Јел окретница или бабе са цегерима?
 
Ко уопште и даље производи ове дводелне трамвајчиће?

Какав безобразлук од набавке. Они заиста планирају да саставе пола века без проширења трамвајске мреже а са деценијским периодима њеног сакаћења (тројка).

Рекох на другој теми. Ови и кад на папиру раде нешто добро иза тога се крије далеко већа штета.
 
Bozankaya model za Beograd
Evo njihovog kratkog modela koji je nov u ponudi. Sumnjivo da baš sad izbace ovaj model, ali videćemo da li mogu nešto da smuljaju i opet dobiju.
@Delija Proizvodi Končar, ali oni nemaju dovoljan broj isporucenih tramvaja.
 

Prilozi

  • C9E7EA71-7DF9-4E15-BC2B-6FB07E5C08CC.jpeg
    C9E7EA71-7DF9-4E15-BC2B-6FB07E5C08CC.jpeg
    62,5 KB · Pregleda: 129
  • 702BC0E4-7467-4A71-AF0F-2D7CBB9C38D8.jpeg
    702BC0E4-7467-4A71-AF0F-2D7CBB9C38D8.jpeg
    87,1 KB · Pregleda: 122
Бозанкаја по овоме отпада јер немају 100 произведених трамваја у року од годину дана.
 
Надам се да ће ићи синхрони трамваја, што би једино било океј с обзиром да узимају 100 кратких трамваја. Нисам сигуран да ће се то десити с обзиром да то сад није популарно али се надам.
 
Ма не отпадајају турци. Овиме само купују време. Први тендер пропада због тог услова а на другом Бозанкаја "спашава" ствар.
 
Ja sam šokiran činjenicom da kupuju dvodelne tramvaje.

Po*erem im se na nabavku. Ponavlja se famozni Higer scenario, bolje 100 malih vozila, nego 50 velikih. Moćnije zvuči kad kažemo da smo kupili 100 tramvaja. Mogli su braća 200 jednodelnih da kupe.

Bolje ništa da nisu uzimali, iskreno se nadam da će propasti tender.
 
Evo njihovog kratkog modela koji je nov u ponudi. Sumnjivo da baš sad izbace ovaj model, ali videćemo da li mogu nešto da smuljaju i opet dobiju.
@Delija Proizvodi Končar, ali oni nemaju dovoljan broj isporucenih tramvaja.
С тим што је турцима, судећи по брошури најмања верзија од 20м овај троделни који чак и не изгледа тако лоше као ови петоделни који нам стижу.
 
Да сипам со на рану.

Ово значи да ћемо у наредних најмање 30 година да гледамо по граду крш трамвај-играчке из прошлог века да нас подсећају свакодневно на владавину безумља и лоповлука снс мафије и гангул-паше.
 
Iako mi je Stadler drag, njihovo rešenje iznad obrtnih postolja sa 2+2 deluje neugodno iz perpspektive pune 9tke u špicu.
Jedino što bi mogli, s obzirom da na dvodelnom Tangu imaju dosta mesta, jeste da izbace ova iz sredine u drugom modulu i ovo zadnje, a napred ono jedno kod vozača i 2 pored vratiju. Onda bi već bilo solidno prostora.

unnamed.png


Nisam očekivao opet 5delne tramvaje, ali 3trodelni & delom 5delni su bili logično rešenje za tender, ali eto...
 
Sokiran sam da se nabavljaju tramvaji koji imaju slican kapacitet kao solaris.... Ko uopste moderne tramvaje stavlja u sinhron? Ima li masovnih primera u inostranstvu?

Takodje sam iznenađen koliko veliki je kapacitet putnika u stadler NF2! Mada vidim da ispada jer je skoro 25 m dug, a maksimum u tenderu je 20!
 
Poslednja izmena:
Tada je mozda i radilo 20 njih sada radnim danima radi 9-10 a vikendom oko 5 tako da je 20 njih neispravno znajući njih bar nekog ce iseći već neki delovi oplate kao i branik stoje na kraju depoa...A limariju su vrh odradili sa jednim sprejom na nekima idalje stoji crni lepak po celom krovu
Pogledajte prilog 229078
Odbijam da poverujem da je raspisivana javna nabavka zarad zamazivanja sprejom! Mislim da je ovo novo dno za GSP! Da li su barem servisivali klime na svih 28 citavih?
 
Vrh