Naravno da ne mislim da će oni priznati da su pogrešili, ali bi opozicija mogla da predloži ovako nešto ili slično jer bi tako dokazali da je moguće i izgraditi novi most i sačuvati postojeći. Na kraju dolazimo do toga da se ljudima ponude 2 varijante:Kasno je sada, a i da li zaista misliš da je realno da će se nešto novo rušiti.
Sekta ne sme da prizna da je pogrešila, pa čak i kada je ovoliko očigledno.
Od ponedeljka ko živ, ko mrtav.
Да. И у прагматичном, чисто прагматичном и стратешком смислу, та два колосека су важнија од оних неколико додатих трака за друмски саобраћај.sta su ove crne linije? pruga?
pa dje ce kad nema pruge a i kancer na vodi tu planira jos metastaza? metro?Да. И у прагматичном, чисто прагматичном и стратешком смислу, та два колосека су важнија од оних неколико додатих трака за друмски саобраћај.
Граница ПППН-а је тачно до моста, али не обухвата сам мост,
Tako je, ali su njime odredili poziciju mosta i koridor istog.
Naravno da ne mislim da će oni priznati da su pogrešili, ali bi opozicija mogla da predloži ovako nešto ili slično jer bi tako dokazali da je moguće i izgraditi novi most i sačuvati postojeći. Na kraju dolazimo do toga da se ljudima ponude 2 varijante:
1. varijanta koju forsira vlast, rušenje postojećeg mosta uz značajno pogoršanje saobraćaja u Beogradu na ko zna koliko godina
2. ova varijanta, gde se ruši samo jedna zgrada i ne narušava se stanje saobraćaja
Na kraju krajeva, svodi se samo na izbor da li je bolje srušiti most koji koriste hiljade ljudi dnevno ili je bolje srušiti jednu zgradu u kojoj ne živi ni 30% vlasnika tih stotinak stanova. Šta je bitnije za Beograđane, most ili jedna zgrada. Mislim da je izbor jasan.
Što bi rekli političari, drago mi je da si potegao taj argument. Ako gradska vlast ima 2 varijante za koju treba da se odluči, logično je da izabere onu varijantu koja je finansijski najpovoljnija i ima najmanje štetnog efekta za građane.Mislim da bilo ko pozicija, opzicija ko bi predložio rušenje nove zgrade u kojoj su ljudi kupili stanove bi bio u namanju ruku poslat na psihijatrijsko veštačenje. Politčku karijeru bi završio svakako, sa punim pravom.
Симболички и културну је непотребно давати али употребну има. Због чега није обезбеђен понтонски мост док траје изградња?Nego objasni molim te tu veliku simbolicku i kulturnu vrednost ovog privremeno sklepanog mosta od strane nemacke inzenjerske brigade
Što bi rekli političari, drago mi je da si potegao taj argument. Ako gradska vlast ima 2 varijante za koju treba da se odluči, logično je da izabere onu varijantu koja je finansijski najpovoljnija i ima najmanje štetnog efekta za građane.
Varijanta 1, rušenje starog mosta je finansijski nepovoljnija jer treba srušiti stari most, celu konstrukciju i stare stubove, čak koliko vidim iz Zuminih fotki oni će i uništiti deo obaloutvrde koja posle mora ponovo da se napravi. Troškovi za sve to nisu manji od 10 miliona evra, možda i više od 20 miliona evra. Takođe, rušenjem starog mosta Beograđani ostaju bez jednog mosta i taj štetni efekat gubitka mosta na saobraćajne tokove u gradu će trajati dok se ne izgradi novi most. To je u najboljem slučaju 3 godine, a najverovatnije 5+ godina.
Varijanta 2, koju sam predložio, izgradnja novog mosta 50 metara uzvodno, ima mnogo manje troškove, jer treba izvršiti eksproprijaciju par kuća na starom Sajmištu i jedne zgrade u BnV. Na kraju krajeva, može BnV o trošku grada da izgradi identičnu zgradu na drugoj lokaciji i svi vlasnici bi mogli da optiraju da za eksproprisani stan dobiju u zamenu stan u toj novoj zgradi. Između ostalog, u tim stanovima uglavnom ni ne žive vlasnici stanova, već su im to drugi, treći ili ko zna koji stan za te ljude, pa im ta eksproprijacija ne bi ni uticala mnogo na svakodnevni život. Kao mnogo veći benefit ove varijante je to što bi stari most ostao u funkciji tokom izgradnje novog mosta pa bi tek otvaranjem novog mosta mogao da se zatvori i uradi temeljna rekonstrukcija i samim tim izgradnja novog mosta ne bi štetno uticala na saobraćaj u Beogradu.
Na stranu što je dozvoljeno da se krene u izgradnju BnV bez da su unapred odredili trase za nove mostove koji postoje u planovima odavno, pa smo sad došli u situaciju da nemamo gde da izgradimo preko potrebne nove mostove osim ako ne porušimo neku zgradu u BnV. Neko je napravio grešku, i nije fer da građani ovog grada plaćaju ceh za nečiju pohlepu i gramzivost.
Симболички и културну је непотребно давати али употребну има. Због чега није обезбеђен понтонски мост док траје изградња?
Због чега није направљен још један мост, паралелно са овим да не дође до затвора саобраћаја?
Jel bi mogao bar neki argument da priložiš uz tu tvrdnju. Kako da polemišemo ako nemaš nikakve argumente za svoje tvrdnje.Varijanta 2 ne postoji. To nije validna alterantiva. Besmileno je o tome polemisati.
Jel bi mogao bar neki argument da priložiš uz tu tvrdnju. Kako da polemišemo ako nemaš nikakve argumente za svoje tvrdnje.
Симболички и културну је непотребно давати али употребну има. Због чега није обезбеђен понтонски мост док траје изградња?
Због чега није направљен још један мост, паралелно са овим да не дође до затвора саобраћаја?