Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

JohnnyLee":2k6mcqah je napisao(la):
s obzirom da su to Kinezi, ne bi me inenadilo da završe za najviše godinu i po dana od početka gradnje.
za treći Beograd je još rano. još ima da se popunjava sremska strana iza bloka "Ivo Lola Ribar" niz Savu
a most će rasteretiti Pančevac za one koji idu u pravcu Zagreba, Novog Sada pa čak i put Čačka i dalje na jug, jer će sa tog mosta imati vezu sa obilaznicom
Ne znam za treci Beograd, ali znam da ce znaciti za 'stari' . Bice, verovatno, zabranjen prolaz sleperima preko Pancevackog mosta i ulaz u centrar: Dorcol, Zvezdara, Palilula... Samim tim ce moci da se ukinu Carinski terminali na Luci za uvoz robe na sleperima, Car. term. na zel. stan., na Sajmu, Makisu, NBG, i da se premeste na oko obilaznice i preko Dunava. A sa car.terminalima odlaze i carinska stovarista kojih ima na desetine ako ne i stotine po gradu i to u sirem centru. A za njima i firme koje se bave uvozom i izvozom.

To je najmanje 5000 slepera manje dnevno u samom centru. Kombija i malih kamiona ko zna koliko... Nekoliko hiljada, mozda i 10.000 rad.mesta manje u centru. Premestenih na perifiriju. A cika Misko ce najzad dobiti opravdanje da napravi nove Belvile na donjem Dorcolu...
 
night shift":32fgsqwm je napisao(la):
JohnnyLee":32fgsqwm je napisao(la):
s obzirom da su to Kinezi, ne bi me inenadilo da završe za najviše godinu i po dana od početka gradnje.
za treći Beograd je još rano. još ima da se popunjava sremska strana iza bloka "Ivo Lola Ribar" niz Savu
a most će rasteretiti Pančevac za one koji idu u pravcu Zagreba, Novog Sada pa čak i put Čačka i dalje na jug, jer će sa tog mosta imati vezu sa obilaznicom
Ne znam za treci Beograd, ali znam da ce znaciti za 'stari' . Bice, verovatno, zabranjen prolaz sleperima preko Pancevackog mosta i ulaz u centrar: Dorcol, Zvezdara, Palilula... Samim tim ce moci da se ukinu Carinski terminali na Luci za uvoz robe na sleperima, Car. term. na zel. stan., na Sajmu, Makisu, NBG, i da se premeste na oko obilaznice i preko Dunava. A sa car.terminalima odlaze i carinska stovarista kojih ima na desetine ako ne i stotine po gradu i to u sirem centru. A za njima i firme koje se bave uvozom i izvozom.

To je najmanje 5000 slepera manje dnevno u samom centru. Kombija i malih kamiona ko zna koliko... Nekoliko hiljada, mozda i 10.000 rad.mesta manje u centru. Premestenih na perifiriju. A cika Misko ce najzad dobiti opravdanje da napravi nove Belvile na donjem Dorcolu...
Svaka cast za prvi post!
Potpisujem!
 
@Igor

Slažem se sa stavom da je citirana rečenica jedna vrlo pozitivna stvar. Šta god da se desi sa mostom kod Dunava, on otvara jedno potpuno novo poglavlje u istoriji ovog grada, te je stoga i verovatno najinteresantnija planirana investicija do sada. Ostalo je bio čisto "off" komentar. :)
 
Živeli Jovanovm, i ja sam tebi skinuo kapu za mnogo štošta...
 
relja":2wvg4ovh je napisao(la):
I pomisao na poređenje ovog posla - most 1.5km +20tak km puta, za ove pare, u sred SEKE, po "skraćenoj proceduri" :p - i mosta preko Ade mi je više nego urnebesna :lool: Gradonačelnik nam je mašnski inženjer/ vlasnik firme za marketing, baš me zanima kojim projektom će više da se prd... pardon, hvali :rolleyes:


A vi ne možete da shvatite kao se meni digla kosa na glavi kad sam video da se u finišu i Mlađa Dinkić ufurao u posao oko mosta na Dunavu....brrrrr


