Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

svega ti, ajde pročitaj šta sam napisao u prethodnim postovima.
 
ti tehničari obično crtaju u autocad-u, sređuju dokumentaciju i sl. deluje mi jedino logično da su i one za tako nešto bile angažovane
 
Шмекси, мало бих те исправио. Раскрсница Т-6, Угриновачке (не продужетак, већ други крак? :/) и Новосадског пута треба да буде денивелисана, а раскрснице СМТ и Цара Душана не треба ни да буде, јер мало испод имаш онда петљу, а нисам баш сигуран колико места има да се са Цара Душана направи петља. Најбоље би било да СМТ само пролази изнад без укрштања. Ко хоће у Горњи град, изаћи ће на петљи на Новосадски пут или Угриновачку и зачас стиже. Ово је ипак транзитни пут, и требало би га мало ослободити.
 
Zamolio bih nekog da mi objasni zato nisu najnormalnije produzili novosadski pravo, nego uradise ovu kiflu?

Koliko sam u pravu ne znam, ali moje je misljenje da projekat ovih cvorista, kao i idejni projekat mosta postoje citavu vecnost, (isto mislim i za dosta ``kapitalnih`` projekata po gradu). Danas samo precrtavaju te iste projekte, malo ih dorade u boji (tada se radilo rucno), nabace koji render, i pokupe silne pare iz budzeta....Moje misljenje potkrepljuje i to sto raskrsnice nisu denivelisane (tada nije bilo potrebe), a zestoko je potrebno ova cvorista denivelisati, a ne nabiti semafor.
 
Вероватно мислиш на Т-6? Ако да, продужи је право, па ће ти бити јасно кад видиш где избија. По мени је цела та запетљанција идиотски одрађена. Улица паралелна са Т-6 која сад постоји и повезује Новосадски и Батајнички пут је чист промашај. Поготово ће то бити ако се Т-6 продужи према Цара Душана, а не прескочи је. Ратарски пут је тотално искривљен, тако да избија на Новосадски пут поред семафора код Галенике, уместо на четврти крак, али све је то последица дивљачке градње у том делу Земуна. Тако дуж целе Т-6 имамо раскрснице где нема улица (фантомски продужетак Првомајске, од чега никад неће бити ништа, фантомска раскрсница код подвожњака) и улице где нема раскрсница (Крајишка, улица која дели Војни пут 1 и 2). Уместо да се то среди, глупава решења у том делу Земуна се и даље накупљају. Никоме да падне на памет да расели мало више људи, а да се ствари много боље одраде.
 
Da na T-6. Pa ne vidim dobro, na sta bi se to produzila? Mislim da je sasvim prirodno produziti je pravo.
Slazem se sa tobom po pitanju tog dela Zemuna. Po odavno izgradjenim raskrsnicama, zakljucujem za je ceo taj deo predvidjen kao Nbg sa sirokim bulevarima i blokovskim uredjejem, a umesto toga smo dobili ....nema naziv!! Verovatno takvo urbanisticko resenje i postoji u gradskim arhivama, ali je urbanizam u Bg-u postala nepoznata rec.

Kakav je problem to sprovesti u delo, raseliti ljude i napraviti pristojno urbanisticko resenje, izgraditi blokove, pa podeliti tim ljudima stanove na istom tom mestu, a visak stanova prodati da bi se investicija isplatila. Isto mislim za npr. Mali i Veliki M.L.
 
Јесте природно, али морало би пола Горњег града да се сруши:

512ano.jpg


Улица би прешла малте не посред блока стамбених зграда у Банатској, а и северно од Цара Душана има све и свашта.

У праву си да је требало све то лепше да се одради, али Војни пут, Алтина, Мала пруга и доњи део Крајишке су изникли тако како су изникли. То Бог отац не може више да доведе у ред, јер ту живи много људи. Мора остати тако како је сад. Бар би онда требало стање на терену прилагодити реалној ситуацији.
 
Wile E. Coyote":18mvejec je napisao(la):
Бар би онда требало стање на терену прилагодити реалној ситуацији.
Obozavam ovu recenicu,svi nasi politicari je koriste kad muljaju nesto.
 
