Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Stanje sa gradilišta mosta od pre par dana. Ima dosta aktivnosti sa ove Zemunske strane-najviše se radi spojnoj gredi sa uzvodne strane-prave armaturne rešetke i baš dosta rade, ona mala autodizalica je svo vreme prenosila šipke i ljudi su svo vreme varili unutar rešetke. Takođe vidi se dosta aktivnosti na nizvodnoj strani-beton je svo vreme tekao pumpom čini mi se ka spoju glavnog nizvodnog raspona na zemunsku stranu. I takođe deluje da je konstrukcija za postavljanje uzvodnih polja sa Borčanske strane montirana, mada se i odatle videlo dosta bljeskova od varenja.

h1rd.jpg


lcbi.jpg


p27f.jpg


Temelj potpornog zidića je za sad samo sa uzvodne strane, mada deluje da su kopali i u nastavku.

8j5x.jpg


kpw6.jpg


oom4.jpg


akx3.jpg


wuij.jpg


o7z4.jpg


q6x2.jpg


i6xx.jpg


Sprema se za akciju i ne mari za publiku...

k1yp.jpg


0ayt.jpg


Pogled na nastavak puta ka Cara Dušana-više u sledećem postu.

u15b.jpg


Ovde se vidi da su odradili nasipanje do pristupnog stuba.

aays.jpg


Pogled na nizvodnu stranu gde je na pomoćnom mostu bilo dosta aktivnosti, ali nije mogla bolja slika; a do kraja Pregrevice ima da se puno kruži.
 
+1 :)

p27f.jpg


Temelj potpornog zidića je za sad samo sa uzvodne strane, mada deluje da su kopali i u nastavku.

Moze li koja rec više o ovome,
da li su vidno ostavljeni elementi za podzianje visine potpornog zidica
i u kom pravcu su kopali u nastavku - mozda nizvodno u pravcu Zemunskog keja :D
 
U nastavku pristupni putevi sa Zemunske strane trenutno stanje:

g4ou.jpg


Od mosta do Cara Dušana sve je raščišćeno. Sa desne strane se vidi da je Subaru oklonio delove magacina koji su smetali

h6kr.jpg


Levo je ostala ova kučica sa pristupnim putem za garažu-do nje je i ograda gradilišta. Možda i neće smetati ili će trotoar biti tu malo uži no videćemo.

9xcc.jpg


Na raskrsnici CD nema radova-desno se vidi gore pomenuta kućica.

9elg.jpg


Od CD ka laktu prvo su ovde zgrade sa Pežo servisom-odavde deluje da će biti blago zakošenje od par metara da bi se put uglavio između njih.

h7ib.jpg


Vidi se odrađeno trasiranje-zeleni štapić je tamo kod žbunja pa deluje da atrijum Pežoa ipak neće smetati.

dhqu.jpg


Sa druge strane štapići trasiranja su skroz uz žičanu ogradu i tako ima da ide pravo do CD.

pp6f.jpg


Ovo je sa one male stazice između Galenike i Banatske-prvu trećinu njive su samo zagrebali zemlju i nasuli šljunka za pristupni put.

kgj4.jpg


Drugu trećinu njive su već skinuli zemlju i počeli nasipanje i utabavanje peska.

5sui.jpg


Pogled duž trase ka lakat krivini koja je tamo gde su najveća svetla u centru.

88f7.jpg


Otpozadi se vidi koliko je sve valovito-trebaće dosta nasipanja podloge i skidanja zemlje na ovom delu.

0whp.jpg


Ka laktu se vidi početak krivine negde od polovine njive da bi trasa izašla na raskrsnicu; tu su napravili i manji pristupni put ka Galenici-tamo gde završava Ratarski put.

tin9.jpg


Ovo je sa same Lakat krivine-pozadi kamiona od perionice. Tu im je baza i mašine. Tu sad kopaju dosta zemlje da zaobiđu onaj konjički klub, a i raščistili su i nasuli sam deo kod raskrsnice. Više nije moglo jer je već padao mrak, a i kiša.

