Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

screenshot-2013-11-26-20.png

screenshot-2013-11-26-20.png


Raskrsnica Cara Dušana i T6
 
Jedno zapažanje. Glavni deo mosta napravljen za oko 6-8 meseci. Šteta što ukrštanje T6 i Cara Dušana neće biti denivelisano.
Verujem da je moglo da se smesti neki vid denivelacije bilo da T6 ide ispod ili iznad Cara Dušana. Naravno ključne rampe uraditi a ostale dislocirati tj. iskoristiti blizinu Galenikinog puta.

Evo moje neke verzije kada T6 ide iznad Cara Dušana.
Ukoliko ne bi bilo moguće uraditi skretanje desno ka Galenici is pravca Borče onda to uraditi niže (ljubičasta varijanta).
Ovo prevashodno navodim jer nema baš mnogo prostora pa zbog gužve ali mislim da je bolje od bilo kakvog semafora.

Donja izlazno silazna petlju iz pravca lakat krivine uraditi sa nadvožnjakom ili podvožjnakom.
Ja sam nacrtao ppodvožnjak varijatu ali možda više odgovara nadvožnjak.

Jeste da deluje malo nakaradno i da se neke stvari dupliraju i da možda nije najbolja ideja ali je bolja o toga da ljudi čekaju na semaforu i gledaju kako popreko prelaze teretnjaci ne skrećajući za Zemun.

denivelazijat6cd.png
 
Slazem se da je tvoje resenje mnogo bolje od planirane semaforizovane raskrsnice.
Naravno, genijalci su predvideli jos jednu semaforizovanu gde ce biti jos vece zagusenje, a to je sadasnja 'lakat krivina'...

I onda nam kao vrhunac svega kazu kako je sve ovo kao deo (nepostojeceg) koridora 11 od luke Bar ka Vrscu i dalje ka Temisvaru !?


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ja bih ubacio po neki kružni tok,u slučaju da nema para za denivelisane raskrsnice.Kroz Podgoricu su na primer postavili pet,šest,kružnih tokova,kada se ide ka moru,tako da uopšte nema zaustavljanja.Po malo su mi bili neobični kružni tokovi sa dve trake.Trebalo mi je malo vremena da se naviknem(u Beogradu sam koristio uglavnom kružni tok na bogosloviji i Slaviji).Sledeće moje zapažanje je da šleperi bez problema koriste kruružne tokove kroz Podgoricu na putu ka moru,i luci Bar.Dosadašnje vlasti u Beogradu nisu imale sluha za kružne tokove.Možda će neka nova vlast imati više sluha za iste.Ne bavim se politikom na forumu,nego čisto zapažanje.
 
edgeman":26zzwvru je napisao(la):
Jedno zapažanje. Glavni deo mosta napravljen za oko 6-8 meseci. Šteta što ukrštanje T6 i Cara Dušana neće biti denivelisano.
Verujem da je moglo da se smesti neki vid denivelacije bilo da T6 ide ispod ili iznad Cara Dušana. Naravno ključne rampe uraditi a ostale dislocirati tj. iskoristiti blizinu Galenikinog puta.

Evo moje neke verzije kada T6 ide iznad Cara Dušana.
Ukoliko ne bi bilo moguće uraditi skretanje desno ka Galenici is pravca Borče onda to uraditi niže (ljubičasta varijanta).
Ovo prevashodno navodim jer nema baš mnogo prostora pa zbog gužve ali mislim da je bolje od bilo kakvog semafora.

Donja izlazno silazna petlju iz pravca lakat krivine uraditi sa nadvožnjakom ili podvožjnakom.
Ja sam nacrtao ppodvožnjak varijatu ali možda više odgovara nadvožnjak.

Jeste da deluje malo nakaradno i da se neke stvari dupliraju i da možda nije najbolja ideja ali je bolja o toga da ljudi čekaju na semaforu i gledaju kako popreko prelaze teretnjaci ne skrećajući za Zemun.

denivelazijat6cd.png

Slazem se sa ovom konstatcijom o denivelaciji , ali ja ipak mislim da bi jedna saobracajnica trebala biti uradjena ili sa semaforima ili sa denivelacijama . Ako bi se koristilo i jedno i drugo , ne bi se mnogo dobilo iz prostog razloga , jer automobil koji prodje denivelisanu raskrsnicu , opet ce da naidje na semafor .

Druga stvar , ovde se postavlja pitanje , da li je denivelisana raskrsnica potrebnija na lakat krivini ili u Cara Dusana. Ja mislim da je lakat krivina , mnogo saobracajno opterecenija .

Po meni , citava T6 , do autoputa , bi trebala biti denivelisana , znaci najmanje 4 petlje , sto nije jeftino .

