Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Jos malo off topic

nbumbic":3bmntk2h je napisao(la):
Inače ne znam da li ste primetili, da se odustaje od širenja mnogih ulica.Recimo Žička je trebala takođe da se proširi da bude kao V.Ilića. Kad je tražen pa i odobren kredit Evrop. Banke za uređivanje ulica i Žička je bila predviđena da se finasira iz tog novca.

Čuo sam da su pre jedno godinu dana počeli su da daju građevinske dozvole za izgradnju zgrada na mestu udžerica koje je trebalo rušiti u Žičkoj zbog proširenja. Ovo nije provereno, ali definitivno niko ne priča o širenju Žičke
Takođe Mekenzijeva je trebalo da se proširi na 2+2 i raspisan je neki konkurs povodom toga prošle godine.
Kad se krene od C.Krsta ka V.Ilica sa leve strane je izgradjena zgrada. Tu je bio godinama zapusten plac. Nacuo sam nesto (ne pouzdani izvori!) da je to bila kompenzacija za Peti park? Ostaje desna strana za rusenje. Koliko se secam pod istim kreditom je i prosirenje Zicke i obnova tramv.mreze kao i prosirenje J.Bulevara i G. Vucica..
 
@Њиле :D


Твоја идеја о два моста је ОК. :kk: Али, ако се слажем да онај спољни треба да изађе на Батајницу, мислим да ти је идеја о мосту усред старог Земуна без везе. Неупоредиво је боље "кинеско" решење. Па, пошто тренутно немамо новца за два моста, градимо један који за неко време решава проблем. Морам да те подсетим да до пре годину дана нисмо ни сањали да би у догледно време могли да се повежу Земун и Борча, а сада већ дрвимо патку због тога што нису два моста (а баш би нам пасовало).

Кинески мост не пролази кроз "центар Земуна" како пишеш, већ се логично наставља на Лакат, а потом код Змаја на аутопут. Много је боље да камиони из Баната пролазе овим правцем, него Панчевцем, око Калемегдана, Карађорђевом и Савском. Кажем, није идеално, али је неупоредиво боље него оно што имамо данас. А једног дана, кроз 10-15 година, ваљда ћемо имати пара и за мост ка Батајници, којим бисмо потпуно заокружили обилазницу око Београда и потпуно протерали шлепере из града.
 
Evo upravo prikazali u Beogradskoj Hronici,da su Kinezi projektanti već tri meseca u CIP/u gde zajedno sa Srpskim kolegama rade na projektu mosta,ja mislim da je to jedna od prvih slika iz Evrope gde su Kinezi došli i na licu mesta projektuju.... :kk:
 
sizif":mpo3hoqn je napisao(la):
мислим да ти је идеја о мосту усред старог Земуна без везе.
Апсолутно си у праву. Нажалост, чини ми се да је то једино место где је могуће извући излаз на мост, а да се пола Земуна не руши, да не сечеш Лидо или да не изађеш светлосну годину од Борче.
sizif":mpo3hoqn je napisao(la):
Морам да те подсетим да до пре годину дана нисмо ни сањали да би у догледно време могли да се повежу Земун и Борча, а сада већ дрвимо патку због тога што нису два моста (а баш би нам пасовало).
У праву си, боље имати мост него немати. Друга је прича што нису грађени мостови на време па смо стигли до тога да нам у овом тренутку фали гомила мостова.
sizif":mpo3hoqn je napisao(la):
Кинески мост не пролази кроз "центар Земуна" како пишеш, већ се логично наставља на Лакат, а потом код Змаја на аутопут.
Па нисам то ни рекао, већ да сече Земун на 2/3. :/ Да је логично да изађе на Лакат, логично је. Идеално би било повезати га са борчанским крајем мог јужног моста, али проблем је што је превише укосо.
sizif":mpo3hoqn je napisao(la):
Много је боље да камиони из Баната пролазе овим правцем, него Панчевцем, око Калемегдана, Карађорђевом и Савском. Кажем, није идеално, али је неупоредиво боље него оно што имамо данас.
Наравно, ту си 100% у праву. :kk:
sizif":mpo3hoqn je napisao(la):
А једног дана, кроз 10-15 година, ваљда ћемо имати пара и за мост ка Батајници, којим бисмо потпуно заокружили обилазницу око Београда и потпуно протерали шлепере из града.
Надам се. :cool: :vops: :gobb:
 
http://www.ekapija.com/website/sr/page/292996

“A tamo negde u daljini, nazire se veza Kineskog mosta i novog mosta kod TENT Nikola Tesla”

