Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

teshke":1pi700on je napisao(la):
Milutin Ignjatović, generalni direktor Saobraćajnog instituta „CIP”, istakao je da se radi o jednom od najvećih infrastrukturnih projekata. Za saobraćajnice će biti zadužen CIP, dok će kineska strana, zajedno sa ovom kompanijom, projektovati veliki i još tri mosta.
Na šta se tačno ovo odnosi? Mislim, most je jedan, nije valjda da ga posmatraju iz delova?
 
Једино ако мисле на петљу са Зрењанинским путем, али и то би било 2 или 4 моста. :/
 
Samo bih da hteo da skrenem pažnju - ovo još uvek ne podrazumeva petlju na zemunskoj strani.
Petlje prosto mora biti, i verovetno će biti uneta u projekat nakon revizije.
To znači da će ukupna cena celog posla (most, prilazi, put do Borče) biti veća od ovih 170 mil eur (...ali opet manje od mosta preko Ade :) )
 
Фист, вероватно си у праву. :cool:

Реља, по чему мислиш да петље мора бити? Напросто је морало бити петље и онамо где раде надвожњак код Хиподрома (што је и било на првобитним рендерима), па су направили дебилно решење. Знајући наше "мудраце" који просто сијају од талента да изаберу најгоре могуће решење, сијаће семафори само тако...
 
Petlja, denivelisana raskrnica... bilo šta samo ne obična prilazna rampa jer će se u suprotnom stvarati gužve u ulicama u krugu od kilometar.
 
Још само када би онај ко треба размишљао као ти, где би нам крај био... :(
 
Ma, ljudi zar vam se ne čini da i ti koji odlučuju o tome znaju i kao mi da je petlja bolja nego semafori, ali im onda neko kaže
ima se toliko i toliko para jel može petlja za te pare?
, hm pa ne može.

Ne bi pravili one rendere, da nisu želeli petlje.

Sad pitanje je samo da li je bolje odraditi manji broj projekata, ali kako valja ili raditi sve pa ne rešiti ništa do kraja
 
Pa st aje bilo na kraju,da li su usvojili petlje na zalbu zemunaca?
 
nbumbic":eljuektq je napisao(la):
Ma, ljudi zar vam se ne čini da i ti koji odlučuju o tome znaju i kao mi da je petlja bolja nego semafori, ali im onda neko kaže
ima se toliko i toliko para jel može petlja za te pare?
, hm pa ne može.

Ne bi pravili one rendere, da nisu želeli petlje.

Sad pitanje je samo da li je bolje odraditi manji broj projekata, ali kako valja ili raditi sve pa ne rešiti ništa do kraja
Мени лично се не чини и спреман сам да станем иза става да дебили одлучују о таквим стварима, јер су много тога одрадили како не треба за исте (или бар сличне) паре. Само се сети силаска УМП-а са моста преко Аде на чукаричку страну на семафоризовану раскрсницу која је издигнута на стубове (и где још као врхунац УМП скреће, што ће да направи додатни хаос!), што значи да не би била велика разлика да је урађено као на првобитном рендеру. Тако ће вероватно да скарабуџе и ово, само да би истерали нечије личне интересе. Лично сам за то да је боље радити мање, али како треба, него много, а траљаво, јер знамо да се овде привремена решења трајно задржавају.

А ја и даље тврдим да је главна ствар у причи о земунској страни моста оно што нико не помиње, а то је садашњи лакат на који ће се настављати излаз на мост.
 
Wile E. Coyote":2o33bpgy je napisao(la):
nbumbic":2o33bpgy je napisao(la):
Ma, ljudi zar vam se ne čini da i ti koji odlučuju o tome znaju i kao mi da je petlja bolja nego semafori, ali im onda neko kaže
ima se toliko i toliko para jel može petlja za te pare?
, hm pa ne može.

Ne bi pravili one rendere, da nisu želeli petlje.

Sad pitanje je samo da li je bolje odraditi manji broj projekata, ali kako valja ili raditi sve pa ne rešiti ništa do kraja
Мени лично се не чини и спреман сам да станем иза става да дебили одлучују о таквим стварима, јер су много тога одрадили како не треба за исте (или бар сличне) паре. Само се сети силаска УМП-а са моста преко Аде на чукаричку страну на семафоризовану раскрсницу која је издигнута на стубове (и где још као врхунац УМП скреће, што ће да направи додатни хаос!), што значи да не би била велика разлика да је урађено као на првобитном рендеру. Тако ће вероватно да скарабуџе и ово, само да би истерали нечије личне интересе. Лично сам за то да је боље радити мање, али како треба, него много, а траљаво, јер знамо да се овде привремена решења трајно задржавају.