Mislim da jacina saobracaja na ovom delu , nece biti takvog inteziteta , da bi ove semaforizovane raskrsnice dozivele kolaps , ali u nekoj buducnosti imacemo novi ulaz na pancevac
 
Kompromis koji je više u skladu sa trenutnom finansijskom situacijom je odmah, takoreći sutra, rezervisati prostor za pune petlje na oba mesta. Tako će biti vremena da se izmere stvarne komponente saobraćaja na raskrsnicama i proceni u kom trenutku je finansijski opravdano napraviti petlje i kakve moraju da budu, uzevši u obzir i druge prioritete. Čitav ovaj prostor će uskoro postati veoma interesantan, pa ako se okolina raskrsnica odmah ne rezerviše, posle će biti kasno. Uostalom, sad je već kasno za projektovanje i izvođenje ambiciozne petlje ako se ne želi da njeno završenje odlaže puštanje mosta u rad. Pa pošto se obe raskrsnice zbog toga ionako moraju praviti, onda nema većeg značaja da li će pravljenje petlji na njihovom mestu početi nešto ranije ili nešto kasnije. Jedino što je bitno je da i tada preostane slobodnog mesta da se one naprave. A ako ispadne da ih ne treba praviti, što je krajnje neverovatno i sigurno vremenski ograničeno, onda nam bar ostaje dobar zeleni zaštitni pojas oko raskrsnica, pa se u svim varjantama ne gubi ništa.
 
Dobro zboris zuma ali se uvek pojavi neli zsumnjivi investitor koji obeca kule i gradiove dok ne dobije parcelu a onda je jednostavno preproda. tako je to ovde
 
delija kaže da semafori vrše posao i da je dbar primer za to brankov most i mostarska petlja. ne trebaju nam pune petlje na svakom mogućem pravcu.
 
1137849576418ed32e3e6b.jpg

Ево фине сличице мазнуте са другог форума. Нешто нам се скврчио овај Београд, ни Борча не делује толико огромно из ове перспективе... :?
Не знам колико је ово старо, а ако је фришко види се да су приступни путеви закуцали код пута за Овчу и вероватно чекају пролеће...
Није било слике из овог угла, види се и колики је обим радова, колико се крупна ствар одвија на ободу града. Мислим да многи нису ни свесни тога.
 
Evo i rešenja za lakat. Kružni tok veličine onog na NBG. ~70m spoljni prsten i ~40m unustrašnji. Najeftinije i najelegantnije rešenje a nema semafora.

lakatkt.png
 
+ 1 :)
ali
Evo i rešenja za lakat. Kružni tok. . .
sada si se debelo zamerio austrouga... ovaj lenjir-urban. .. . brrr
oću reći našim vrhunskim Bgd projektanima raskrsnica :lool: :laugh: :lool:
Edit
A uuu , e sad ce da mi ,,marnu,, onu bicklističku stazu :(
 
bboris7":14pm3k9h je napisao(la):
Slazem se sa ovom konstatcijom o denivelaciji , ali ja ipak mislim da bi jedna saobracajnica trebala biti uradjena ili sa semaforima ili sa denivelacijama . Ako bi se koristilo i jedno i drugo , ne bi se mnogo dobilo iz prostog razloga , jer automobil koji prodje denivelisanu raskrsnicu , opet ce da naidje na semafor .

Druga stvar , ovde se postavlja pitanje , da li je denivelisana raskrsnica potrebnija na lakat krivini ili u Cara Dusana. Ja mislim da je lakat krivina , mnogo saobracajno opterecenija .

Po meni , citava T6 , do autoputa , bi trebala biti denivelisana , znaci najmanje 4 petlje , sto nije jeftino .

Mislim da jacina saobracaja na ovom delu , nece biti takvog inteziteta , da bi ove semaforizovane raskrsnice dozivele kolaps , ali u nekoj buducnosti imacemo novi ulaz na pancevac

Pazi nije problem da se naiđe na semafor ali da to ne bude suviše često i da ne bude baš odmah do mosta.

Ovo isto važi i za odvajanje za Borču. Po meni bi bilo relativno jednostavno napraviti manju petlju i za taj izlaz.
Ići naravno na varijantu sa nadvožnjakom.

Što se tiče urkštanja Cara Dušana i T6 prednost se daje T6 da ide iznad. Gurnuti T6 gore a spoj odraditi samo sa desnim skretanjima kao na onoj mojoj slici.

Najpotrebije skretanje levo je od pravca mota ka Zemunu koje može da ide se odradi kao skrtanje desno posle prelaska preko nadvožnjaka u Cara Dušana, opet desno, desno. Sve izgleda kao malo veća rampa.

Onaj ko hoće iz Zemuna na T6 isto preko Galenike.

Bilo bi lepo kada bi se napravilo ovako nešto
petljacd.png


Ukoliko nema mesta za nasip za rampe uraditi ih kao kružni nadvožnak slično batjaničkim rampama.
Nasip za glavni T6 pravac može da se ograniči sa armiranim betonom i tako da zauzima manje mesta ili uraditi slične nadvožnjake kao BVM - Radnička što je oprobana metoda uz motifikacije ulazno silaznih rampi.