Najpozitivnije mi je što u priči sa ljudima već slušam kako razmišljaju o kupovini stana na onoj strani Dunava :kk:
Баш тако, али хајде да заборавимо на фрикове и да размишљамо позитивно у духу последње реченице :kk:
night shift":2wvg4ovh je napisao(la):
JohnnyLee":2wvg4ovh je napisao(la):
s obzirom da su to Kinezi, ne bi me inenadilo da završe za najviše godinu i po dana od početka gradnje.
za treći Beograd je još rano. još ima da se popunjava sremska strana iza bloka "Ivo Lola Ribar" niz Savu
a most će rasteretiti Pančevac za one koji idu u pravcu Zagreba, Novog Sada pa čak i put Čačka i dalje na jug, jer će sa tog mosta imati vezu sa obilaznicom
Ne znam za treci Beograd, ali znam da ce znaciti za 'stari' . Bice, verovatno, zabranjen prolaz sleperima preko Pancevackog mosta i ulaz u centrar: Dorcol, Zvezdara, Palilula... Samim tim ce moci da se ukinu Carinski terminali na Luci za uvoz robe na sleperima, Car. term. na zel. stan., na Sajmu, Makisu, NBG, i da se premeste na oko obilaznice i preko Dunava. A sa car.terminalima odlaze i carinska stovarista kojih ima na desetine ako ne i stotine po gradu i to u sirem centru. A za njima i firme koje se bave uvozom i izvozom.

To je najmanje 5000 slepera manje dnevno u samom centru. Kombija i malih kamiona ko zna koliko... Nekoliko hiljada, mozda i 10.000 rad.mesta manje u centru. Premestenih na perifiriju. A cika Misko ce najzad dobiti opravdanje da napravi nove Belvile na donjem Dorcolu...
Ја се не бих надао изсласку возила из центра док цела обилазница (укључујући и део од Бубањ потока до Панчева) не буде завршена. Једино да терају транзит на Ковин, али обзиром да то ни до сад није функционисало, тешко да ће и од сад.
 
Wile E. Coyote":1vz5bb4z je napisao(la):
Ја се не бих надао изсласку возила из центра док цела обилазница (укључујући и део од Бубањ потока до Панчева) не буде завршена. Једино да терају транзит на Ковин, али обзиром да то ни до сад није функционисало, тешко да ће и од сад.
Prvo pozdrav svima!

Wille, to nije pitanje za prevoznike i firme, već za sekretarijat saobraćaja. Već postoji zabrana kretanja vozila preko 3.5T nosivoti u određenim intervalima tokom dana. Sa novim mostom, bukvalno postaje suludo da neko ide sleperom od 30 T kroz širi centar Bgd. da bi se uključio na autoput. Ili da čeka intervale na nekom parkingu da bi prošao kroz Bgd. Tranzit preko Kovina funkcioniše, kad nisu radovi na mostu. Mnogi kamioni za koje se misli da su u tranzitu, u stvari imaju za odredišta Car. terminale u centru. Bukvalno u centru. Na Žel.stanici i u Luci Bgd. (na dnu Francuske ulice). Na Sajmu. A onda treba i robu da odbace do stovarista koja su često blizu tih C.term. Tako se dešava da se isti kamion po ceo dan šeta po Beogradu.

Put kojim treba da bude povezan novi most će verovatno biti i jedini dozvoljeni koridor za prolazak šlepera, sem ako prostor oko Zrenjaninca i puta za Pančevo ne predvide i kao industrijsku zonu?
 
Vlast u Zemunu protiv mosta preko Dunava!
Opštinska vlast u Zemunu dala je negativno mišljenje za izgradnju mosta Zemun - Borča zbog nivelisanja samo jedne raskrsnice u blizini?!

