Bravo, to je to! Sada je jasno zašto je pala. Još dodajte galeriju.Весић тврди: „Надстрешница није реконструисана.“
„У наредним данима тражиће се и утврдиће се одговорност сваког лица које је одговорно за угрожавање безбедности путника на станици“, рекао је Весић. Како је додао, утврдиће се и ко је одговоран што „ова надстрешница није такође била реконструисана“, кад је новосадска станица реконструисана. „Оно што могу да кажем је да овај део није реконструисан и то можете видети из грађевинске дозволе“, додао је он. Након тога је једна новинарка казала да су „видели радове на надстрешници“, Весић је поново одговорио: „Можете да видите да сама надстрешница није реконструисана.“
Инфраструктура железнице Србије: „Надстрешница није била предмет реконструкције.“
Инфраструктура железнице Србије огласила се поводом пада бетонске надстрешнице станичне зграде до које је дошло данас у 11.50 часова. Како наводе, према досадашњим информацијама, у овој несрећи има повређених. — Надстрешница која је пала на уласку у станицу Нови Сад није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад — Суботица. У оквиру реконструкције рађена је унутрашњост станице, кров и фасада изнад и испод надстрешнице — наводи се у саопштењу. Железнички саобраћај у станици Нови Сад је у прекиду, а возови саобраћају из правца Београда до станице Петроварадин. Инфраструктура железнице Србије жали због несреће која се догодила, а узроци и сваки нови детаљ из истраге биће одмах саопштен.
Међутим, ови напори су узалудни.
Како изгледа Железничка станица у Новом Саду након обнове?
У првој фази зграда је добила нову челичну надстрешницу, а по завршетку друге фазе реконструисана је и плафонска површина састављена од истоветних “позлаћених” квадратних плочица. Пројекат реконструкције урадио је Саобраћајни институт ЦИП, док је радове изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company.“ Док је у првој фази зграда добила потпуно нову челичну надстрешницу, која својим обликом прати оригиналну Фаркашеву архитектуру, по завршетку друге фазе новим сјајем засјало је и чувено “Фаркашево злато,” плафонска површина састављена од истоветних“позлаћених” квадратних плочица, која данас још више доприноси топлини овог двоетажног простора.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија у оквиру изградње брзе пруге Београд — Нови Сад, Железничка станица у Новом Саду ће бити у потпуности реконструисана. Радови на обнови пруге и станице почели су пре месец дана. Руши се први перон, надстрешнице су уклоњене, а у току је и демонтажа трећег станичног колосека, пише RTV.rs.
Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Pogledajte prilog 218260Pogledajte prilog 218261
То је то!
Pre su ubijali izvan Srbije, sada seju smrt po Srbiji. To su vam gospodo radikali.„Neka odgovorni kažu javno ko je dozvolio da se nadstrešnica dodatno optereti“: Bivši nadzornik na rekonstrukciji Železničke stanice za N1
"Neka odgovorni kažu javno ko je dozvolio da se nadstrešnica dodatno optereti": Bivši nadzornik na rekonstrukciji Železničke stanice za N1
Neka odgovorni kažu javno ko je dozvolio da se nadstrešnica dodatno opterećuje, bez obzira da li ima papir za to ili nema, kaže Zoran Đajićn1info.rs
Ova izjava implicira krivicnu odgovornost.
Medjutim nema u Srbiji politicke volje koja bi naterala radikale da prihvate odgovornost.
Narod, u svom nacionalistickom i fasistickom zanosu, vise volii mit o Velikom Vucicu.
U svojoj izjavi gde kaze da smo "svi krivi" monstrum donekle govori istinu. On u stvari kaze: Krivi ste jer ste mi dozvolili da postanem ono sto sam postao.
Radikali su odlucili da lazu do kraja.
Lazu za Rio Tinto, lazu i za ovo.
Znaju da imaju potpuu podrsku EU.