(Kineski most)

Ferenček je naglasio da o novim magistralama ne vredi raspravljati ako se ne napravi kompletna mreža koja će stizati do Obrenovca i do tzv. Sremske transferzale. To je zapravo pravac koji će na kraju dovoditi saobraćaj i do budućeg, sada već poznatog „Kineskog mosta“ koji će na Dunavu spajati Zemun i Borču. Tu nas, naravno , čeka još puno saobraćajnih problema koje treba rešiti, posebno na deonici od Dunava, tj. Dušanove ulice u Zemunu pa uslovno rečeno i do autoputa, jer je to deo sabraćajnice T6, koji je već sada maksimalno iskorišćen i na kome nema mesta za novi saobraćaj. U novoj koncepciji na tu saobraćajnicu se priključuje saobraćaj sa budućeg mosta, odnosno autoputa E75. On ima veliku izlaznu stanicu, koja prima sav beogradski saobraćaj. Dušanova ulica će imati velike „obaveze“ i ponuđena su dva rešenja. Prvo je proširenje za po jednu traku levo i desno i uspostavljanje režima raskrsnica, dakle nekoliko denivelacija i zatvaranja. Govorilo se i o tome da čvor kod „Kineskog mosta“, u Dušanovoj ulici u Zemunu bude denivelisan, što je saobraćajno korektno, ali je ambijentalno problematično- objasnio je brojne urbanističke dileme Miodrag Ferenček.

(Miodrag Ferenčak)

S obzirom na izgrađen prostor, kao i stvorene uslovljenosti u koridoru predloženog magistralnog poteza, potrebno je obezbediti i mogućnost aleternativne veze sa novim novosadskim putem preko Prvomajske ulice kako bi se našlo najprihvatljivije saobraćajno i prostorno rešenje. Prvomajska ulica se proširuje i kompletira kao važna ulica sa svrhom povezivanja Novosadskog puta i centra Zemuna preko Ulice Jakuba Kuburovića tunelske veze Bulevara Mihaila Pupina i Prvomajske ulice, a predviđene ranijim planovima se izostavljaju.

Ajd mi sad neko lepo objasni sta ovo znaci :)
 
Evo isečka iz plana detaljen regulacije za taj deo saobraćajnice.

fu432q.jpg


i

2pzemwl.jpg


Inače, mislim da je IKEA-i mnogo bolje pozicija između te nove ulice (SMT), naselja Galenika i novog novosadskog puta. Najveći deo tog zemljišta je u državnom vlasništvu tj. poljoprivredno-šumarskog fakulteta Zemun. Postoji par kuća koje bi IKEA morala da otkupi, ali je to otprilike smešan trošak jer ih baš i nema puno. U mnogome je bolja i bliža pozicija od one kod ANT-a. Površina koja bi mogla da se ostvari se kreće između 50ha i 80ha, što je više nego dovoljno za ono što je njima potrebno, a povezanost je neviđeno dobra za sve.
 
Evo ti prikaz celog dela. Da li je jasnije ili treba nešto da se objašnjava i šta tačno?

 
t-62.jpg


Po ovome, nova saobraćajnica i drum za Bataju se ukrštaju u nivou?
 
shmeksi":kk0la88f je napisao(la):
Evo ti prikaz celog dela. Da li je jasnije ili treba nešto da se objašnjava i šta tačno?
Сад је све јасно, хвала! :cool:
relja":kk0la88f je napisao(la):
Po ovome, nova saobraćajnica i drum za Bataju se ukrštaju u nivou?
Ја сам и упозоравао да ће та раскрсница бити много већи проблем. :grand:

ЕДИТ: Моја грешка. Нисам мислио на исту раскрсницу као и ти. И даље мислим да ће лакат бити много гори.
 
