Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562

Ја сам био члан Градске Владе 2003., 2004., и 2005. године, 2004. сам био потпредседник комисије за мост на Ади. Тада је пок. градоначелник Ненад Богдановић и ми из саобраћајног дела Градске Владе смо донели одлуку и план да се трамвајски саобраћај са овог моста о коме сад причамо, Старог савског моста или Железничког моста премести на мост на Ади.

Одлични смо ми какве смо стручњаке имали и имамо.
 
Sto bi se bunili kada ce dobiti novi, bolji most da mogu kao ljudi da predju i kolima i peske/bajsom...
Protestuju dokoni, maliciozni i mozda pokoji nostalgicar kog je tu ispod mosta prvi put ujela zmija pa mu zao sto odlaze uspomene. Svaki sat koji ukradu je sat vise potreban da se zavrsi most.
За пешке и бајсом нормални људи граде конзоле на мостовима, никада то није био разлог за рушење. Колима, видели смо код ушћа како је ефикасан кружни ток. Сви историјски новији већи мостови су прављени са петљама: Газела, Мост на Ади, осим Земунског, а недостатак петље са Земунске стране му је огромна мана.

Доконости ће бити ако и само ако се мост затвори у току градње новог, у вредности доконог изгубљеног времена 250.000.000 евра, три пута више од градње моста. При томе ће мост по напредном пројекту због загушења кружних токова имати капацитет једног пара саобраћајних трака, што има и сада. Истовремено, тамо где још има простора за петљу између Сајма и Газеле, сада се гради нови бедем од високих зграда.

Односно, жао ми је што превише верујете онима чији се ниво уважавања струке управо видео 01.11.2024. на што би рекао Велики Вођа, змијо-пацово-наркоманишту Новог Сада.
 
Mislim da ni Savska nije otvorena za tramvaje, što bi bio još jedan razlog što se još može preko Starog Savskog mosta. Nek me neko ispravi ako grešim.
 
Zanima me kako se ostvaruje finansijski interes ovakvim delovanjem. Miketić je u bio i ostao politički marginalna ličnost da bi se njime bavili.

Pitaj Mikezica, ali i forumas Dosljak ti je lepo objasnio.
Uvek postoji lepa sansa da se pokupe glasovi. Kako god retko ljigava licnost, definitvno ga vidim kao buduci kadar SNS a.
 
Jedan deo ugovora između Države Srbije, akcionarskog preduzeća "Beograd na vodi doo" (gde imamo manjinski udeo) i firme "Al Maabar International Investment LLC" sa sedištem u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, pri čemu je i most i sve ostalo označeno na slici plana na teritoriji koja je deo tog projekta. Obratite pažnju ko donosi odluke.


@Zuma elementarno poznavanje bi bilo da ne zoves to akcionarsko drustvo jer je doo a ne ad.
 
Mislim da ni Savska nije otvorena za tramvaje, što bi bio još jedan razlog što se još može preko Starog Savskog mosta. Nek me neko ispravi ako grešim.
Otvorena je Savksa za tramvaje. Snimio je kolega @sergio_spector video imaš par postova iznad tvog pa možeš videti.

Inače pozdrav za @sergio_spector uvek oduševi videima, samo tako nastavi!
 
Zanima me kako se ostvaruje finansijski interes ovakvim delovanjem. Miketić je u bio i ostao politički marginalna ličnost da bi se njime bavili.
Kao što možemo da vidimo, situacija je takva da se ovde (u državi) bave i onima koji su marginalniji od Miketića, jer svako čiji je domet veći od pričanja između 4 zida sopstvene sobe u kojoj se nalazi, opasan je. A i po tome koliko se raznoraznih likova registrovalo na forum u poslednje vreme i njihovom načinu pisanja, vidi se da im je bitno da se "kontroliše" narativ šačice zaluđenika za arhitekturu, gradski prevoz i pomalo za prirodu.