Eto toliko od mene za ovaj put nakon dosta vremena (posao jbg). Više neki sledeći put kad stignem-nije mi daleko. :kafa:
 
@boca-ica: 1. to se samo svi nadamo-jedino što vire te kružne armature iz zidića.
2. to što se vidi da je malo kopano je samo ispod budućeg nizvodnog dela raspona koji ovde nije ni počet pa mi deluje logično da ga produže još barem 10-ak metara. Dalje nizvodni deo obale sa ovog mesta i ne može da se vidi td ne znam.
Inače oko gornjeg kraja potpornog zidića su nabacali brdašce zemlje verovatno od svog tog kopanja samo to nisam slikao.
 
MisterNotyzen
i opet +1 :)
nije lako na terenu gaziti zemlju gradilišta i trpeti meto uslove
da bi smo iz fotelje imali uvid :vops:
 
Ovo bi se moglo nazvati recimo dva vrlo različita dana pored lakat krivine ... ili tako nešto.

24 Novembar. Poljana sa vrlo velikim brdom peska u sredini. Vladaju vrane.

IMG_9125_resize.jpg

IMG_9126_resize.jpg

IMG_9127_resize.jpg

IMG_9130_resize.jpg

IMG_9132_resize.jpg

IMG_9136_resize.jpg


Počinju problemi ...

IMG_9137_resize.jpg

IMG_9138_resize.jpg


11. Decembar. Brdo peska je raspoređeno u pokusaju da se ispuni velika rupa, a vranama vise nije lako. Tu su čuvari ...

IMG_0374_resize.jpg

IMG_0358_resize.jpg


Sve tri opasne strane su dobro pokrivene i pazljivo se osmatraju.

IMG_0361_resize.jpg

IMG_0360_resize.jpg


I tako je ostalo i do danas. Videli ste koga ima, a radnika vec dugo nema ni u tragovima. Svejedno je lepo prosetati se. Puno otvorenog prostora i najfiniji pesak (do pola trase kroz polje), pa je ovo je postalo omiljeno setaliste ljudi sa kucnim ljubimcima.

IMG_0368_resize.jpg

IMG_0370_resize.jpg
 

Ovo je petlja "detelina",na zrenjaninskom putu.Tačnije prvi stub nadvožnjaka,oko koga je nasut pesak,i gde se nastavlja izlivanje gornjeg dela stuba.

Posle petlje,krenuo sam ka mostu zemun borča sa ciljem da vidim dokle je došlo asfaltiranje.kružio sam asfaltnim putevima u nadi da ću da nađem neki pogodan zemljani put, da priđem trasi.Krenuo sam najkraćim zemljanim putem,koji je nekad bio nasut tucanikom,ali su u međuvremenu kamioni i traktori naneli zemlju.Prešao sam 100 metara i stao.Točkovi su bili blokirani blatom.Ostalo mi je samo još 50-tak metara do trase,ali sam morao da odustanem,i pored pokušaja da nosim bajs.Naime na svakoj nozi mi je bilo po 10 kila blata.Jedva sam se vratio na asfalt,skidajuću blato na svakih 10-tak metara.Sledeći put idem samo ako je bar 5 stepeni ispo nule.Blato se tad zaledi.Petlju "detelina"nisam više slikao,jer nema nekog vidljivijeg napretka.
 
Do sada jedva da smo imali fotografije koje pomažu da se stekne utisak kako most izgleda posmatran odozdo, sa nivoa blizu površine vode. U nedostaku čamca pokusao sam da se probijem uz obalu, ali mi je to uspelo tek iz drugog puta. Tajna je u tome što morate čekati dovoljno nizak vodostaj Dunava, ali i mraz koji će zalediti i učvrstiti jedan deo blata. Čak će i to samo delimično pomoći, pošto treba nekako savladati dva površinska, neuređena, i prilično razlivena izliva otvorene kanalizacije koji se nikada ne zaleđuju, a pre njih, i u zavisnosti od nivoa Dunava, i jedan nestabilan odron građevinskog šuta. Bez dovoljno pažnje i spretnosti za skakutanje po klimavom i klizavom kamenju, uvaljaćete se u krajnje neprijatnu vrstu kanalizacionog blata. Sve ovo bi u svakom slučaju neko morao rasčistiti, jer će sam most postati jedan od izuzetnih vidikovaca u Beogradu. Nema smisla da ljudu koji šetaju po njemu gledaju đubre na obali koja je, sem par takvih detalja koji se mogu srediti, izuzetno lepa.

