Šta je novo?

Tramvaji

Ako nije nagazni to je apsolutno strateško planiranje - postavljanje semafora koji propušta 1 tramvaj na 3 minuta kako bi se isti ogadili stanarima Voždovca, zatim čupanje dotičnog kraka i skraćenje linija do Autokomande, ako ne i potpuno ukidanje, i uvođenje autobuske linije 33L Birčaninova - Banjica 2 na trasi tramvaja (solo, interval 12 min).​
Ako im do sada sa policajcem i istom frekrentnošću nije ogadio, neće ni sada.
 
Pustiše semafore sada, ali samo trepće žuto, tako da je čika pandur danas imao "last dance" verovatno.
 
Ako nije nagazni to je apsolutno strateško planiranje - postavljanje semafora koji propušta 1 tramvaj na 3 minuta kako bi se isti ogadili stanarima Voždovca, zatim čupanje dotičnog kraka i skraćenje linija do Autokomande, ako ne i potpuno ukidanje, i uvođenje autobuske linije 33L Birčaninova - Banjica 2 na trasi tramvaja (solo, interval 12 min).
Rekonstrukcija Vojvode Stepe je nesto najgluplje do sada.Bolja onakva pre rekonstrukcije.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok
 
.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok

Šta će biti OK?
Ujutru su tramvaji i autobusi prepuni i sada njih da prilagođavamo automobilima u kojima praktično nema više od po 1 čoveka.

Dok su šine bile sa strane, tramvaji su išli dosta sporije i vrlo često bili ometemi od bahato parkiranih.
 
Rekonstrukcija Vojvode Stepe je nesto najgluplje do sada.Bolja onakva pre rekonstrukcije.Trebalo bi samo da ukinu zutu traku i bice sve ok
Šta kažeš da i u Jurija Gagarina, Nemanjinoj, Kralja Aleksandra ukinemo tramvajsku bašticu na sredini, da bismo dobili još po dve dodatne trake za kola? To je gangulistički "razvoj" saobraćaja, automobili na prvom mestu i ceo javni prevoz da bude podređen njima, pa makar se njihov broj povećao toliko da blokiraju i jedni druge, ali i sve oko sebe koji se voze prevozom jer nisu Gangulinih finansijskih mogućnosti.

Najgluplja tramvajska rekontrukcija do sada je bila u Cara Dušana, 27. Marta i Džordža Vašingtona, tu su tramvajske šine prebačene sa sredine na različite strane ulice, i sada je tramvaj na tim deonicama spor ko usporen snimak. Zbog tog debilnog rešenja desetka i dvojka nailaze otprilike svake prestupne, a i petica zna gadno da uglavi između Kalemegdana i Vuka gde nema autonomnu trasu.
 
Poslednja izmena:
Kad su tu tramvaji išli sredinom ulice? To što je baštica po sredini ulice negde dobro rešenje, ne znači da bi to svuda bio slučaj. Požeška na primer, pa čak i mučeni Bulevar patrijarha Pavla, gde bi možda bilo bolje da je rekonstrukcija predvidela tramvajske baštice po jednoj strani, kao što je I bilo, s obzirom da je tramvaj već i bio idealno denivelisan od ostalog drumskog saobraćaja. Ovako po sredini se svakako češće morati da seče drumski saobraćaj, a mesta na pretek i za bašticu uz levu ivicu kolovoza prema Rakovici, gde je i bila. Dorćol i dalje ka Vuku, isto pitanje dal je dobar potez za bašticu po sredini kolovoza, jer prosto nije ista situacija kao u Bulevaru vojvode Stepe, a tramvaj je spor više iz bezbednosnih razloga, ne zbog pruge, već verovatno zbog parkiranih vozila, pešaka itd. Generalno mi ovde u Srbiji previše tupimo sa ograničenjem brzine kretanja vozila, al to je već neka druga tema.
 