Zbog ovakvih situacija su izmisljeni ``stanovi za raseljavanje``.
Niko i nista ne moze da zaustavi razvoj grada, tako je svuda u svetu.Tako je bilo i kod nas u SFRJ.
Od `90 se koristi taj izraz ``prilagoditi novonastaloj situaciji``. Najveci broj tih objekata je nelegalan i van urbanistickih planova, itd...prema tome, rusi, oni dobijaju stanove i kraj.
A danas imamo ``legalizaciju`` koja ce legalizovati sve i svasta, samo ako platis, jer treba na sve nacine uzeti pare narodu.
Kako grade autoput, eksproprijacija i kraj!
Sad ce da uvedu ``kiflu`` u ortogonalni plan grada....Beograd se godinama urbanisticki unistava....komunisti su bar imali kakav takav plan...
 
A zasto nema pilon ovaj most na projektu? Mislim znam da nije potreban ali kako se razlikuje konstrukcija ovog mosta od mosta na Adi?
 
Boki Smoki,nije ovo most sa kablovima,ovaj most je na foru brankovog sa stubovima u vodi
 
Imam jedno pitanje. Da li neko od vas zna da je pored fabrike Coca-Cola-e vec napravljena saobracajnica (sa duplim trakama), koja je vec spojena sa novosadskim autoputem preko batajnickog druma i koja ide maltene do samog Dunava? Trenutno nemam Google earth kako bih vam pokazao (mada je pitanje da li postoji fotografija tog puta). Tako da nisam bas siguran da je put sa duplim trakama napravljen samo da bi povezao Fabriku "Knauf" koja se nalazi iza CocaCole. Put je odradjen sa celom signalizacijom i tenutno se ne koristi ali mislim da je namenjen novom mostu.
 
Strpljiv":3e3hbszc je napisao(la):
Imam jedno pitanje. Da li neko od vas zna da je pored fabrike Coca-Cola-e vec napravljena saobracajnica (sa duplim trakama), koja je vec spojena sa novosadskim autoputem preko batajnickog druma i koja ide maltene do samog Dunava? Trenutno nemam Google earth kako bih vam pokazao (mada je pitanje da li postoji fotografija tog puta). Tako da nisam bas siguran da je put sa duplim trakama napravljen samo da bi povezao Fabriku "Knauf" koja se nalazi iza CocaCole. Put je odradjen sa celom signalizacijom i tenutno se ne koristi ali mislim da je namenjen novom mostu.
pokazi uzpomoc wikimapia,ona ti dodje online google earth :)

http://wikimapia.org/#lat=44.8186&lon=20.4681&z=10&l=0&m=b
 
Nema šta da se pokazuje na bilo čemu kada vam kažem da ta ulica nema veze sa izgradnjom mosta ili prilaznim saobraćajnicama. Evo ilustrativno da objasnim.

Most se gradi vrlo blizu stanice Zemun, Gornji grad, dok se Coca-Colina fabrika nalazi tri duuuuuuuuugačke autobuske stanice od stanice Gornji grad, a ova ulica je još za polovinu tog puta dalje i od Coca-Cole, tako da nema nikakve veze sa ovom temom te je slobodno zaboravite.
 
Nije pravljeno samo zbog Knaufa već i zbog nekih drugih objekata u blizini i onih koji će se tu graditi pošto je to ipak (valjda) industrijska zona. U svakom slučaju kompanije koje tu grade su plaćanjem naknade za uređenje građevinskog zemljišta finansirale izgradnju tog puta tako da im niko nije to pravio za džabe.

ajde da se manemo tog puta i vratimo temi, ok?
 
Tako je,ovo nema veze sa mostom,a i ocigledno je kod nas da se prvo radi most pa se kasni sa izgradnjom pristupinih saobracajnica(hint videti most u Adi i most preko Ade u bg)
 
Na javnom uvidu u ministarstvu za prostorno planiranje i zastitu zivotne sredine je narednih 10 dana plan severne tangente na levoj strani dunava,znaci radi se :kk:
 
Au, pa jel ima makar negde online? Bilo bi zanimljivo postaviti ga ovde. :)

Ili neko da ode i slika, možda... Neki anđeo možda.. :)
 
Mis'im da taj adjeo snima samo nazivo mada moze da pocne i dokumenta,recite koji smo zlikovci :p
 
Vrh