Pošto je mesto zanimljivo, a sumnjam da ću u skorije vreme ponovo ići tamo, postavio sam nešto veći broj fotografija. Poređane su u niz koji donekle prati postepeno približavanje mostu. Čak sam pronašao i odgovarajuću pozadinsku muziku koja pravi opuštenu atmosferu za gledanje slika :) To bi moglo biti korisno i da malo asocira na osećaj koji čovek ima kad dođe na ovako neobično mesto, na potpuno iracionalnu kombinaciju: da je na divljoj deponiji, u netaknutoj prirodi, i na najvećem gradilištu u gradu. Sve odjednom. Ovo je duga plejlista jednog malo poznatog ali dobrog benda, pa preporučujem da prvo probate to kao eksperimenat sa zvučnom ambijentom, za jedno gledanje, onako, natanane.

http://www.youtube.com/watch?v=Q8J7HfFn ... eGlI1-OFu0

(Slike: 11. Decembar 2013. Nivo Dunava u Zemunu: 284 cm)

IMG_0149_resize.jpg

IMG_0148_resize.jpg

IMG_0151_resize.jpg

IMG_0152_resize.jpg

IMG_0169_resize.jpg

IMG_0168_resize.jpg

IMG_0157_resize.jpg

IMG_0158_resize.jpg

IMG_0159_resize.jpg

IMG_0171_resize.jpg

IMG_0178_resize.jpg

IMG_0194_resize.jpg

IMG_0200_resize.jpg

IMG_0201_resize.jpg

IMG_0203_resize.jpg

IMG_0217_resize.jpg

IMG_0221_resize.jpg

IMG_0222_resize.jpg

IMG_0227_resize.jpg

IMG_0229_resize.jpg

IMG_0231_resize.jpg

IMG_0232_resize.jpg

IMG_0233_resize.jpg

IMG_0238_resize.jpg

IMG_0242e_resize.jpg

IMG_0244_resize.jpg

IMG_0247_resize.jpg

IMG_0252_resize.jpg

IMG_0257_resize.jpg

IMG_0278_resize.jpg

IMG_0277_resize.jpg

IMG_0258_resize.jpg

IMG_0260_resize.jpg

IMG_0263_resize.jpg

IMG_0265_resize.jpg

IMG_0267_resize.jpg

IMG_0269_resize.jpg

IMG_0270_resize.jpg

IMG_0271_resize.jpg

IMG_0281_resize.jpg

IMG_0285_resize.jpg

IMG_0286_resize.jpg

IMG_0287_resize.jpg

IMG_0288_resize.jpg

IMG_0289_resize.jpg

IMG_0295e_resize.jpg

IMG_0302_resize.jpg

IMG_0303_resize.jpg

IMG_0306_resize.jpg

IMG_0310_resize.jpg

IMG_0316_resize.jpg

IMG_0325_resize.jpg

IMG_0329e_resize.jpg

IMG_0335e_resize.jpg

IMG_0320_resize.jpg

IMG_0322_resize.jpg

IMG_0321_resize.jpg

IMG_0188_resize.jpg
 
Lepe slike,prava reportaža e sada priobalje stvarno deluje užasno, teško će ići to sređivanje pa i obale Save oko Ade i Nbg ponekad deluju i strašnije.Verujem da u budućnosti grad silazi na reke i ovakve ružne slike postaju prošlost ali naravno sačuvati lagume i sve ono što je istorijsko nasleđe a Zemun je prebogat tim stvarima.
 