RASKRSNICA VAŽNIJA OD MOSTA... Budući most preko Dunava
Opštinska vlast u Zemunu dala je negativno mišljenje za izgradnju mosta preko Dunava zbog pitanja nivelisanja i regulisanja jedne raskrsnice u blizini mosta! Skupština ove opštine, naime, na poslednjoj sednici nije podržala Nacrt plana detaljne regulacije za saobraćajnicu Severna tangenta (od ulice cara Dušana do Zrenjaninskog puta, sa mostom i petljom sa Zrenjaninskim putem) koji je predložila Komisija za planove Skupštine grada krajem oktobra. Primedba se odnosi na raskrsnicu Novosadskog i Batajničkog puta, za koju opština traži da bude denivelisana umesto površinska.
Gradonačelnik Dragan Đilas kaže za Press da je vrlo neprijatno iznenađen odlukom opštine Zemun, koju vode Srpska napredna stranka, Socijalistička partija Srbije i Demokratska stranka Srbije.

PROSTRAN: STRUČNJACI ODLUČILI
Predsednik opštine Zemun Branislav Prostran tvrdi da je primedba o denivelisanju raskrsnica na mestu, bez obzira na to što kontrira komisiji Skupštine grada.
- Naša primedba je samo tehničke prirode, a to je, uostalom, primedba koju imaju i JP „Putevi Srbije" i Sekretarijat za saobraćaj. Nemamo nameru da sabotiramo izgradnju mosta. Stručne službe u našoj opštini su pregledale ovaj projekat i ovo je više njihovo nego moje mišljenje - istakao je Prostran.
- Ne mogu da verujem da u našem gradu postoji neko ko može da kaže da je protiv izgradnje mosta Zemun - Borča! Prosto je neverovatno da bilo ko može da bude protiv izgradnje mosta koji je neophodan Beogradu. Ovo samo pokazuje da je politika ušla tamo gde joj svakako nije mesto, a to je mesto gde treba da se rešavaju realni problemi građana - kaže Đilas.
Prema njegovim rečima, vlast u Zemunu dala je negativno mišljenje za izgradnju mosta preko Dunava zbog pitanja nivelisanja jedne raskrsnice.
Suluda odluka
- Da li ova odluka znači da je za opštinu Zemun jedna raskrsnica važnija od mosta koji treba da ih poveže sa Borčom? Da li su ljudi koji vode ovu opštinu protiv razvoja svoje opštine i svog grada? Umesto da zajedno sa gradom rade sve sto je moguće da se ovaj projekat što pre završi, da ovde prođe obilaznica, zbog čega bi građani ovog dela grada imali ekonomsku korist, vlast u Zemunu se bavi politikanstvom i donosi odluku da je faktički protiv toga da Beograd posle 40 godina dobije još jedan most - navodi Đilas.
Gradonačelnik Beograda najavljuje da će Skupština grada uskoro usvojiti regulacioni plan vezan za izgradnju mosta preko Dunava i poziva vlast u Zemunu da zajedno sa gradskim strukturama radi na tome da se ovaj veliki infrastrukturni projekat završi, jer je to u interesu svih građana.
- Hajde da se takmičimo u tome ko će da uradi za dobrobit građana, a ne da guramo klipove u točkove onih koji žele da razvijaju Beograd, samo zato sto su iz različitih političkih stranaka - kaže gradonačelnik.
Komisija za planove će o rešenju ove saobraćajnice raspravljati na javnoj sednici 8. decembra ove godine, a u opštini Zemun kažu da je njihova odluka tehničke prirode i da „nema veze sa politikom".
- Naša primedba se odnosi na raskrsnicu Novosadskog i Batajničkog puta, za koju je planirano da bude površinska, odnosno da putevi koji se ukrštaju budu u istoj ravni. To je u direktnoj suprotnosti sa povodom i ciljevima izrade ovog plana. Na deonici Beograd - Batajnica nalaze se tri ovakve raskrsnice na razdaljini od 260 metara, dok je na jednoj čak i okretnica GSP-a, što usporava protok saobraćaja. Zato smo mi tražili da se na ukrštanju u ulici Cara Dušana, oko broja 266, uradi denivelisana raskrsnica - kaže arhitekta u odseku za investicije opštine Zemun Mirjana Šisler.
KINESKI MOST
Vlada Srbije i Grad Beograd potpisali su krajem oktobra predugovor sa kineskom kompanijom „Čajna roud" o gradnji mosta Zemun - Borča u vrednosti od 170 miliona evra, pri čemu će 85 odsto novca, odnosno oko 145 miliona evra, biti obezbeđeno iz kredita kineske Eksim banke. Očekivani rok za izgradnju mosta je 2013. godina. Most će biti dug 1.507 metara i imaće saobraćajnice koje će ga povezivati drugim putevima, dužine oko 21,6 kilometara. Povezaće oko 380.000 stanovnika Novog Beograda i Zemuna sa 170.000 ljudi koji žive na levoj strani Dunava u opštini Palilula.
Skuplje rešenje
Ona priznaje da bi predloženo rešenje bilo skuplje od onog koje je dala Komisija za planove skupštine grada!
- Ostajemo pri stavu da je bezbednije da se putevi na tom mestu ne ukrštaju u istom nivou. Mislim da bi ulica Cara Dušana trebalo da ostane u istoj ravni, a da nova ulica, koja vodi na most, bude izdignuta. To bi bila skuplja investicija nego da se radi površinska raskrsnica, ali ujedno i trajno rešenje - kaže Šislerova.
Predsednik Skupštine opštine Zemun Branislav Tutuš, koji je potpisao sporno rešenje, istakao je da je ovo rešenje doneto jednoglasnom odlukom svih prisutnih članova tog skupštinskog zasedanja.
- Ovde se ne radi o političkim stanovištima. Trebalo bi da se uvaži mišljenje naše opštine, jer to je deo naše teritorije, a tim stručnih ljudi proveravao je ovaj dokument - kaže Tutuš.
EKIPA PRESSA

