Борчанац":1uswgu3r je napisao(la):
Ова В.Врачар слика одлично говори о позицији моста. Из неког разлога то је правац који неразумно кружи, да што више заобиђе Борчу.
На правцу моста, у даљини, види се зграда, чини ми се да је ПКБ у Падинској скели, или је шећерана Ковилово. Да је траса хватала најкраћи пут, била би једно 3 километра краћа. Самим тим не знам колико јефтинија, а свакако ближа за 90% корисника. Можда је некоме од вас јасно зашто?
Црвене линија правац ПКБ падинска скела, плава би била траса око Борче ( и у њеном наставку има кружења )
bboris7":3w1y14zc je napisao(la):----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Borcanac ne znam kako si merio , ali razlika je mnogo manja . Na ovoj slici crvena linija je 7,6 , plava 7,3 , a zelena je 5,3 km , pa sad odluci koliko je skuplje crveno resenje . Ovo sto je spominjao igor za zemljiste i te kako ima smisla ( i sto se tice vlasnistva i sto se tice buduceg gradjevinskog zemljista ) , ali ulazak sa uglom i nema bas jer se to moze izvesti i u poslednjih 200 metara , a ne praviti luk 3km pre Zrenjaninca
Борчанац":2zxvu45j je napisao(la):bboris7":2zxvu45j je napisao(la):----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Borcanac ne znam kako si merio , ali razlika je mnogo manja . Na ovoj slici crvena linija je 7,6 , plava 7,3 , a zelena je 5,3 km , pa sad odluci koliko je skuplje crveno resenje . Ovo sto je spominjao igor za zemljiste i te kako ima smisla ( i sto se tice vlasnistva i sto se tice buduceg gradjevinskog zemljista ) , ali ulazak sa uglom i nema bas jer se to moze izvesti i u poslednjih 200 metara , a ne praviti luk 3km pre Zrenjaninca
Зеленом трасом губи смисао јер ово није градски мост. Или би био ок, али у смеру ближем центру Земуна.
Црвену трасу нисам ни мерио, она показује смер изласка моста на Банатско тло.
А моја процена плаве трасе са 3км уштеде односи се и на остатак трасе који може ближе уз насеље да иде, али и на будући приступ Борчи од половине саобраћајнице ка петљи ЗР.пут. Тај приступ би такође био ближи када би се градио за око 1км или ту негде.
Нисам веровао да кривина мора да буде 7-8км дугачка, али верујем некоме ко је компетентан, сигурно има разлога. Просто сам научио да свуда тражим уштеде. Стварно мислим да без ефикасности и штедљивости, као и економског ослањања на своје капацитете нећемо још пуно прећи, далеко стићи, напротив. Зато често и грешим, али преиспитујем, увек.
И? Шта кажу? Мени се траса и не свиђа баш јер није ни обилазница а на градски булевар.Igor":3uck371b je napisao(la):Postujem, stim sto sam ja uvek za do kraja strucno misljenje. Doduse deo vremena sam proveo i sa ljudima koji su ucestvovali u saobracajnom definisanju trase pa donekle i odatle crpim svoje steceno nazvacu to saznanje pre nego znanje.
Пантограф":11xl0tct je napisao(la):Борчанац,
Ево неких мојих размишљања, пошто се слажем да ће бити неопходан бар још један прави градски мост ка левој обали Дунава.
Сматрам, наиме, да би концесија овде могла да буде решење, јер новца немамо баш у изобиљу.
По мени, постоје два могуће локације:
1) Код Калемегдана, где је Дунав најужи, директна веза са Котежом и Борчом. Концесионар би наплаћивао прелазак моста аутомобилима, услед чега саобраћај не би био превелики и оптерећујући за уже градско језгро, а био би у обавези да сагради и део за трамвај. Тиме бисмо добили и убедљиво најкраћу, најбржу и најекономичнију везу са насељима "преко Дунава" (мислим на трамвај).
Мислим да би на овом месту могао да се гради и тунел;
2) Мост у "продужетку" Улице Тошин бунар, што подразумева и градњу тунела испод земунских брда Ћуковац и Гардош. Скупља варијанта, нема трамваја, али, с обзиром да прва метро линија треба да се заврши баш ту негде...
Наравно, ако неки "Шандонг хај спид" или когод други има пара у изобиљу, нек сагради оба, па да певамо.