Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Most vala baš fino napreduje, ali ono što me više raduje je i da pristupne saobraćajnice se odrađuju brzo i iznenađujuće uporedno sa mostom :gobb: : :kk:

ps. Ako je zadnju reportažu radio ko mislim da je radio, ovi da sada izgrađeni tuneli za servis taman su dobrih dimenzija za jedan privatni bioskop :D
 
Svaki most nosi svoje probleme. Most preko ade je daleko siri od tog kod Beske i ovog Kineskog. Ja ni u jednom mediju nisam video neki dokaz o ceni vec samo spekulacije. Jako je puno politike umesano u svaki projekat, sto u ogovaranju sto u namestanju.

Djilas je izjavio da most na Adi kosta 160 ili 161 milion. A u tih 400 miliona ako se dobro secam je ukljuceno jos mnogo toga, poput puta na stubovima od Bezanije do mosta. A petlja Radnicka tek predstavlja problem jer se tu konstantno odvija i saobracaj. A da li je bilo potrebe za tim - pokazace vreme, taj prsten tek treba dalje da se siri, sledeci je tunel? To ce tek da kosta :)

Kineski most je tipski most, Kinezi vec imaju sve uhodano i spremno, rade jako brzo i efikasno i plus preko svega toga ih niko ne ometa u radu i nemaju dodatne otezavajuce okolnosti.

zakljucak - nije zahvalno govoriti o ceni niti nasedati na nase medije koji prenose sve sto cuju. Svaki prbolem treba sagledati iz svih uglova i nama treba neki dobar objektivni medij koji ce pokriti sva desavanja.......
 
и ја бих вас исто то замолио, јер ми је више преко главе те приче
 
Oprostite sto cu da ispadnem mozda previse pedantan ali pravilniji prevod naziva mosta bi mogao da bude "Belgrade's Chinese Bridge" ili "The Chinese Bridge, Belgrade" jer "Belgrade - China Bridge" ne samo sa odaje utisak da je most izmedju Beograda i Kine nego nije korektan prevod prideva "kineski". Po meni bi takodje, eventualno, bilo okej prevesti kao "The Kineski Bridge, Belgrade" ali je diskutabilna ispravnost ovakvog prevoda.
 
Gorstak89":1r9qb96t je napisao(la):
Ja ni u jednom mediju nisam video neki dokaz o ceni vec samo spekulacije.

Izvinjavam se za off-topic ali me cudi (ili mozda ne toliko) da ove informacije nisu dostupne javnosti s obzirom na to da je EBRD finansirao projekat, a da ne pricam o tome da je grad ulozio nase pare - tj. pare poreskih obaveznika. Posle se clanovi DS-a cude kad ih optuzujemo da nisu dovoljno 'demokratski'.
 
Ma nazovimo to The bridge of Brotherhood and Unity 2 :D Mi na mnogim mestima nemamo konkretne prevode, u novim tramvajima pise "Mind the door", na aerodromu pise pay on foot itd :D

A sto se tice objavljivanja cena, pa od 2000. na ovamo (o vremenu pre necu ni da govorim) mi nemamo na kraju izvestaj o budzetu. To je onaj cuveni drzavni revizor koji nikada ne dobije da radi svoj posao. Ugovor sa fijatom ima tajne odredbe.. I tu nikako nije kraj, mi za mnoge stvari nemamo crno na belo te ugovore, dogovore i racune. Sto nije pitanje same demokratije vec odgovornosti. A toga kod nas nema ni za lek. Ja sam iz Pozarevca, ovde su se mnoge konstrukcije izgradile a kostale su boga oca... jedna tribina koja je jako smesna je kostala (tako bar cujem) 120 miliona dinara, a radi se o tribini na otvorenom bez nadstresnice.
 
ink":2hjkadvv je napisao(la):
Gorstak89":2hjkadvv je napisao(la):
Ja ni u jednom mediju nisam video neki dokaz o ceni vec samo spekulacije.
Izvinjavam se za off-topic ali me cudi (ili mozda ne toliko) da ove informacije nisu dostupne javnosti s obzirom na to da je EBRD finansirao projekat, a da ne pricam o tome da je grad ulozio nase pare - tj. pare poreskih obaveznika. Posle se clanovi DS-a cude kad ih optuzujemo da nisu dovoljno 'demokratski'.