Čak i sam narativ oko mosta i argumenti za njegovo uklanjanje su nešto zbog čega bi bilo ko ko ima malo više od dve sive ćelije u glavi pomislio da su smešni (da se tako izrazim a da pritom ostanem fin). Govore nam da je most nebezbedan i da mora da se uklanja, a za razliku od Pančevačkog mosta koji se više puta u manjoj meri urušavao, nijednom se nije urušio bilo koji deo. Pojedini forumaši su pričali da je most gledano sa reke u dobrom stanju i da je pritom u boljem stanju od Pančevačkog. Drugo, govori se kako most mora da se uklanja jer je prevaziđen i nedovoljnog kapaciteta. Da smo tako razmišljali svojevremeno, nikada ne bi smo dobili Brankov most kakav imamo danas. Ako je prvobitni Brankov most mogao da dobije "blizanca" pored, može i Stari savski most. Provejava i priča kao je most u lošem stanju, kako se uništavaju gume i točkovi na kolima prilikom njegovog prelaska, kako tramvaji užasno tandrču i sl. , a sve to je moglo i može da se reši jednim jednostavnim postupkom koji se u stručnom i normalnom svetu zove "redovno održavanje" , umesto što se isti prepušta zubu vremena.​
 
Par slika pre nego sto ga sruse
DJI_20241102103158_0004_D.JPG
DJI_20241102103228_0005_D.JPG
DJI_20241102103305_0007_D.JPG
DJI_20241102103350_0008_D.JPG
DJI_20241102103439_0009_D.JPG
DJI_20241102103535_0012_D.JPG
 
Smarač vodi neku grupu koja smara, smeta, moraš da zoveš policiju, gubiš vreme, možda ti se menja dinamika radova, pa praviš penale jer si planirao da posle ovoga počneš neki posao.

Jeftinije ti je da daš tom smaraču par hiljada evra da prekine to smetanje.
 
Smarač vodi neku grupu koja smara, smeta, moraš da zoveš policiju, gubiš vreme, možda ti se menja dinamika radova, pa praviš penale jer si planirao da posle ovoga počneš neki posao.

Jeftinije ti je da daš tom smaraču par hiljada evra da prekine to smetanje.


Taj smarac je isti kao 99 procenata ovih iz SNS a, na koksu poput Vucica i cele kompanije. Dobice par hiljada evra, rusenje ce krenuti, a ovde ce neko prodavati pricu kako je Miketic borac za ideale.
 
Onda treba svi da se pridruzimo aktivistima, narocito oni koji cesto prelaze Savu.

Posle svega juče, otišao sam oko 3h ujutru do ekipe na mostu, nisam više od besa znao šta ću sa sobom.

Jako mala grupa, ali svaka njima čast, ko god i kad god može, treba da im se pridruži, jer rade pravu stvar na pravi način.

Da se sakupi više ljudi, bila bi još bolja priča..
 
ја разумем да је ово неки ултра супер мост, па да се брани. обичан лучни мост, који је давно пробио свој капацитет
 
...и кренуо спин како је неки тамо Микетић, кога нигде нико не зна преко 0% важан у целој причи око моста са губицима:
-250.000.000 евра само изгубљено време у транспорту у току прекида саобраћаја
-80.000.000 евра за мост, који ће због кружних токова имати занемарљиву транспортну улогу.

Шта се корисно може за 330.000.000 евра?
- Цела једна надземна метро линија
- Стварно корисни Мост Милутина Миланковића, са две петље, приступним путем до Чукарице, пругом од Раковице преко Сајма, Топчидера, Новог Београда до Аеродрома Београд са тунелом на Бежанијској коси.
- 33.000 места у новим студентским домовима, чиме би свима који желе да студирају то учинио економски доступним, без дељења стана са киријом по 150 евра на сваког студента.

Додајте у списак, али са пројектима који нису спорни попут петље код Економског факултета.
 
ја разумем да је ово неки ултра супер мост, па да се брани. обичан лучни мост, који је давно пробио свој капацитет


Ista je prica sa hotelom Jugoslavija, neka bakuta izgubila nevinost vrv tamo u nekom momentu i zao joj da se ruši hotel. Nigde veze.
 
Vrh