Šta je novo?

Tramvaji

Ako nije nagazni to je apsolutno strateško planiranje - postavljanje semafora koji propušta 1 tramvaj na 3 minuta kako bi se isti ogadili stanarima Voždovca, zatim čupanje dotičnog kraka i skraćenje linija do Autokomande, ako ne i potpuno ukidanje, i uvođenje autobuske linije 33L Birčaninova - Banjica 2 na trasi tramvaja (solo, interval 12 min).​
Ako im do sada sa policajcem i istom frekrentnošću nije ogadio, neće ni sada.
 
Pustiše semafore sada, ali samo trepće žuto, tako da je čika pandur danas imao "last dance" verovatno.
 
Ako nije nagazni to je apsolutno strateško planiranje - postavljanje semafora koji propušta 1 tramvaj na 3 minuta kako bi se isti ogadili stanarima Voždovca, zatim čupanje dotičnog kraka i skraćenje linija do Autokomande, ako ne i potpuno ukidanje, i uvođenje autobuske linije 33L Birčaninova - Banjica 2 na trasi tramvaja (solo, interval 12 min).
Rekonstrukcija Vojvode Stepe je nesto najgluplje do sada.Bolja onakva pre rekonstrukcije.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok
 
.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok

Šta će biti OK?
Ujutru su tramvaji i autobusi prepuni i sada njih da prilagođavamo automobilima u kojima praktično nema više od po 1 čoveka.

Dok su šine bile sa strane, tramvaji su išli dosta sporije i vrlo često bili ometemi od bahato parkiranih.
 
Rekonstrukcija Vojvode Stepe je nesto najgluplje do sada.Bolja onakva pre rekonstrukcije.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok
Šta kažeš da i u Jurija Gagarina, Nemanjinoj, Kralja Aleksandra ukinemo tramvajsku bašticu na sredini, da bismo dobili još po dve dodatne trake za kola? To je gangulistički "razvoj" saobraćaja, automobili na prvom mestu i ceo javni prevoz da bude podređen njima, pa makar se njihov broj povećao toliko da blokiraju i jedni druge, ali i sve oko sebe koji se voze prevozom jer nisu Gangulinih finansijskih mogućnosti.

Najgluplja tramvajska rekontrukcija do sada je bila u Cara Dušana, 27. Marta i Džordža Vašingtona, tu su tramvajske šine prebačene sa sredine na različite strane ulice, i sada je tramvaj na tim deonicama spor ko usporen snimak. Zbog tog debilnog rešenja desetka i dvojka nailaze otprilike svake prestupne, a i petica zna gadno da uglavi između Kalemegdana i Vuka gde nema autonomnu trasu.
 
Poslednja izmena:
Kad su tu tramvaji išli sredinom ulice? To što je baštica po sredini ulice negde dobro rešenje, ne znači da bi to svuda bio slučaj. Požeška na primer, pa čak i mučeni Bulevar patrijarha Pavla, gde bi možda bilo bolje da je rekonstrukcija predvidela tramvajske baštice po jednoj strani, kao što je I bilo, s obzirom da je tramvaj već i bio idealno denivelisan od ostalog drumskog saobraćaja. Ovako po sredini se svakako češće morati da seče drumski saobraćaj, a mesta na pretek i za bašticu uz levu ivicu kolovoza prema Rakovici, gde je i bila. Dorćol i dalje ka Vuku, isto pitanje dal je dobar potez za bašticu po sredini kolovoza, jer prosto nije ista situacija kao u Bulevaru vojvode Stepe, a tramvaj je spor više iz bezbednosnih razloga, ne zbog pruge, već verovatno zbog parkiranih vozila, pešaka itd. Generalno mi ovde u Srbiji previše tupimo sa ograničenjem brzine kretanja vozila, al to je već neka druga tema.
 
Pa valjda i drugi imaju pravo da iznesu svoje mišljenje na naĉin na koji žele?

Kada smo već kod Jurija Gagarina, tu bi bolje rešenje bilo da tramvaji idu istom trakom kao i autobusi, pa bilo to kao u Požeškoj ili kao u Vojvode Stepe. Dosta ljudi zna da pretrčava ulicu kada vidi da mu dolazi prvo tramvaj, a za autobus nije siguran kada će.​
 
Kada bi tramvaji išli češće ili kada bi samo poštovali ovaj važeći red vožnje, manje ljudi bi pretrčavalo pešački na crveno da ih uhvati.
 
Vrh