Šta je novo?

Srbija - crna strana medalje

Весић тврди: „Надстрешница није реконструисана.“
„У наредним данима тражиће се и утврдиће се одговорност сваког лица које је одговорно за угрожавање безбедности путника на станици“, рекао је Весић. Како је додао, утврдиће се и ко је одговоран што „ова надстрешница није такође била реконструисана“, кад је новосадска станица реконструисана. „Оно што могу да кажем је да овај део није реконструисан и то можете видети из грађевинске дозволе“, додао је он. Након тога је једна новинарка казала да су „видели радове на надстрешници“, Весић је поново одговорио: „Можете да видите да сама надстрешница није реконструисана.“

Инфраструктура железнице Србије: Надстрешница није била предмет реконструкције.
Инфраструктура железнице Србије огласила се поводом пада бетонске надстрешнице станичне зграде до које је дошло данас у 11.50 часова. Како наводе, према досадашњим информацијама, у овој несрећи има повређених. — Надстрешница која је пала на уласку у станицу Нови Сад није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад — Суботица. У оквиру реконструкције рађена је унутрашњост станице, кров и фасада изнад и испод надстрешнице — наводи се у саопштењу. Железнички саобраћај у станици Нови Сад је у прекиду, а возови саобраћају из правца Београда до станице Петроварадин. Инфраструктура железнице Србије жали због несреће која се догодила, а узроци и сваки нови детаљ из истраге биће одмах саопштен.

Међутим, ови напори су узалудни.

Како изгледа Железничка станица у Новом Саду након обнове?
У првој фази зграда је добила нову челичну надстрешницу, а по завршетку друге фазе реконструисана је и плафонска површина састављена од истоветних “позлаћених” квадратних плочица. Пројекат реконструкције урадио је Саобраћајни институт ЦИП, док је радове изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company.“ Док је у првој фази зграда добила потпуно нову челичну надстрешницу, која својим обликом прати оригиналну Фаркашеву архитектуру, по завршетку друге фазе новим сјајем засјало је и чувено “Фаркашево злато,” плафонска површина састављена од истоветних“позлаћених” квадратних плочица, која данас још више доприноси топлини овог двоетажног простора.

Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија у оквиру изградње брзе пруге Београд — Нови Сад, Железничка станица у Новом Саду ће бити у потпуности реконструисана. Радови на обнови пруге и станице почели су пре месец дана. Руши се први перон, надстрешнице су уклоњене, а у току је и демонтажа трећег станичног колосека, пише RTV.rs.

Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Железничка станица.png
Железничка станица.png

То је то!
 
Весић тврди: „Надстрешница није реконструисана.“
„У наредним данима тражиће се и утврдиће се одговорност сваког лица које је одговорно за угрожавање безбедности путника на станици“, рекао је Весић. Како је додао, утврдиће се и ко је одговоран што „ова надстрешница није такође била реконструисана“, кад је новосадска станица реконструисана. „Оно што могу да кажем је да овај део није реконструисан и то можете видети из грађевинске дозволе“, додао је он. Након тога је једна новинарка казала да су „видели радове на надстрешници“, Весић је поново одговорио: „Можете да видите да сама надстрешница није реконструисана.“

Инфраструктура железнице Србије: Надстрешница није била предмет реконструкције.
Инфраструктура железнице Србије огласила се поводом пада бетонске надстрешнице станичне зграде до које је дошло данас у 11.50 часова. Како наводе, према досадашњим информацијама, у овој несрећи има повређених. — Надстрешница која је пала на уласку у станицу Нови Сад није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад — Суботица. У оквиру реконструкције рађена је унутрашњост станице, кров и фасада изнад и испод надстрешнице — наводи се у саопштењу. Железнички саобраћај у станици Нови Сад је у прекиду, а возови саобраћају из правца Београда до станице Петроварадин. Инфраструктура железнице Србије жали због несреће која се догодила, а узроци и сваки нови детаљ из истраге биће одмах саопштен.

Међутим, ови напори су узалудни.

Како изгледа Железничка станица у Новом Саду након обнове?
У првој фази зграда је добила нову челичну надстрешницу, а по завршетку друге фазе реконструисана је и плафонска површина састављена од истоветних “позлаћених” квадратних плочица. Пројекат реконструкције урадио је Саобраћајни институт ЦИП, док је радове изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company.“ Док је у првој фази зграда добила потпуно нову челичну надстрешницу, која својим обликом прати оригиналну Фаркашеву архитектуру, по завршетку друге фазе новим сјајем засјало је и чувено “Фаркашево злато,” плафонска површина састављена од истоветних“позлаћених” квадратних плочица, која данас још више доприноси топлини овог двоетажног простора.

Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија у оквиру изградње брзе пруге Београд — Нови Сад, Железничка станица у Новом Саду ће бити у потпуности реконструисана. Радови на обнови пруге и станице почели су пре месец дана. Руши се први перон, надстрешнице су уклоњене, а у току је и демонтажа трећег станичног колосека, пише RTV.rs.

Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Pogledajte prilog 218260Pogledajte prilog 218261
То је то!
Bravo, to je to! Sada je jasno zašto je pala. Još dodajte galeriju.
 

„Neka odgovorni kažu javno ko je dozvolio da se nadstrešnica dodatno optereti“: Bivši nadzornik na rekonstrukciji Železničke stanice za N1​



Ova izjava implicira krivicnu odgovornost.
Medjutim nema u Srbiji politicke volje koja bi naterala radikale da prihvate odgovornost.
Narod, u svom nacionalistickom i fasistickom zanosu, vise volii mit o Velikom Vucicu.
U svojoj izjavi gde kaze da smo "svi krivi" monstrum donekle govori istinu. On u stvari kaze: Krivi ste jer ste mi dozvolili da postanem ono sto sam postao.

Radikali su odlucili da lazu do kraja.
Lazu za Rio Tinto, lazu i za ovo.
Znaju da imaju potpuu podrsku EU.
 

„Neka odgovorni kažu javno ko je dozvolio da se nadstrešnica dodatno optereti“: Bivši nadzornik na rekonstrukciji Železničke stanice za N1​



Ova izjava implicira krivicnu odgovornost.
Medjutim nema u Srbiji politicke volje koja bi naterala radikale da prihvate odgovornost.
Narod, u svom nacionalistickom i fasistickom zanosu, vise volii mit o Velikom Vucicu.
U svojoj izjavi gde kaze da smo "svi krivi" monstrum donekle govori istinu. On u stvari kaze: Krivi ste jer ste mi dozvolili da postanem ono sto sam postao.

Radikali su odlucili da lazu do kraja.
Lazu za Rio Tinto, lazu i za ovo.
Znaju da imaju potpuu podrsku EU.
Pre su ubijali izvan Srbije, sada seju smrt po Srbiji. To su vam gospodo radikali.
 
Poslednja izmena:
Весић тврди: „Надстрешница није реконструисана.“
„У наредним данима тражиће се и утврдиће се одговорност сваког лица које је одговорно за угрожавање безбедности путника на станици“, рекао је Весић. Како је додао, утврдиће се и ко је одговоран што „ова надстрешница није такође била реконструисана“, кад је новосадска станица реконструисана. „Оно што могу да кажем је да овај део није реконструисан и то можете видети из грађевинске дозволе“, додао је он. Након тога је једна новинарка казала да су „видели радове на надстрешници“, Весић је поново одговорио: „Можете да видите да сама надстрешница није реконструисана.“

Инфраструктура железнице Србије: Надстрешница није била предмет реконструкције.
Инфраструктура железнице Србије огласила се поводом пада бетонске надстрешнице станичне зграде до које је дошло данас у 11.50 часова. Како наводе, према досадашњим информацијама, у овој несрећи има повређених. — Надстрешница која је пала на уласку у станицу Нови Сад није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад — Суботица. У оквиру реконструкције рађена је унутрашњост станице, кров и фасада изнад и испод надстрешнице — наводи се у саопштењу. Железнички саобраћај у станици Нови Сад је у прекиду, а возови саобраћају из правца Београда до станице Петроварадин. Инфраструктура железнице Србије жали због несреће која се догодила, а узроци и сваки нови детаљ из истраге биће одмах саопштен.

Међутим, ови напори су узалудни.

Како изгледа Железничка станица у Новом Саду након обнове?
У првој фази зграда је добила нову челичну надстрешницу, а по завршетку друге фазе реконструисана је и плафонска површина састављена од истоветних “позлаћених” квадратних плочица. Пројекат реконструкције урадио је Саобраћајни институт ЦИП, док је радове изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company.“ Док је у првој фази зграда добила потпуно нову челичну надстрешницу, која својим обликом прати оригиналну Фаркашеву архитектуру, по завршетку друге фазе новим сјајем засјало је и чувено “Фаркашево злато,” плафонска површина састављена од истоветних“позлаћених” квадратних плочица, која данас још више доприноси топлини овог двоетажног простора.

Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија у оквиру изградње брзе пруге Београд — Нови Сад, Железничка станица у Новом Саду ће бити у потпуности реконструисана. Радови на обнови пруге и станице почели су пре месец дана. Руши се први перон, надстрешнице су уклоњене, а у току је и демонтажа трећег станичног колосека, пише RTV.rs.

Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Pogledajte prilog 218260Pogledajte prilog 218261
То је то!
Koliko vidim taj betonski "nosač" nije imao nikakvu funkciju sem da štiti ulaz i izlaz od kiše. Štaviše samo je dodatno opterećivao nadsrtešnicu jer to nije deo nadstrešnice več naknadna ploča koja je dodata da se ne bi kislo (ili je to lim, ne vidi se lepo, u zavodu se napominje lim). Uzrok pada je najverovatnije dodata težina, radovi koji su narušili statiku i uklanjanje držača sa krova.
 
Без жеље да браним Шешељеву чељад, Весић ипак није радикал. Зло у Срба је свих боја и уверења.
 
Koliko vidim taj betonski "nosač" nije imao nikakvu funkciju sem da štiti ulaz i izlaz od kiše. Štaviše samo je dodatno opterećivao nadsrtešnicu jer to nije deo nadstrešnice več naknadna ploča koja je dodata da se ne bi kislo. Uzrok pada je najverovatnije dodata težina, radovi koji su narušili statiku i uklanjanje držača sa krova.
Уклањање тог дела бетона је могло да оштети суседне конзоле.
 
Без жеље да браним Шешељеву чељад, Весић ипак није радикал. Зло у Срба је свих боја и уверења.
Vesić je najveći lopov iz DS-a koji je preleteo u kartel. Vesić, Mali, preletači i lopine iz DS-a. Mislim da bi Mali podneo ostavku, deluje mi kao neko ko ima zrno morala. Vesić je prejadan sa skrivanjem krivice.
 
Уклањање тог дела бетона је могло да оштети суседне конзоле.
Slažem se, kao i rekontrukcija celog objekta. Ne znam samo da li je to beton ili lim jer se u rešenju od zavoda spominje uklanjanje lima iznad ulaza i izlaza.
 
Bravo, to je to! Sada je jasno zašto je pala. Još dodajte galeriju.
Па, наравно. Галерију су направили тако што су бушили рупе у унутрашњем делу зграде, што је то још додатно ослабило конструкцију. Право је чудо да се читав предњи део није урушио и побио још људи. Још доказа.
1730541226632.png

Шта су оно рекли? Нико није одговоран, зар не? Не бих рекао.
 
Sad će da se ređaju emisije i prilozi o ovome, i zvaće sve odreda, evo gledam sinoć Nelečeni, jutros doveli Gljivicu, sledeći će verovatno biti Vučević, Vesić, Ljiga Smajlović, Arno Gujon, Iva Štrljić, Piksi iz Knez Mihailove (sve stručnjaci do mojega i svi objektivni i nepristrasni)... i onda će da se drobi o ovome, i drobi, i drobi i drobi... sve dok ljudima ne dosadi cela ta priča (ta diskusija i drobljenje u prazno). I dok se ne smire strasti i emocije oko svega ovoga.

A ništa se suštinski neće promeniti, niko neće odgovarati ni za šta, nikakvih inspekcija drugih lokacija neće biti, nikakve izmene propisa odnosno pooštrenje kontrola, porodice žrtava će dobiti neku siću i biće im objašnjeno da ne talasaju previše u javnosti da uz siću ne bi dobili i batine. I to je to. Posle godinu dana, prosečni Srbin i glasač SNSa se neće ni sećati tragedije, ali će se sećati emotivne povezanosti sa rasplakanim Vučićem i opet će se opčinjavati njime. I glasati za njega.
 
Poslednja izmena:
Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Ako se ne varam ovo su bile metalne ploce koje je trebalo zameniti staklom (to je zavod odobrio)
 
Lim najverovatnije, pošto tu gde je pokriveno se i dalje vidi stari mermer.
 