http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/89365/Vlast+u+Zemunu+protiv+mosta+preko+Dunava!.html

Ko je ovde u pravu ljudi?Denivelisati ili ne denivelisati pitanje je sad?
 
Đilas je stvarno smešan sa ovim spinovanjem.

Meni je mnogo žao što nigde na netu ne mogu da nađem predloženi PDR za ovaj projekat, ali sam iskreno očekivao da će raskrsnica biti denivelisana. Ko je jednom prošao putevima pored i oko Galenike zna kakva tamo gužva ume da bude na raskrsnicama, a ako se u kombinaciju ubaci i most čovek bi stvarno očekivao denivelisanu raskrsnicu.
 
Znaci da u PDR-u ne stoji denivelisana raskrsnica?Koja glupost :notok:

P.S.Shmeksi,poslah ti ono o cemu smo pricali,nisi odgovorio pa checkni da ti nije pun inbox?
 
Glupost na kub!!!
..ebali ih semafori. :bash: :bash: :bash:
 
Ma sta moze opstinska vlast protiv gratske.Ipak su oni opozicija u skupstini i sve ce uciniti da protivurece Djilasu. :notok: :rant:
 
Ajde da ne pričamo o politici i politikantstvu, već isključivo o funkcionalnosti. Površinsko rešenje je GROZNO, pa zamislite sve te kolone kamiona i buku i zagađenje i gužve, dobićemo novu Karađorđevu. Idiotluk!!!

Ako već treba nešto da se priča i sa političke strane, onda je Đilas kod mene upravo zabeležio 3. ili 4. minus, ali ponajveći do sada.
 
GOJE":3gmb38ei je napisao(la):
Ajde da ne pričamo o politici i politikantstvu, već isključivo o funkcionalnosti. Površinsko rešenje je GROZNO, pa zamislite sve te kolone kamiona i buku i zagađenje i gužve, dobićemo novu Karađorđevu. Idiotluk!!!

Ako već treba nešto da se priča i sa političke strane, onda je Đilas kod mene upravo zabeležio 3. ili 4. minus, ali ponajveći do sada.
Verovatno zato sto zaobilaznica oko Beograda ne obuhvata 3 beograd pa bi izgradnjom mosta sa takviim resenjem davalo probleme kao sto sada zadaje ostatku Beograda.
 