Pa valjda i drugi imaju pravo da iznesu svoje mišljenje na naĉin na koji žele?

Kada smo već kod Jurija Gagarina, tu bi bolje rešenje bilo da tramvaji idu istom trakom kao i autobusi, pa bilo to kao u Požeškoj ili kao u Vojvode Stepe. Dosta ljudi zna da pretrčava ulicu kada vidi da mu dolazi prvo tramvaj, a za autobus nije siguran kada će.​
 
Kada bi tramvaji išli češće ili kada bi samo poštovali ovaj važeći red vožnje, manje ljudi bi pretrčavalo pešački na crveno da ih uhvati.
 
Najgluplja tramvajska rekontrukcija do sada je bila u Cara Dušana, 27. Marta i Džordža Vašingtona, tu su tramvajske šine prebačene sa sredine na različite strane ulice
0713d23f86400d4a0d1159d0c0bbede4.jpg
 
Neron sa Bežanijske Kose se ne zaustavlja, posle depoa Dorćol bacio je svoje poremećeno oko i na glavni tramvajski depo. Malo im je otimačina trolejbuskih linija, Strela hoće i svih 12 tramvajskih linija, naravno sa Higerima umesto tramvaja. A i mafiji se grade stanovi po Bloku 66 :mad: :mad: :mad:

 
U planu je izgradnja depoa na drugoj lokaciji na Novom Beogradu kod Mileve Marića i to je okej jer će Gsp dobiti novu garažu sa novom infrastrukturom. Ne može da se poredi sa Dorćolom gde žele da garažu poklone privatniku, a da uz to Gsp ne dobije ništa zauzvrat, nego će mu još i oduzeti 7 linija.
 
Да су шине на средини и да се радила окретница Калемегдан, могао би Шпанац Дорћолом, овако не може ни Диваг јер ће заблокирати врата због баба са цегерима које иду са Бајлонија и Палилулске.
 
Mislim da je pravac od centra i sa autoputa bio privilegovan i da će on da izgubi od semafora. Možda se poboljša stanje iz pravca Bulevara JNA i Ljutice Bogdana, ali nisam siguran.
 
Druže, nešto si ti ovde grdno pobrkao.
Ajde ponovo, molim te.
Zar pre rekonstrukcije nije postojala odvojena tramvajska baštica između dve trake u ovim bulevarima? Sada su šine ugrađene u kolovoz, i tramvaji bukvalno mile u koloni sa automobilima. Jedine prednosti takve konfiguracije su što ne mora da se prelazi pešački da bi se došlo do tramvajskog stajališta i olakšano je presedanje sa buseva, ali je vožnja tramvajem sramotno spora a takt dvojke, petice, desetke je postao misaona imenica.
 
Poslednja izmena:
Да су шине на средини и да се радила окретница Калемегдан, могао би Шпанац Дорћолом
Ne znam da li je baštica razlog zašto CAF nikada nije vozio na kalemegdanskim linijama, pošto ga ima na 6, 7, 9, 12, 13, 14, a one takođe na nekim deonicama saobraćaju u nivou sa kolovozom tj. nemaju bašticu u Ruzveltovoj, Beogradskoj, Resavskoj, Požeškoj, Bulevaru Oslobođenja, Milentija Popovića, zakržljalom najistočnijem parčetu Bulevara od Cvetkove Pijace do okretnice Ustanička.
 
Zar pre rekonstrukcije nije postojala odvojena tramvajska baštica između dve trake u ovim bulevarima? Sada su šine ugrađene u kolovoz, i tramvaji bukvalno mile u koloni sa automobilima. Jedine prednosti takve konfiguracije su što ne mora da se prelazi pešački da bi se došlo do tramvajskog stajališta i olakšano je presedanje sa buseva, ali je vožnja tramvajem sramotno spora a takt dvojke, petice, desetke je postao misaona imenica.
1739310750361.png
 
Vrh