bboris7":14pm3k9h je napisao(la):
Slazem se sa ovom konstatcijom o denivelaciji , ali ja ipak mislim da bi jedna saobracajnica trebala biti uradjena ili sa semaforima ili sa denivelacijama . Ako bi se koristilo i jedno i drugo , ne bi se mnogo dobilo iz prostog razloga , jer automobil koji prodje denivelisanu raskrsnicu , opet ce da naidje na semafor .
Druga stvar , ovde se postavlja pitanje , da li je denivelisana raskrsnica potrebnija na lakat krivini ili u Cara Dusana. Ja mislim da je lakat krivina , mnogo saobracajno opterecenija .
Po meni , citava T6 , do autoputa , bi trebala biti denivelisana , znaci najmanje 4 petlje , sto nije jeftino .
Mislim da jacina saobracaja na ovom delu , nece biti takvog inteziteta , da bi ove semaforizovane raskrsnice dozivele kolaps , ali u nekoj buducnosti imacemo novi ulaz na pancevac
Pazi nije problem da se naiđe na semafor ali da to ne bude suviše često i da ne bude baš odmah do mosta.
Ovo isto važi i za odvajanje za Borču. Po meni bi bilo relativno jednostavno napraviti manju petlju i za taj izlaz.
Ići naravno na varijantu sa nadvožnjakom.
Što se tiče urkštanja Cara Dušana i T6 prednost se daje T6 da ide iznad. Gurnuti T6 gore a spoj odraditi samo sa desnim skretanjima kao na onoj mojoj slici.
Najpotrebije skretanje levo je od pravca mota ka Zemunu koje može da ide se odradi kao skrtanje desno posle prelaska preko nadvožnjaka u Cara Dušana, opet desno, desno. Sve izgleda kao malo veća rampa.
Onaj ko hoće iz Zemuna na T6 isto preko Galenike.
Bilo bi lepo kada bi se napravilo ovako nešto
Ukoliko nema mesta za nasip za rampe uraditi ih kao kružni nadvožnak slično batjaničkim rampama.
Nasip za glavni T6 pravac može da se ograniči sa armiranim betonom i tako da zauzima manje mesta ili uraditi slične nadvožnjake kao BVM - Radnička što je oprobana metoda uz motifikacije ulazno silaznih rampi.
Ovo je praktično kopija rešenja kod Pančevačkog mosta.
Ovakvom petljom se gube jedino 2 rampe od potpune deteline.
Nedostaju 2 skretanja levo
- T6 iz pravca lakat krivine -> Cara Dušana ka Batajnici (postoji alternativa preko glaenike i dalje)
- Cara Dušana iz Zemuna -> T6 ka lakat krivini. (alternativa postoji preko Galenike - postojeća varijanta)
Lakat krivinu preobatiti u kružni tok
Idelano za denivelaciju. Ugrinovačka pravac Altina jer postoji prirodno uzvišenje sa obe strane.
Skretanje levo iz NS ka Zemunu uraditi od lakta / kružnog toka pravo spojom na Baranjsku (s one strane Pošte) Može i kao 1+1 ili kao 2+2 svejedno samo ne ovo neprirodno skretanje sada gde pola njih visi u brzoj traci jer je ispust kratak a semafor drži kratko. Sve objekte na trasi srušiti po kratkom postupku, komunistički ili demokratski uposliti one mega muvers (kao u USA). Pokretne nekretnine. :mrgreen: Ako bude po našem ima se razvlači do 22 veka,
Semafori bi u Ugrinovačkoj ostali a bi se malo premestili unazad. Bili bi pre i posle nadvožnjaka. Ovaj posle nadvožnjaka, u Altnini premestiti tako da bude prava raskrsnica Dobanovačkog i Ugrinovačkog puta i izlaza na T6.
Ovaj kod pošte bi praktično bio isto raskrsnica i utopio bi se sa Sretanjem levo za Senjsku.
I tako T6 bi bila oslobođena od semafora na tom mestu.
Denivelacija Vojni put 2. Druga veza Zemuna i Altine. (pasarelu prebaciti na drugu lokaciju)
Verovatno je moguća denivelacija i niže kod okretnice 15-tice.