Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 189 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 67 12,7%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 32 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 172 32,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 44 8,3%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,7%

  • Ukupno glasača
    529
Doveli su nas u jako lošu situaciju. Trebalo je prvo novi most ali svi vidimo da ništa od toga.

Trenutna situacija je jako loša a budući scenariji su:
- Ako most uklone i naprave novi, možda i bude bolje (u nekom momentu).
- Ako most ostane, neće biti bolje sigurno i nema ni u planovima ništa drugo što bi poboljšalo situaciju.
 
И проста логика говори да је прво требало саградити нови мост, тамо где то има могућности и смисла, а онда видети шта с овим Зарићевим мостом. Верујем да се и он могао задржати, наравно, уз темељну реконструкцију. Треба нам што више мостова. преко Саве и Дунава.
А што се ових протеста тиче... Е, ту ми некако дође да кажем: Где сте били, Београђани, кад су неки од нас оно протестовали против сече здравих платана у Булевару краља Александра? Или, још раније, против рушења кафане "Три листа дувана", и зграда на Славији.
Све је то заправо један исти зли континуитет, и бахатих власти, и неспособне "опозиције".
 
Trebalo je ovde protestovati za novi most (negde), a ne protiv uklanjanja starog.

I ako se “odbrani” stari, to nije garancija da će napraviti novi.
 
Da li neko zna tacnu lokaciju novog mosta, ako smeta vodenim Beogradjanima gde onda da se postavi most a da ima ne smeta?
 
Doveli su nas u jako lošu situaciju. Trebalo je prvo novi most ali svi vidimo da ništa od toga.

Trenutna situacija je jako loša a budući scenariji su:
- Ako most uklone i naprave novi, možda i bude bolje (u nekom momentu).
- Ako most ostane, neće biti bolje sigurno i nema ni u planovima ništa drugo što bi poboljšalo situaciju.
Zasto da trose novac na novi most kad nema velikog nezadovoljstva gradana, ako mogu da taj novac utrose na projekte koji im donose vise, recimo Expo?

Vecina gradjana, cak i oni koji svakodnevno prolaze tuda i ne razumeju potrebu za sto vise mostova.

Upste se ne zna kada ce biti gotov novi most i njegova izgradnja moze da potraje godinama, cak iako je bude.

Sta ako zbog povecanog saobracaja Brankov most bude doveden u sitaciju u kojoj je neophodna hitna rekonstrukcija. Onda ce ostati samo most preko Ade.

Podsetimo da je i Stari zeleznicki most doveden njihovom voljom u neupotrebljivo stanje.

Mnogi su dobri u rusenju i onesposobljavanju mostova.
 
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).

Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada


Potpisujem sve. Ali od svih ljudi da se nadje Miketic da vodi. Vidim da DB radi odlican posao. :D
 
Da konstatujemo neke stvari
Most je davno planiran za uklanjanje uzbog situacije seci uši krpi dupe doceko je danas u ovom obliku.
Prva greska vlasti
Sto je most htela da stavi na usce kao spomenik na suvom
Druga greška vlasti
Sto nisu rekli most ide izmedju nbg i ade
Posto za tu lokaciju postoji konsenzus da treba da se premosti plus ušteda se ostvaruje
Pa onda tamo napravili stubove odgovarajuće pa onda preneli luk mosta i ostale segmente
Vlast konstantno iz greške u grešku opozicija nula bodova
 
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).

Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada

Miketić je samo opozicioni Šapić.
 
Umesto da se stari železnički pretvara u pešački, on treba da se sruši ili premesti, a na tom mestu da se napravi drumski most od Milutina Milankovića/Jurija Gagarina do Vudroa Vilsona. Umesto Zarićevog, trebalo je prvo da se napravi most od Zorana Đinđića do Vudroa Vilsona/Savske/Višegradske. Ali to je zapečatila ona odvratna kula. I tek tad je trebalo da se ovaj demontira i gradi novi. Naravno, sve se radi naopako i zato je ovako kako jeste.
 
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).
Ако је више од 0% превеликом броју људи важно што је тамо поред свега, Микетић, Спајдермен, Баба Ванга или Хари Потер, онда сам подценио ниво до кога је прсао народ у Србији. Требају нам стручњаци из увоза, што каже Шапић, али не саобраћајни инжњери него психијатри.
Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada
Подвучено сасвим довољан разлог да се учествује у отпору, ма ко га предводио.

А везано за нове мостове, решење је сада не где је оптимално по токовима, него тамо где већ имамо уско грло у најбржем и најкапацитивнијем систему, а уз то обала и даље није узурпирана за мост за остале видове саобраћаја. А то је позиција Старог железничког моста.

Конкретно, Железничко-друмски мост Милутина Миланковића. Важан детаљ је да се са Милутина Миланковића везује естакадом, односно везом без семафора и раскрсница. На десној обали такође нема семафора ни пешачких прелаза минимум до првог рачвања/петље.
Most 1.jpg
Most 2.jpg
 
Vrh