^^^Bilo bi pametno da planiranim donacijama pre puštanja u saobraćaj odmah po dokasku ugrade i iste displeje kako bi postigli bar tehničku unifikaciju ako već ne mogu vizuelno da ih usklade sa ostatkom voznog parka uzevši u obzir uslove donacije (zadržavanje imidža donatora).
Apropo donacije, pomenuo bi da ni Kornišoni (kako tamo zovu solo Šindlere) ne bi bili loši budući da bi pri manjoj potrošnji od zglobnih mogli pokriti najslabije linije pri jačem taktu i bez većeg opterećenja elektromreže (recimo 2 i 6). Osim navedenog ni sa low-entry prikolicom nisu mačji kašalj sa stanovišta kapaciteta. Ipak se u tom slučaju radi o vozilu dugačkom bezmalo 30m (cca 28m) sa 6 vrata s obzirom da LE prikolica ima dodatna u sredini.
Koliko je donacija dobra toliko je i loša imajući u vidu da pored povećanja pristupačnosti značajno usporava proces modernizacije, mada bi se to moglo donekle ublažiti nagovaranjem Bazela da nam proda i 28 sedmočlanih Combina po povoljnoj ceni (da ne donira). Alstom/Bombardier bi bio više nego oduševljen povećanjem obima nabavki.
Elem, došlo je vreme da molim Boga da mi naiđe tramvaj star pola veka, (prikolica još i više). I molitve mi juče uslišene.
Prikolica 1425 (2603+1425) manje drnda nego CAF. Baš je udobna i dobro spregnuta (ne cima napred-nazad). Napravio zastoj u Nemanjinoj jer je tramvaj L=30m u Resavskoj sa današnjim obimom drumskog saobraćaja prenategnut koliko i na Slaviji gde je svakako racionalnije bilo postaviti šine umesto fontane.
Pitam se koliko je izvodljiva promena režima saobraćaja u tramvajsko-pešačku zonu, ako izuzmemo 74 u jednom smeru? Teško je poverovati da bi ta kolona koju drži jedan semafor i par tramvaja na nekoliko minuta razbijena na KM/Beogradsku primetno ugrozila protok na pomenutim pravcima.
Od brže, pouzdanije, frekventnije, kapacitetnije tramvajske veze bi rasterećenjem tramvaja i autobusa imali koristi Blokovi i BKA, donekle Karaburma i Banovo brdo (Karaburma posebno u slučaju produženja 12 bar do Pančevca), pri čemu bi bilo lako vratiti i 3 u Resavsku i pored toga što se radi o uskoj dvosmernoj ulici.