Zuma, sjajna reportaža sa puno novih detalja. Najbolja do sada pored one iz vazduha koju je postavio gizmo. Svaka čast! :kk: :gobb:
 
Veliko postovanje za ove fotke Zuma. Zaista neverovatan trud da bi se doslo do ovih fotki

:pob: :pob: :pob:
 
Izvinjavam se ako sam otkrio toplu vodu, ali čini mi se da prateći ovu temu, osim nagađanja, nisam naišao na konkretne planove za ono što ću napisati. Naime, postojala je dilema namene betonskog zida koji se gradi na samoj obali Dunava ispod lesnog odseka, a koji se vidi na slici koju je Zuma postavio:

IMG_0285_resize.jpg


Odgovor koji je provejavao je da je to potporni zid koji će sprečavati obrušavanje obale. Ali izgleda da se neće završiti samo na tome.

Ako se pogleda Plan detaljne regulacije za saobraćajnicu Severne tangente, vidi se da je predviđena veza liftovima mosta sa samom obalom Dunava, kao i pešačko-biciklistička staza duž te obale. To znači da je planirano da duž obale Dunava, most Zemun-Borča a time i taj deo Zemuna bude spojen pešačko-biciklističkom stazom sa postojećom ispod Gardoša. Živi bili, pa videli.

fntz.jpg


ikzq.jpg
 
@blagoje,

Živi bili pa videli - za ovo bi stvarno vredelo živeti i videti :)

Samo da boca-ica ne doživi nagli izliv sreće, radosti i veselja.
 
To bi bilo fenomenalno, bickilistčka staza od Ušća do Borče.
Malo mi je teško da poverujem da ćemo u skorije vreme dobiti stazu i šetalište a da će se samo zbog toga izgraditi obaloutvrda od 2.8 kilometara i obezbediti litica...
 
relja":298axpuu je napisao(la):
To bi bilo fenomenalno, bickilistčka staza od Ušća do Borče.
Malo mi je teško da poverujem da ćemo u skorije vreme dobiti stazu i šetalište a da će se samo zbog toga izgraditi obaloutvrda od 2.8 kilometara i obezbediti litica...


Што ту стати, од Борче, преко реконструисаног Панчевца до 25 маја је права визија. Не тешко остварива.

Бока се не јавља јер нико још није принео шећер и воду :)
 
direktor":bsgituif je napisao(la):
Ma neka rade svake godine po 800 metara i ja srecan

Direktore, neka rade i po 300 metara, samo neka krenu odmah i ne preskaču... godine.
 
Biciklistička staza je sjajna vest. Nadam se da će od toga biti nešto jer zbog terena to nije ni malo lako izvesti. Ako se ne radi kompletan novi betonski kej, već neka eko varjanta staze (što bi bilo bolje zbog čuvanja originalnog prirodnog ambijenta), onda ovde imamo kombinacija vode, blata, nasutog šuta, rastresitog krupnog otpada, neregulisanih kanalizacionih otvora, obezbeđenje od obrušavanja ivice lesne zaravni, čišćenje "vertikalnih" deponija, rešenje problema santi, dovođenje struje-osvetljenja i obezbeđivanje od vode, rešenje problema prenosa čamaca preko staze od privatnih poseda do vode. Možda je najbolja neka, od vode dovoljno uzdignuta, i od vertikalne lesne ivice udaljena drvena staza koja leži na jednostrukom nizu duboko ukopanih i prirodnim materjalima obloženih betonskih stubova. Tako se zaobilazi znatan deo ovih problema i ceo poduhvat ne mora biti preterano skup. Ostaje samo da se nadamo.

Nevezano za ovo, sam beton je veoma dobro fundiran što možete videti na ovim slikama koje sam snimio pre betoniranja. Šipovi su gusto poređani, pa je očigledno da ovo treba da izdrži znatan pritisak.

(Slike: 30. Oktobar 2013.)

IMG_8076_resize.jpg

IMG_8082_resize.jpg
 
Vrh