Wile E. Coyote":3d8nnb6f je napisao(la):
nbumbic":3d8nnb6f je napisao(la):
Ma, ljudi zar vam se ne čini da i ti koji odlučuju o tome znaju i kao mi da je petlja bolja nego semafori, ali im onda neko kaže
ima se toliko i toliko para jel može petlja za te pare?
, hm pa ne može.
Ne bi pravili one rendere, da nisu želeli petlje.
Sad pitanje je samo da li je bolje odraditi manji broj projekata, ali kako valja ili raditi sve pa ne rešiti ništa do kraja
Мени лично се не чини и спреман сам да станем иза става да дебили одлучују о таквим стварима, јер су много тога одрадили како не треба за исте (или бар сличне) паре. Само се сети силаска УМП-а са моста преко Аде на чукаричку страну на семафоризовану раскрсницу која је издигнута на стубове (и где још као врхунац УМП скреће, што ће да направи додатни хаос!), што значи да не би била велика разлика да је урађено као на првобитном рендеру. Тако ће вероватно да скарабуџе и ово, само да би истерали нечије личне интересе. Лично сам за то да је боље радити мање, али како треба, него много, а траљаво, јер знамо да се овде привремена решења трајно задржавају.
А ја и даље тврдим да је главна ствар у причи о земунској страни моста оно што нико не помиње, а то је садашњи лакат на који ће се настављати излаз на мост.
Čini mi se Wile da se mi slažemo u suštini ali se nismo baš razumeli.
Malo da se pojasnim
Politika je umetnost mogućeg, ili drugačije rečeno rešenje je uvek u preseku interesa svih zainteresovanih grupa, a to često bude glupost koja posle nikome nije jasna i svi se čude kako je došlo do nje.
Evo jednog primera iz recimo racionalne zemlje: Nemačka vlada je finansirala izgradnju novih zgrada za ministarstva u Bonu, nakon što je odlučila da ih preseli u Berlin. Pri tome su znali da će zgrade biti gotove dve godine nakon preseljenja ministarstava i da ih oni nikad neće koristiti. I ne nije stvar da su gradnju počeli pre odluke o preseljenju.
Ta odluka sigurno ne može da se racionalno objasni bilo kako drugačije nego>> rešenjem je u preseku svih interesa.
Evo malo težeg primera iz Beograda.
trenutno ne postoji prava visoko-kapacitetna ulica od auto-puta do Dunava u starom delu grada u pravcu istok-zapad. Naši stručnjaci nam poturaju bulevar. r i Dimitirija Tucovića kao ulice sa visokim kapacitetom. Doduše, one deluju tako u poređenju sa drugim ulicama.
Nažalost, odlična prilika da se Dim. Tucovića proširi tj. da se povećaja njen kapacitet je upropaštena tom prethodne tri godine.
Naime svi koji poznaju ovu ulicu znaju da do pre tri-četiri godine praktično nije bilo već zgrade, samo udžerice. Kada su zgrade počele da se grade, postojala je idealna prilika da se ulica proširi, pomeranjem ulične linije. Nažalost nove zgrade su jedva malo uvučene, često nedovoljno da može i automobil da se parkira kako treba.
Dalje upropaštavanje se dešava time što sve nove zgrade imaju garažu koja izlazi na D. Tucovića pa dodatno usporavaju saobraćaj.
Sad sigurno urbanisti znaju da je trebalo ulicu proširiti za po još 3m na obe strane i napraviti unutar-blokovsku saobraćajnicu kojom bi se vozila uključivala preko ulica tj. pod kontrolom semafora u D.Tucovića, a ne iz garaže
Što to nije urađeno,
Investitori>>>pa gradske službe očigledan interes, a kupci novih stanova, pa njma naravno odgovara da im garaža izlazi na D Tucovića, a sad što zbog toga imaju gužvu, pa nije kriv njihov izlaz već...
Grad se uvek pokriva sa onim nije bilo para da se to reši.
Ljudi koji su upućeni na ovu ulicu znaju koliko se teže kroz nju danas prolazi nego pre 5 godina, a opravdanje su:
pa ima više vozila,
nema para itd.
Wille, nadam se da sam se koliko toliko objasnio ovim, zaista ne mislim da ljudi u urbanističkom zavodu ne znaju ono što mi znamo, nego,
Bolje da prekinem, nije da ova tema veseli