Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 190 35,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 68 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 32 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 172 32,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 44 8,3%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,7%

  • Ukupno glasača
    531
Uporno se forsira varijanta rušenja starog mosta i izgradnja novog mosta na mestu starog, a kad se malo razmisli vidi se da postoji i još jedna varijanta, koja je i jeftinija i ne zahteva rušenje starog mosta niti njegovo zatvaranje tokom izgradnje novog. Jeftinija je, jer umesto rušenja starog mosta zahteva rušenje samo jedne zgrade u BnV koja je na trasi tog novog mosta, što je mnogo jeftinije i lakše izvesti nego rušenje starog mosta. I još važnije, ne dovodi do zatvaranja starog mosta i pogoršanja ionako već loše situacije što se tiče saobraćaja u Beogradu.

Eksproprijacija i rušenje te jedne zgrade, čini mi se da je u pitanju View Simfonija, bi moglo da se izvede o trošku grada, tj. na račun dela profita BnV na koju grad ima pravo kao suvlasnik, tako da privatni suvlasnik BnV ne bi imao nikakve troškove ili smanjenje profita.

Taj novi most bi mogao biti izgrađen oko 50 metara uzvodno od postojećeg mosta, na NBG strani bi eksproprijacija zahvatila par kuća na Starom Sajmištu i veliki deo trase tog mosta bi išao preko placa JKP Parking Servisa koje je već u vlasništvu grada. Na desnoj obali Save bi se taj most provukao između Magnolije i Metropoliten zgrada (taj deo je usko grlo, prema google mapsu širina tog dela je oko 57 metara, što mislim da je dovoljno) i ulivao se u Karađorđevu.

Pogledajte prilog 218031
Ovde na BB je bio predlog pravljenja mosta pored mosta ali nizvodno, time bi se rušila manja zgrada pa bio bio i manji trošak.
 
koliko znam na taj nacin bi se blokirao plovni put.
Колико ја знам, исто решење је било примењено у Новом Саду. Дакле, Дунав, још важнији пловни пут.

Није нормално смањити капацитет у Београду у коме нема алтернативе! Мора се подхитно нешто урадити, јер три године без моста ће довести до пада актуелне власти, а онда неће више бити ни новог моста.
 
Колико ја знам, исто решење је било примењено у Новом Саду. Дакле, Дунав, још важнији пловни пут.

Није нормално смањити капацитет у Београду у коме нема алтернативе! Мора се подхитно нешто урадити, јер три године без моста ће довести до пада актуелне власти, а онда неће више бити ни новог моста.
Na Dunavu u NS su to morali da urade pa čak i tada je taj pontonac bio rasklapan za prolaz brodova pa ponovo sastavljan ali ne znam sad baš kako je na Savi i koliko brodova prolazi tuda na dan. Izvodljivo je savako ako bi rastavljanje i sastavljanje bilo relativno brzo. Npr. van špica se rastavi i propuste se brodovi. Sve se pribojavam da ne dođemo u situaciju da stvarno moraju to da urade.
Evo kako je to bilo tada
 
Симболички и културну је непотребно давати али употребну има. Због чега није обезбеђен понтонски мост док траје изградња?
Због чега није направљен још један мост, паралелно са овим да не дође до затвора саобраћаја?
Zato sto stanovnicima Beograda ne smeta da zive tako.
 
Колико ја знам, исто решење је било примењено у Новом Саду. Дакле, Дунав, још важнији пловни пут.

Није нормално смањити капацитет у Београду у коме нема алтернативе! Мора се подхитно нешто урадити, јер три године без моста ће довести до пада актуелне власти, а онда неће више бити ни новог моста.
Pitanje da li ce biti samo 3 godine.
Pitanje je da li ce uopste da grade most tu jer bi mogli da stave jos ejdnu zgradu ovako.
 
pa dje ce kad nema pruge a i kancer na vodi tu planira jos metastaza? metro?
Тај део Канцера на води је још не изграђен, и баш у томе је предност. То је последње неузурпирано парче десне обале где се уопште може направити петља и систем озбиљних прилаза. Међународни уговор је незгодна ствар, али се овде увек може нагодити са страним партнером да се за препарцелацију и за неопходне саобраћајне површине дозволи више спратова нових солитера.

Везано за пругу, то је један од заједничких интереса и града и страног партнера за који се можемо изборити, поготову у тренутку када железнички коридор још није узурпиран.
Mislim da bilo ko pozicija, opzicija ko bi predložio rušenje nove zgrade u kojoj su ljudi kupili stanove bi bio u namanju ruku poslat na psihijatrijsko veštačenje. Politčku karijeru bi završio svakako, sa punim pravom.
Конкретно знам да када се градио Мински метро, порушено је 150000 квадрата високоградње, што је половина Насеља Степа Степановић. У држави која то јесте, неисторијски објекат високоградње увек има мању економско-употребну вредност од капиталног инфраструктурног објекта. Политичку каријеру онај ко уђе у тако нешто може да заврши једино атентатом, а замереањем домаћим моћницима у инсистирању на нечем рационалном само може да добије симпатије и поене. Иначе, број оних који би из сентименталних разлога бранили пар примерака новоградње, не може се мерити ни у промилима. Поготову што би власници станова били обештећени.

Нискоградња, односно инфраструктура, како друмска тако и железничка, чини око трећине укупне државне имовине у Србији. У иоле правној држави то се не може мерити ни са једном зградом, ма колико била луксузна. Једино историјски и уметнички објекти подлежу заштити. Зависи само од исплативости. На правцу Краљице Драге Обреновић је "Симфонија" где цела зграда кошта тржишно 100.000.000 евра. Трошкови застоја три године због укидања Старог савског моста су 250.000.000 евра. Односно, чак и сада се исплати откупити и слупати је, док БАС плац још није изграђен. Посебна глупост је зашто смо уопште дозволили ту у функционалном смислу дивљу градњу тамо где је Јовинова екипа испланирала метро мост? Саме уштеде за надземан метро само на деоници од Владимира Поповића до Теразија у односу на напредну подземну градњу би биле много више реда цене 250.000.000-350.000.000 евра, уз далеко бржи повраћај инвестиције, зато што би рок градње био 2-3, а не 5-10 година учитавајући ризике подземних радова испод река са муљевитим дном.
 
Vrh