А ја и даље тврдим да је главна ствар у причи о земунској страни моста оно што нико не помиње, а то је садашњи лакат на који ће се настављати излаз на мост.
Potpisujem...
 
Па шта те мучи са лактом? Мени је нормално што се од кванташа код лакта иде право према мосту. Слажем се да је на укрштању са, ваљда, Душановом потребна денивелисана раскрсница, али не видим који је проблем што ће се спојити лакат и мост.
 
Ево шта ме мучи:

Проблем није у томе што ће се са моста силазити на лакат (и мени је то савршено природно), већ у томе што ће се на месту где је сада лакат укрштати:

- пут којим се долази са банатске стране из правца Зрењанина, Кикинде, Панчева Вршца итд.
- пут којим се иде за Нови Сад, Суботицу итд.
- улаз у добар део Земуна (Алтина, Војни пут, Плави хоризонти, Нови град)
- улаз у још један добар део Земуна (према важећем ГУП-у :blah: , источни крак овог лакта се спаја са Угриновачком).

У чему је главна квака? У томе, што (као и на дебилном надвожњаку код Цареве ћуприје), главни правац (Вршац-Панчево-Инђија, да избегнем назив правца Зрењанин-Нови Сад да неко не би рекао да постоји директан пут) СКРЕЋЕ. Сви знамо шта се дешава на раскрсницама у нивоу које:

- имају главни правац који не иде право, већ скреће (хаос где се не зна ко пије, ко плаћа, поготову кад се искључе семафори)
- имају одвојене семафоре за лево скретање (километарске колоне), а ово ће бити тако прометна раскрсница, да ће скретање улево морати да буде регулисано посебним семафором

Још ако свему томе додамо и (по мени прилично реалну) могућност да мост са припадајућим саобраћајницама буде завршен пре потеза Батајница-Добановци, ето нама весеља... Због тога сматрам да је садашњи лакат, а будућа врло гадна раскрсница, много већи проблем од Цара Душана (у крајњој линији, са Цара Душана чак и не треба укрштање, било оно у нивоу или не, већ само да Т-6 прескочи Цара Душана).
 
Па тај проблем се решава завршетком дела обилазнице од Батајнице до Добановаца. Након тога за камионе из Баната једноставно ставиш обавезан смер до аутопута БГ-ЗГ и решена ствар. Они који хоће десно, до неке од бројних фирми које се ту налазе, скрену још у Душановој на стари батајнички друм.
 
sizif":25ohfat0 je napisao(la):
Након тога за камионе из Баната једноставно ставиш обавезан смер до аутопута БГ-ЗГ и решена ствар.
И онда ти цео транзит из Баната иде посред Земуна. При томе, ако иде, на пример, из Зрењанина за Ниш, још додатно скрене код Змаја на Газелу и прође кроз град.
 
Wile E. Coyote":3d8nnb6f je napisao(la):
nbumbic":3d8nnb6f je napisao(la):
Ma, ljudi zar vam se ne čini da i ti koji odlučuju o tome znaju i kao mi da je petlja bolja nego semafori, ali im onda neko kaže
ima se toliko i toliko para jel može petlja za te pare?
, hm pa ne može.

Ne bi pravili one rendere, da nisu želeli petlje.

Sad pitanje je samo da li je bolje odraditi manji broj projekata, ali kako valja ili raditi sve pa ne rešiti ništa do kraja
Мени лично се не чини и спреман сам да станем иза става да дебили одлучују о таквим стварима, јер су много тога одрадили како не треба за исте (или бар сличне) паре. Само се сети силаска УМП-а са моста преко Аде на чукаричку страну на семафоризовану раскрсницу која је издигнута на стубове (и где још као врхунац УМП скреће, што ће да направи додатни хаос!), што значи да не би била велика разлика да је урађено као на првобитном рендеру. Тако ће вероватно да скарабуџе и ово, само да би истерали нечије личне интересе. Лично сам за то да је боље радити мање, али како треба, него много, а траљаво, јер знамо да се овде привремена решења трајно задржавају.

А ја и даље тврдим да је главна ствар у причи о земунској страни моста оно што нико не помиње, а то је садашњи лакат на који ће се настављати излаз на мост.
Čini mi se Wile da se mi slažemo u suštini ali se nismo baš razumeli.
Malo da se pojasnim
Politika je umetnost mogućeg, ili drugačije rečeno rešenje je uvek u preseku interesa svih zainteresovanih grupa, a to često bude glupost koja posle nikome nije jasna i svi se čude kako je došlo do nje.