Iz cije je glave dosal ideja o dodavanju unutrasnje galerije?
Kako se to volsebno pojavilo u projektu rekonstrukcije?

Morate da shvatite da se narod plasi sopstvene odgovornosti i zato tolerise neodgovornost vlasti. Logicno ako ceo zivot razmisljate kaok da maznete nesto ili da prevarite komsiju.
Srbi su narod problematicnog morala i bez principa, hajducki narod.
A ako neko misli da su hajduci bili ugalvnom borci za slobodu neka procita o hajducima u Srbiji i o tome kako i zasto je narod voleo hajduke.

Zato Vesic i ne razmislja o ostavci, u Srbiji je taj institut skoro nepoznat.
Ostavka je cin moralne odgovornosti, ali kod nas majke i ocevi uce decu kako da pobegnu od odgovornosti, a ne kako da je prihvate.
 
Poslednja izmena:
Две девојчице, Тина (9) и Сара (5) такође су страдале у несрећи на Железничкој станици Нови Сад, незванично сазнаје "Блиц". Породица је током целе ноћи чекала вести, а онда су добили најтрагичније. Поред деке који је био у њиховој пратњи на Железничкој станици Нови Сад, и сестре су преминуле. Тужне вести је потврдио и други дека девојчица, Бранко. "За унуке прво су нам синоћ касно јавили да су у тешком стању, али живе. А онда око три сата јутрос да ни оне нису издржале. Ми смо премрли. Супруга ми је четири пута пала у несвест - тихим успореним гласом рекао је Бранко за "Вечерње новости".

1730543075618.png
 
Klinički centar kaže da nisu primili devojčice na odeljenje, da ne znaju da li su među žrtvama. Među žrtvama ima dvoje dece od 10 i 6 godina, ali im se inicijali ne poklapaju sa Sarom i Tinom. Ovde se nešto ne uklapa. Troje je i dalje u teškom stanju. Ili su te dve devojčice primljene na drugu kliniku, ili su pogrešili inicijale. Ako ne, onda neko nešto skriva.
 
Mali podsetnik da zataškavanje ovog zločina sprovodi ista ekipa koja je pre 25 godina zataškavala zločine na KiM tako što su prevozili tela ubijenih civila u hladnjačama po centralnoj Srbiji. Samo što ovog puta nema Haškog tribunala da razotkrije ovaj zločin.
 
"Za unuke prvo su nam sinoć kasno javili da su u teškom stanju, ali žive. A,onda...oko tri sata jutros da ni one nisu izdržale. Mi smo premrli. Supruga mi je četiri puta pala u nesvest, tihim glasom rekao je Branko za Večernje novosti.

Takođe, u Univerzitetskom kliničkom centru Vojvodine (UKCV) je posle nesreće izazvane obrušavanjem nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu, jutros je potvrđeno za Tanjug da nema novih žrtava, a da je troje povređenih je u teškom opštem stanju.


"Troje povređenih koji su juče primljeni u UKCV i dalje su u teškom stanju, na intenzivnoj nezi", rečeno je iz Pres-službe Kliničkog centra.

Portparolka Dečje bolnice Andrea Đuretić rekla je da ni sinoć u tu bolnicu nisu primljene dve devojčice.

"Povodom informacije koju prenose mediji da su dve devojčice preminule, mi ne znamo da li su devojčice bile na Železničkoj stanici i možda su među 14 poginulih, ali u bolnicu nisu primljene i nema novih žrtvi", rečeno je iz Dečje bolnice u Novom Sadu.


Izvor Telegraf... Devojčice su preminule noćas, kažu bližnji. Javili im u 3 noću. Među žrtvama nema osoba sa tim inicijalima, bolnica negira da su bile kod njih. Pa gde su bile? Ovi ladno pokušavaju da sakriju broj žrtava.

Još jedna stvar, gledam sada Pink. Troje voditelja sa slušalicama u ušima. Neko im sugeriše pta da pitaju, šta da govore.
 
Poslednja izmena:
Mali podsetnik da zataškavanje ovog zločina sprovodi ista ekipa koja je pre 25 godina zataškavala zločine na KiM tako što su prevozili tela ubijenih civila u hladnjačama po centralnoj Srbiji. Samo što ovog puta nema Haškog tribunala da razotkrije ovaj zločin.
Ti su završili u Batajnici, neki kod Kladova u blizini Đerdapa. Opšte poznata činjenica.
 
Vrh