Koliko vidim taj betonski "nosač" nije imao nikakvu funkciju sem da štiti ulaz i izlaz od kiše. Štaviše samo je dodatno opterećivao nadsrtešnicu jer to nije deo nadstrešnice več naknadna ploča koja je dodata da se ne bi kislo (ili je to lim, ne vidi se lepo, u zavodu se napominje lim). Uzrok pada je najverovatnije dodata težina, radovi koji su narušili statiku i uklanjanje držača sa krova.Весић тврди: „Надстрешница није реконструисана.“
„У наредним данима тражиће се и утврдиће се одговорност сваког лица које је одговорно за угрожавање безбедности путника на станици“, рекао је Весић. Како је додао, утврдиће се и ко је одговоран што „ова надстрешница није такође била реконструисана“, кад је новосадска станица реконструисана. „Оно што могу да кажем је да овај део није реконструисан и то можете видети из грађевинске дозволе“, додао је он. Након тога је једна новинарка казала да су „видели радове на надстрешници“, Весић је поново одговорио: „Можете да видите да сама надстрешница није реконструисана.“
Инфраструктура железнице Србије: „Надстрешница није била предмет реконструкције.“
Инфраструктура железнице Србије огласила се поводом пада бетонске надстрешнице станичне зграде до које је дошло данас у 11.50 часова. Како наводе, према досадашњим информацијама, у овој несрећи има повређених. — Надстрешница која је пала на уласку у станицу Нови Сад није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад — Суботица. У оквиру реконструкције рађена је унутрашњост станице, кров и фасада изнад и испод надстрешнице — наводи се у саопштењу. Железнички саобраћај у станици Нови Сад је у прекиду, а возови саобраћају из правца Београда до станице Петроварадин. Инфраструктура железнице Србије жали због несреће која се догодила, а узроци и сваки нови детаљ из истраге биће одмах саопштен.
Међутим, ови напори су узалудни.
Како изгледа Железничка станица у Новом Саду након обнове?
У првој фази зграда је добила нову челичну надстрешницу, а по завршетку друге фазе реконструисана је и плафонска површина састављена од истоветних “позлаћених” квадратних плочица. Пројекат реконструкције урадио је Саобраћајни институт ЦИП, док је радове изводио конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company.“ Док је у првој фази зграда добила потпуно нову челичну надстрешницу, која својим обликом прати оригиналну Фаркашеву архитектуру, по завршетку друге фазе новим сјајем засјало је и чувено “Фаркашево злато,” плафонска површина састављена од истоветних“позлаћених” квадратних плочица, која данас још више доприноси топлини овог двоетажног простора.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија.
Реконструише се Железничка станица у Новом Саду после шест деценија у оквиру изградње брзе пруге Београд — Нови Сад, Железничка станица у Новом Саду ће бити у потпуности реконструисана. Радови на обнови пруге и станице почели су пре месец дана. Руши се први перон, надстрешнице су уклоњене, а у току је и демонтажа трећег станичног колосека, пише RTV.rs.
Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Pogledajte prilog 218260Pogledajte prilog 218261
То је то!
Уклањање тог дела бетона је могло да оштети суседне конзоле.Koliko vidim taj betonski "nosač" nije imao nikakvu funkciju sem da štiti ulaz i izlaz od kiše. Štaviše samo je dodatno opterećivao nadsrtešnicu jer to nije deo nadstrešnice več naknadna ploča koja je dodata da se ne bi kislo. Uzrok pada je najverovatnije dodata težina, radovi koji su narušili statiku i uklanjanje držača sa krova.
Vesić je najveći lopov iz DS-a koji je preleteo u kartel. Vesić, Mali, preletači i lopine iz DS-a. Mislim da bi Mali podneo ostavku, deluje mi kao neko ko ima zrno morala. Vesić je prejadan sa skrivanjem krivice.Без жеље да браним Шешељеву чељад, Весић ипак није радикал. Зло у Срба је свих боја и уверења.
Slažem se, kao i rekontrukcija celog objekta. Ne znam samo da li je to beton ili lim jer se u rešenju od zavoda spominje uklanjanje lima iznad ulaza i izlaza.Уклањање тог дела бетона је могло да оштети суседне конзоле.
Па, наравно. Галерију су направили тако што су бушили рупе у унутрашњем делу зграде, што је то још додатно ослабило конструкцију. Право је чудо да се читав предњи део није урушио и побио још људи. Још доказа.Bravo, to je to! Sada je jasno zašto je pala. Još dodajte galeriju.
Ako se ne varam ovo su bile metalne ploce koje je trebalo zameniti staklom (to je zavod odobrio)Приликом реконструкције које није било, уклоњена су два хоризонтална бетонска носача са надстрешнице која се урушила! Слике су приложене да видите како изгледа.
Sinisa Mali i moralVesić je najveći lopov iz DS-a koji je preleteo u kartel. Vesić, Mali, preletači i lopine iz DS-a. Mislim da bi Mali podneo ostavku, deluje mi kao neko ko ima zrno morala. Vesić je prejadan sa skrivanjem krivice.
Ti su završili u Batajnici, neki kod Kladova u blizini Đerdapa. Opšte poznata činjenica.Mali podsetnik da zataškavanje ovog zločina sprovodi ista ekipa koja je pre 25 godina zataškavala zločine na KiM tako što su prevozili tela ubijenih civila u hladnjačama po centralnoj Srbiji. Samo što ovog puta nema Haškog tribunala da razotkrije ovaj zločin.