Evo jednog primera iz recimo racionalne zemlje: Nemačka vlada je finansirala izgradnju novih zgrada za ministarstva u Bonu, nakon što je odlučila da ih preseli u Berlin. Pri tome su znali da će zgrade biti gotove dve godine nakon preseljenja ministarstava i da ih oni nikad neće koristiti. I ne nije stvar da su gradnju počeli pre odluke o preseljenju.

Ta odluka sigurno ne može da se racionalno objasni bilo kako drugačije nego>> rešenjem je u preseku svih interesa.

Evo malo težeg primera iz Beograda.
trenutno ne postoji prava visoko-kapacitetna ulica od auto-puta do Dunava u starom delu grada u pravcu istok-zapad. Naši stručnjaci nam poturaju bulevar. r i Dimitirija Tucovića kao ulice sa visokim kapacitetom. Doduše, one deluju tako u poređenju sa drugim ulicama.

Nažalost, odlična prilika da se Dim. Tucovića proširi tj. da se povećaja njen kapacitet je upropaštena tom prethodne tri godine.
Naime svi koji poznaju ovu ulicu znaju da do pre tri-četiri godine praktično nije bilo već zgrade, samo udžerice. Kada su zgrade počele da se grade, postojala je idealna prilika da se ulica proširi, pomeranjem ulične linije. Nažalost nove zgrade su jedva malo uvučene, često nedovoljno da može i automobil da se parkira kako treba.

Dalje upropaštavanje se dešava time što sve nove zgrade imaju garažu koja izlazi na D. Tucovića pa dodatno usporavaju saobraćaj.

Sad sigurno urbanisti znaju da je trebalo ulicu proširiti za po još 3m na obe strane i napraviti unutar-blokovsku saobraćajnicu kojom bi se vozila uključivala preko ulica tj. pod kontrolom semafora u D.Tucovića, a ne iz garaže

Što to nije urađeno,
Investitori>>>pa gradske službe očigledan interes, a kupci novih stanova, pa njma naravno odgovara da im garaža izlazi na D Tucovića, a sad što zbog toga imaju gužvu, pa nije kriv njihov izlaz već...
Grad se uvek pokriva sa onim nije bilo para da se to reši.

Ljudi koji su upućeni na ovu ulicu znaju koliko se teže kroz nju danas prolazi nego pre 5 godina, a opravdanje su:
pa ima više vozila,
nema para itd.

Wille, nadam se da sam se koliko toliko objasnio ovim, zaista ne mislim da ljudi u urbanističkom zavodu ne znaju ono što mi znamo, nego,

Bolje da prekinem, nije da ova tema veseli
 
^^
Slazem se,ja sam u blizini i svaki dan prolazim njom,diskutovali smo vec o tome.Neminovno smo zaguseni saobracajem pa cak i kada dodje taj famozni ump i jos famozniji metro nece biti promene osim sto kamioni nece ici dimitrijalom.
 
nbumbic":10xxeitg je napisao(la):
Evo malo težeg primera iz Beograda.
trenutno ne postoji prava visoko-kapacitetna ulica od auto-puta do Dunava u starom delu grada u pravcu istok-zapad. Naši stručnjaci nam poturaju bulevar. r i Dimitirija Tucovića kao ulice sa visokim kapacitetom. Doduše, one deluju tako u poređenju sa drugim ulicama.

Nažalost, odlična prilika da se Dim. Tucovića proširi tj. da se povećaja njen kapacitet je upropaštena tom prethodne tri godine.
Naime svi koji poznaju ovu ulicu znaju da do pre tri-četiri godine praktično nije bilo već zgrade, samo udžerice. Kada su zgrade počele da se grade, postojala je idealna prilika da se ulica proširi, pomeranjem ulične linije. Nažalost nove zgrade su jedva malo uvučene, često nedovoljno da može i automobil da se parkira kako treba.

Dalje upropaštavanje se dešava time što sve nove zgrade imaju garažu koja izlazi na D. Tucovića pa dodatno usporavaju saobraćaj.

Sad sigurno urbanisti znaju da je trebalo ulicu proširiti za po još 3m na obe strane i napraviti unutar-blokovsku saobraćajnicu kojom bi se vozila uključivala preko ulica tj. pod kontrolom semafora u D.Tucovića, a ne iz garaže

Što to nije urađeno,
Investitori>>>pa gradske službe očigledan interes, a kupci novih stanova, pa njma naravno odgovara da im garaža izlazi na D Tucovića, a sad što zbog toga imaju gužvu, pa nije kriv njihov izlaz već...
Grad se uvek pokriva sa onim nije bilo para da se to reši.