GOJE":30o9cz98 je napisao(la):
Ajde da ne pričamo o politici i politikantstvu, već isključivo o funkcionalnosti. Površinsko rešenje je GROZNO, pa zamislite sve te kolone kamiona i buku i zagađenje i gužve, dobićemo novu Karađorđevu. Idiotluk!!!

Ako već treba nešto da se priča i sa političke strane, onda je Đilas kod mene upravo zabeležio 3. ili 4. minus, ali ponajveći do sada.
Takodje,koje su stekare,kao i sto se tice onih semafora na trasi UMP-a ali tam ce bar biti bolja situacija...
 
zhaba":5894rkt9 je napisao(la):
Meni deluje da su kinezi uradili projekat i rekli take it or leave it.
I nema izmena!
Sumnjam, mislim da bi Kinezi gradili bilo šta, ako im se plati. Ovo je verovatno bio kompromis između para i muzike.
 
Sporna raskrsnica a ne novi most
Autor: B. VUKOVIĆ | Foto:Ilustracija | 03.12.2009. - 10:30
Zemunski odbornici imaju drugačiju viziju raskrnice do novog mosta Zemun-Borča od gradske Komisije za planove. U Zemunu se zalažu za nešto skuplje rešenje (odvojene saobraćajnice u dva nivoa) jer smatraju da je to garancija da u budućnosti na prilazima mostu neće biti saobraćajnih gužvi.


Na prošlonedeljnoj sednici Skupštine opštine Zemun odbornici su raspravljali o novom mostu i Nacrtu plana detaljne regulacije za saobraćajnicu Severna tangenta, koja se prostire od Ulice cara Dušana do Zrenjaninskog puta. Članovi Demokratske stranke i G17 plus, podržali su mišljenja stručnog tela Opštine Zemun, da raskrsnica Batajničkog druma i Ulice cara Dušana, koja se nalazi na prilaznom putu mostu, ne treba da bude u istoj ravni kao nova ulica koja vodi na most, kako je to predložila gradska Komisija za planove. Stručnjaci Opštine Zemun smatraju da je bezbednije da se putevi na tom mestu ne ukrštaju. Njihov stav je da bi nova ulica koja vodi na most morala da bude iznad Ulice cara Dušana. To bi bila skuplja investicija nego da se radi površinska raskrsnica, ali ujedno i trajno rešenje koje ne bi dovodilo do zagušenja u saobraćaju.
Međutim, prema rečima predsednika Opštine Zemun, Branislava Prostrana, neki su to protumačili kao sabotažu izgradnje novog mosta.
- Nemamo nameru da sabotiramo izgradnju mosta. Stručne službe u našoj Opštini su pregledale ovaj projekat i dale svoje mišljenje. Niko u Zemunu, bez obzira na političku opredeljenost, nikad nije bio protiv ovog mosta, to je besmisleno. Most je jedan od ključnih i prioritetnih projekata u opštini i mi ćemo, koliko god možemo, pomoći njegovu izgradnju - objašnjava Branislav Prostran.
Novi most je ne samo rešenje za saobraćajne gužve, već i nova šansa za razvoj cele opštine, smatra predsednik opštine Branislav Prostran.
- Ovaj most može puno da znači Zemunu. Otvoriće drugu stranu opštine, formiraće se nove privredne zone, a samim tim biće novih radnih mesta. Novi most znači bolji i kvalitetniji život građana Zemuna i u velikoj zabludi je svako ko misli drugačije - dodaje Prostran.

Most u brojkama
Predstavnici Grada i Vlade Srbije potpisali su u oktobru predugovor sa kineskom kompanijom „Čajna roud“ o izgradnji mosta Zemun - Borča u vrednosti od 170 miliona evra. Oko 145 miliona evra, odnosno 85 odsto novca, biće obezbeđeno iz kredita kineske „Eksim banke“. Dužina mosta iznosiće 1.507 metara i imaće saobraćajnice dužine oko 21 kilometar, koje će ga povezivati sa drugim putevima. Novi most će povezati oko 400.000 stanovnika Novog Beograda i Zemuna sa 170.000 ljudi koji žive na levoj obali Dunava. Očekuje se da most bude završen do 2013. godine.

http://www.blic.rs/beograd.php?id=123701
 
Sednica Skupštine grada 16. decembra »

Na dnevnom redu zasedanja gradske skupštine naći će se i veći broj predloga planova detaljne regulacije, među kojima su i Plan za regulaciju saobraćajnica Severna tangenta - deonice od ulice Cara Dušana do Zrenjaninskog puta.