Ovo je praktično kopija rešenja kod Pančevačkog mosta.

Ovakvom petljom se gube jedino 2 rampe od potpune deteline.

Nedostaju 2 skretanja levo
- T6 iz pravca lakat krivine -> Cara Dušana ka Batajnici (postoji alternativa preko glaenike i dalje)
- Cara Dušana iz Zemuna -> T6 ka lakat krivini. (alternativa postoji preko Galenike - postojeća varijanta)

Lakat krivinu preobatiti u kružni tok

Idelano za denivelaciju. Ugrinovačka pravac Altina jer postoji prirodno uzvišenje sa obe strane.
denivelacijaugrt6.png


Skretanje levo iz NS ka Zemunu uraditi od lakta / kružnog toka pravo spojom na Baranjsku (s one strane Pošte) Može i kao 1+1 ili kao 2+2 svejedno samo ne ovo neprirodno skretanje sada gde pola njih visi u brzoj traci jer je ispust kratak a semafor drži kratko. Sve objekte na trasi srušiti po kratkom postupku, komunistički ili demokratski uposliti one mega muvers (kao u USA). Pokretne nekretnine. :mrgreen: Ako bude po našem ima se razvlači do 22 veka,

Semafori bi u Ugrinovačkoj ostali a bi se malo premestili unazad. Bili bi pre i posle nadvožnjaka. Ovaj posle nadvožnjaka, u Altnini premestiti tako da bude prava raskrsnica Dobanovačkog i Ugrinovačkog puta i izlaza na T6.
Ovaj kod pošte bi praktično bio isto raskrsnica i utopio bi se sa Sretanjem levo za Senjsku.
I tako T6 bi bila oslobođena od semafora na tom mestu.


Denivelacija Vojni put 2. Druga veza Zemuna i Altine. (pasarelu prebaciti na drugu lokaciju)
Verovatno je moguća denivelacija i niže kod okretnice 15-tice.
 
Mene čudi da ovu prirodnu denivelaciju kod Ugrinovačke i Altine niko nigde ne pominje kao opciju, a skroz je logična..
 
Zaboravih još par slika pa da dodam
Ovo bi bila trasa nege u Krnjači kod pruge
20131223114438.jpg

img0033.jpg

img0035.jpg

asfaltiranje u punom jeku
20131223111641.jpg

spremno za spajanje sa zemunskom stranom
20131223150902.jpg

radovi napreduju
20131223144827.jpg

Kinezi su ubacili u punu brzinu i radovi napreduju kako treba možda prave malu odstupnicu jer znamo da skoro ceo februar zbog njihove NG neće raditi i da kolektivno putuju u Kinu, a kad se vrate odmorni s proleća biće prava stvar videti napredak radova.
 
Imaj u vidu stubove da su svi gotovi a ne samo saobracajna konstrukcija a glavni raspon je radjen na obe strane tako da je to to bas negde oko 75%
 
75% je fer procena. I zemljani radovi su dosta poodmakli. A ona pokretna skela se lagano bliži obali.
 
Са жељом да и у новој години буде још оваквих пројеката ево мало сличица снимљених за викенд:

ddxq.jpg


Није још спојен главни распон, врше се последње припреме, остала су још она завршна два метра:

6j0v.jpg


На конзоли према Борчи спојен је завршни део од 6 метара:

7fre.jpg


тај део конструкције је већ скинут са металних подупирача, а штемују се и привремени бетонски ослонци:

14wt.jpg


конструкција према Земуну је још на подупирачима:

9vgt.jpg


Кад споје завршних 6 метара на земунској страни и уклоне све ослонце уследиће и коначно спајање на средини:

f5xpg.jpg


2qwa.jpg


Са борчанске стране путује клизна оплата:

d898.jpg


ради се четврти сегмент, остало је још једанаест:

rt0a.jpg


на земунској страни завршава се први од два приступна сегмента:

9p0h.jpg


5u1a.jpg


арматура, арматура...

beqj.jpg


није им лако али су упорни:

p7eu.jpg


А на 70-ту годишњицу ослобођења овуда креће неки нови живот...

qctq.jpg


Срећна свима 2014.!!! :vops:
 
Veliki Vracar":3q5w66tc je napisao(la):
Није још спојен главни распон, врше се последње припреме, остала су још она завршна два метра:

6j0v.jpg

Укњижен плусићћћ.
Их бре, тек следеће године за она два метра да се спаји главни распон. :lol:

Срећно и берићетно свима у 2014. години
 
Мала симболика - макар и кроз маглу али се види на шта мост подсећа и зашто је леп:

1o7a.jpg


s5fe.jpg


:vops:
 
Vrh