Ljudi koji su upućeni na ovu ulicu znaju koliko se teže kroz nju danas prolazi nego pre 5 godina, a opravdanje su:
pa ima više vozila,
nema para itd.
Slazem se za D.Tucovica. Neciji interes je nadvladao logiku i potrebe svih gradjana.
Cini mi se da se isto dogadja ili se vec dogodilo i sa Juznim bulevarom od M.Gorkog ka Grcica Milenka. Izgradnjom stambenih zgrada na liniji sa Klasom izgubljena je svaka sansa da se napravi pravi bulevar sa 3+3 trake. A guzva u saobracuju je svaki dan sve veca zbog parkiranih autobmobila na ulici ispred tih novih zgrada. Na trotoarima se odavno parkiraju jedan preko drugog.
 
Бумбићу, надам се да си у праву. Неке ствари које се дешавају у граду (неке сам навео) ме ипак наводе на други закључак, али да не параноишем превише. Мало могу. :cool:
 
vucko":3i16nx93 je napisao(la):
Neminovno smo zaguseni saobracajem pa cak i kada dodje taj famozni ump i jos famozniji metro nece biti promene osim sto kamioni nece ici dimitrijalom
Što bi voleo da se ne slažemo oko ovog


nikola32":3i16nx93 je napisao(la):
Slazem se za D.Tucovica. Neciji interes je nadvladao logiku i potrebe svih gradjana.
Cini mi se da se isto dogadja ili se vec dogodilo i sa Juznim bulevarom od M.Gorkog ka Grcica Milenka. Izgradnjom stambenih zgrada na liniji sa Klasom izgubljena je svaka sansa da se napravi pravi bulevar sa 3+3 trake.
a još kad se sa tobom ne bi slagao oko J.Bulevara, ala bi bi sretan!
Da li ste upoznat sa brljotinom oko proširenja G. Vučića u delu oko Obilićevog stadiona na uštrb kuća umesto bez dozvole sazidanog dela stadiona?

Da ne skrećem baš toliko sa teme.

Izgradnjom kineskog mosta će se otvoriti prilika da se od puta ka Borči pa prema Zrenjeniskom putu naprave pristojne ulice, nadajmo se da to neće zabrljati kao što su gore pobrojane ulice zabrljali.

Wile E. Coyote":3i16nx93 je napisao(la):
Бумбићу, надам се да си у праву. Неке ствари које се дешавају у граду (неке сам навео) ме ипак наводе на други закључак, али да не параноишем превише. Мало могу. :cool:
E druže ček da vidiš kad mene spopadne paranoja u kombinaciji sa besom što Beograd baš i nije ono što bi mi želeli zbog gluposti
 
Koja je ta situacija oko prosirenja G.Vucica,mislim kada ce se raditi to?Posto je povezano sa time produzavanje ulice od Bulevara Kralja Aleksandra do Milana Rakica i spajanja sa Cingrijinom(okretnicom trolejbusa) a tu se ne moze siriti put od 1+1 traku koliko trenutno ima. :|
 
nbumbic":1b7dj06t je napisao(la):
Izgradnjom kineskog mosta će se otvoriti prilika da se od puta ka Borči pa prema Zrenjeniskom putu naprave pristojne ulice, nadajmo se da to neće zabrljati kao što su gore pobrojane ulice zabrljali.
И да то ураде (у шта сумњам знајући их), остаје највећи проблем, уствари, што су два моста измиксовали у један, па нити је обилазница, нити је градска саобраћајница. Пут иде иза Борче (што значи да Борча и даље остаје ван токова) а улази на 2/3 Земуна (недовољно да цео Земун иде тамо али довољно да прави гужву у горњем делу Земуна). Да су предвиђена два моста: један да се наставља на будућу обилазницу Добановци-Батајница, па да пут продужава на место на банатској страни на место на које сад планирају, а други да креће, рецимо, негде са Кеја и да завршава негде код Црвенке, то би повезало цео град и изместило транзит тотално ван града. Сад, пошто је јасно да је то прилично неизводљиво (што због тешкоће регулисања изласка моста на земунској страни, што због чињенице да би оба моста морала да буду саграђена да би проблем био решен), видећемо како ће ово хибридно решење испасти. Мени се лично не допада положај и везе саобраћајница (да не тупим поново зашто), али видећемо.
 
vucko":3ef88r29 je napisao(la):
Koja je ta situacija oko prosirenja G.Vucica,mislim kada ce se raditi to?Posto je povezano sa time produzavanje ulice od Bulevara Kralja Aleksandra do Milana Rakica i spajanja sa Cingrijinom(okretnicom trolejbusa) a tu se ne moze siriti put od 1+1 traku koliko trenutno ima. :|
Gde misliš da se ne može širiti ulica u Čingrijinoj ili negde drugde?
Za Čingrijinu si u pravu!