Znaci stavice da bude petlja kao i sto treba?
 
Ne , Vucko to se ne spominje. Govori o detaljnoj regulaciji od Cara Dusana do Zrenjaninskog puta a ne i kakva ce biti regulacija same raskrsnice u Cara Dusana.
 
Vidim da se ne pojavljuje neki novi render mosta ... na najlepsoj reci imacemo ubedljivo najruznije mostove ... bezveze
 
Ма само да их буде... Више се не поставља питање изгледа, већ функционисања целокупног града, који се угушио.
 
mosta.jpg


Iz 24 sata...
 
DANAS POTPISIVANJE PREDUGOVORA
Most Zemun - Borča sve bliži izgradnji

Ana MILOJKOVIĆ | 18. 01. 2010. - 07:43h | Komentara: 0
Predstavnici Saobraćajnog instituta CIP i kompanije „Čajna roud and bridž korporejšn” iz Pekinga potpisaće danas predugovor o izradi idejnog i glavnog projekta za most Zemun-Borča sa pripadajućim saobraćajnicama.

Potpisivanju dokumenata, u prostorijama CIP-a, prisustvovaće ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović, gradonačelnik Dragan Đilas i ekonomski savetnik ambasade Narodne Republike Kine Ren Ji.
Novi most preko Dunava biće dugačak 1,5 kilometar, širok 29,10 metara i visok 22,8 metara. Imaće ukupno šest kolovoznih traka i pešačko - biciklističke staze sa obe strane. Pristupnim saobraćajnicama, dužine 21,6 kilometara, „kineski“ most će spojiti novi Novosadski drum u Zemunu sa Pančevačkim putem na levoj obali Dunava. Osim što će teretni saobraćaj izmestiti iz centra Beograda, omogućiće razvoj grada na drugoj obali reke.
Radovi na mostu bi trebalo da počnu u oktobru ili novembru, pošto republički i gradski parlament sredinom godine ratifikuju ugovor o njegovoj izgradnji.
S obzirom da je ovaj most jedan od prioritetnih projekata u prestonici, ali da ima značaj i za celu obilaznicu oko Beograda kao i za saobraćaj koji dolazi iz pravca Rumunije, Vršca i Pančeva, u ovom poslu zajedno učestvuju i Republika i Grad. Most će biti finansiran iz kredita „Eksport-import” banke iz Kine u iznosu od oko 200 miliona evra, sa kamatom od tri odsto i rokom otplate od 15 godina.
Nosilac projekta, čija ukupna vrednost iznosi 170 miliona evra, je Ministarstvo za NIP, a glavni partner na njegovoj realizaciji je grad Beograd.
Izgradnja mosta Zemun-Borča predstavlja novi model realizacije velikih infrastrukturnih i razvojnih projekata u Srbiji i rezultat je saradnje vlade Srbije i Kine. Sporazumom dve vlade o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture, koji je potpisan 20. avgusta 2009. u Pekingu, utvrđeno je da prioritet u narednom periodu bude implementacija projekta izgradnje mosta Zemun-Borča sa pripadajućim saobraćajnicama.
Gotov za tri godine
Kineski stručnjaci, koji su posetili Beograd, procenili su da je za izgradnju mosta i pristupnih saobraćajnica potrebno oko tri godine. Ako sve bude teklo prema planu, Beograd će dobiti novi most krajem 2013. godine.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/172782/Most-Zemun--Borca-sve-blizi-izgradnji
 
Као и обично, види се да не познају проблематику. Мост уопште није део обилазнице, него СМТ. А од назива "Кинески мост" ми се диже коса на глави. Из неког разлога тај назив се гура, баш као и "Жирафа" за Мост преко Аде.
 
Vrh