Мислим да ни то не би решило проблем. Сувише ће ту бити велики број возила. ИМО је једино решење петља.

Шмекси, сад тек видим шта ме збунило, па ми нису били јасни планови. Стоји да је четврти крак лакта Угриновачка, а уз то је план био ротиран за 90 степени, а ја нисам гледао ознаке за стране света.
 
Ajde da pogledamo kako stoje stvari.

Na novo novosadskom putu već postoji jedan semafor kod naselja Galenika i on po ovom planu ostaje na svom mestu, ali se sad dešava da će na kraju ulice (450 metara dalje) tj. lakat krivine umesto kontinualnog toka nastati raskrsnica T-6 i novog novosadskog puta, ali ne samo njih već i u celu jednačinu ulazi produžetak Ugrinovačke. Da rezimiramo na 450 metara razdaljine će postojati dve obične raskrsnice, jedna četvorokraka i jedna T raskrnica, obe semaforizovane, ako uzmemo da je ona kod Galenike nemoguće ukloniti jer je služe stanovnici naselja onda je logično da ova četvorokraka raskrsnica postane denivelisana. Razumem šta priča Ferenčak da to možda baš i ne doprinosi izgledu urbane celine na tom potezu, ali majku mu valjda se može smisliti nešto što bi bilo funkcionalno i pristojnog izgleda.

Sledeća raskrsnica je još debilnija, a to je raskrsnica SMT-a i Cara Dušana koja je isto četvorokraka i koja se nalazi na 150m od već postojeće T raskrsnice na starom batajničkom drumu, a tamo je bukvalno nemoguća misija uključiti se na taj pravac, tako da stvarno ne mogu da shvatim šta su gospoda i gospođe: Olga Stojković, Marija Petrović, Mirjana Milovanović, Aleksandra Ilić i Boško Vujić mislili kada su pravili ovaj PDR za saobraćajnicu.

Mene inače zanima da li član radnog tima prilikom izrade PDR-a može da bude osoba koja nije diplomirala?


Živela partokratija i nestručnost.
 
shmeksi":1dz0sfuo je napisao(la):
Mene inače zanima da li član radnog tima prilikom izrade PDR-a može da bude osoba koja nije diplomirala?
Zezas da nije diplomirala??? :rolleyes:
 
Marija Petrović i Mirjana Milovanović su građevinski tehničari (bez dipl. ispred), što koliko mene sećanje služi znači da su završili neku četvorogodišnju građevinsku srednju školu.

Mislim ja samo pitam da li po zakonu član radnog tima može da bude osoba koja nema završen fakultet iz određene oblasti? Ako neko zna odgovor na pitanje neka se slobodno javi.
 
Mislim da je tako sto arandjel kaze,ipak je visa skola u ptanju,nemoj mi podcenjujes urbaniste,ipak oni odlucuju o nevaznim stvarima kao sto je izgradnja celog Beograda :bash:
 
Ovaj...Ja sam trenutno arhitektonski tehnicar sa zavrsenom srednjom arhitektonskom.To znaci da su ove dve gospodze zavrsile srednju gradjevinsku koja je krajnje neozbiljnja sr. skola koju upisuju uglavnom samo oni koji nisu bili u stanju da upadnu u ATS(arhitektonsku)
:violina:
 
Zeznuh se.U pravi si shmeksi.Ne mogu da verujem,trebali bi da objavimo knjigu pod nazivom urbanisticke provale beograda 2000 god nadalje a mozemo i neki drugi datum staviti...
 
pa građevinski tehničar, i moja mama je završila srednju tehnološku pa je grafički tehničar ali nije diplomirani grafički tehničar za šta je trebalo da završi fakultet :)
 
Vrh