Ne znam kada će proširivati G.Vučića. Verovatno si video da rade trotoare u toj ulici tako da sigurno to neće biti skoro. Po prvobitnim planovima tokom 2009. su trebali da rade drugi deo Južnog bulevara, a ove G. Vučića od stadiona FK Obilić ka Bulevaru
Problem je nastao što su se vlasnici kuća pobunili, a izgleda među njma ima i onih koji znaju/mogu da isteraju svoje. Inače oni su potpuno u pravu jer je deo Obilićevog stadiona do G.Vučića saizidan bez svih dozvola. Prvobitno je ulica trebala da se proširi prema stadionu, pa pošto je neko iz Obilića jak, plan su promenili tako da ruše objekte sa druge strane stadiona, pa su se onda pobunili vlasnici kuća....
Bilo kako bilo grad će izgleda malo teže da se iskobelja iz te situacije.

Naravno u tom slučaju najbolje je ne raditi ništa

Ako širenje G.Vučića počne naredne godine biću sretan, ali teško.
Inače ne znam da li ste primetili, da se odustaje od širenja mnogih ulica.Recimo Žička je trebala takođe da se proširi da bude kao V.Ilića. Kad je tražen pa i odobren kredit Evrop. Banke za uređivanje ulica i Žička je bila predviđena da se finasira iz tog novca.

Čuo sam da su pre jedno godinu dana počeli su da daju građevinske dozvole za izgradnju zgrada na mestu udžerica koje je trebalo rušiti u Žičkoj zbog proširenja. Ovo nije provereno, ali definitivno niko ne priča o širenju Žičke
Takođe Mekenzijeva je trebalo da se proširi na 2+2 i raspisan je neki konkurs povodom toga prošle godine.
 
Wile E. Coyote":kr1l10g3 je napisao(la):
. Пут иде иза Борче (што значи да Борча и даље остаје ван токова) а улази на 2/3 Земуна (недовољно да цео Земун иде тамо али довољно да прави гужву у горњем делу Земуна).
Ja sam mislio na, ajde tako da se tako izrazim na poprečne puteve (istok-zapad) koji će se praviti od postojećih naselja ka opet uslovno rečeno Obilaznici od Borče do Zemuna.
Sigurno je da će biti dosta isključenja/uključenja pre nego što se tim putem dođe do severa Borče.
Svakao neko iz stare Borče (koja je najbliža Zemunu) neće morati da ide skroz na sever do kraja borče dabi se uključio na "obilaznicu"

Drugo, čini mi se da je "Treći Beograd" već toliko zabrljan da prosto ne postoji jeftin način da se Kineski Most spoji sa Zrenjeninskim putem bez mnogo rušenja pre severnog kraja Borče

Inače je predviđeno da se i od kraja Borče pa pored Ovče do Pančevačkog puta napravi isto saobraćajnica, te time omogući razvoj i tog dela.
Ovaj put bi opet treba da saobraćaj usmeri na most uzvodno od Pančevačkog koji je trebao da bude građen Japanskim kreditom. Taj most smo ispustili zbog naše sporosti.
 
Ма капирам ја шта си мислио, али сам си дао одговор на то да су трећи Београд скроз забрљали. А ако буде ту превише путева исток-запад, онда то неће бити измештање транзита, него ће посред тог трећег Београда да тутње камиони. То је оно што кажем да је, уствари, ту неопходно да буду два моста.

ЕДИТ: Ево о чему сам говорио. Жуто је пројекат у припреми, а црвено како би (ИМНСХО :p ) отприлике требало да буде. Северни мост је заиста обилазница, а јужни мост заиста спаја Земун и Борчу. На земунску страну излази у продужетку Стевана Марковића (једина прихватљива локација, а да се не руши пола центра Земуна или да мост иде преко Лида), а на борчанској страни има путић кроз шуму који би морао да се прошири. Оба моста би могла да буду 2+2 (Борча-Батајница чак 1+1 за прво време, као и цео северни пут). Приказао сам само део до Зрењанинског пута. Остатaк трасе (Борча-Панчево са одвајањем према Панчевачком путу) је, у принципу, ОК.

2czenaq.jpg
 
Vrh