Evo još jednom da ne bude više špekulacija:
Project Cost
Total project costs are estimated at EUR 343.2 million. European Investment Bank has provided a loan of EUR 70 million for the approach roads. link

a ima još i nekih 220 miliona za poboljšanje infrastrukture od prošle godine, tako da smo za saobraćaj zaduženi preko pola milijarde evra :D
 
Gorstak89":2vqvqnb1 je napisao(la):
Mi na mnogim mestima nemamo konkretne prevode, u novim tramvajima pise "Mind the door", na aerodromu pise pay on foot itd :D

"Mind the door" je ok ali "pay on foot", ne mogu ni da pretpostavim sta bi to moglo da znaci.

vladaxy":2vqvqnb1 je napisao(la):
Evo još jednom da ne bude više špekulacija:
Project Cost
Total project costs are estimated at EUR 343.2 million. European Investment Bank has provided a loan of EUR 70 million for the approach roads. link

a ima još i nekih 220 miliona za poboljšanje infrastrukture od prošle godine, tako da smo za saobraćaj zaduženi preko pola milijarde evra :D

Nazalost pise "Total project costs are estimated at..." sto znaci da ni EBRD nema tacne podatke. Nazalost i dalje mislim da je tu neko uzeo u svoj dzep, a mi nikada necemo saznati ko i kolko.

Sto se tice sklonost nasih 'predstavnika' da svaki problem resavaju novim kreditima, to je posebna tragedija o kojoj bi trebalo da se pise mnogo toga i da se uradi jos mnogo vise.
 
ink":vubro440 je napisao(la):
Oprostite sto cu da ispadnem mozda previse pedantan ali pravilniji prevod naziva mosta bi mogao da bude "Belgrade's Chinese Bridge" ili "The Chinese Bridge, Belgrade" jer "Belgrade - China Bridge" ne samo sa odaje utisak da je most izmedju Beograda i Kine nego nije korektan prevod prideva "kineski". Po meni bi takodje, eventualno, bilo okej prevesti kao "The Kineski Bridge, Belgrade" ali je diskutabilna ispravnost ovakvog prevoda.

Ако нећемо о цени, можда о називу??? Дуго нисмо :D
 
Борчанац":2ya4h7to je napisao(la):
Ако нећемо о цени, можда о називу??? Дуго нисмо :D

Ne ne, valjda necemo, svakako to nije bila moja namera.
 
Most Borča – Zemun sa Dunava

Dok je većina portala danas objavila vest kako napreduju radovi na Kineskom mostu i dokle su isti stigli, mi vam SPECIJALNO prikazujemo video reportažu “Most Borča – Zemun sa Dunava”. Most Borča – Zemun ili kako ga svi iz milošte zovemo „Kineski most“ iz dana u dan smanjuje razdaljinu između Zemuna i naselja na levoj obali Beograda.

Izvor: http://www.lobi-info.rs/most-borca-zemun-sa-dunava/

Uskoro će biti i slike sa ove reportaže...
most-borca-zemun-sa-dunava-300x225.jpg
 
bojank83":1thbb61u je napisao(la):
Most Borča – Zemun sa Dunava

Dok je većina portala danas objavila vest kako napreduju radovi na Kineskom mostu i dokle su isti stigli, mi vam SPECIJALNO prikazujemo video reportažu “Most Borča – Zemun sa Dunava”. Most Borča – Zemun ili kako ga svi iz milošte zovemo „Kineski most“ iz dana u dan smanjuje razdaljinu između Zemuna i naselja na levoj obali Beograda.

Izvor: http://www.lobi-info.rs/most-borca-zemun-sa-dunava/

Uskoro će biti i slike sa ove reportaže...
most-borca-zemun-sa-dunava-300x225.jpg
Ne radi link?
 
Dok se link ne povrati, evo ga klip.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q6kQ-fOAkDc[/youtube]
 
Kartograf":yzpawyxh je napisao(la):
Petak, 26. jul 2013, sa oko 750km visine:

zb.jpg


Ovaj snimak je stvarno impresivan. Nisam imao pojma koliko su odmakli sa radovina na prilaznoj saobracajnici sa banatske strane.

Zna li neko kakva ce biti dinamika sto se toga tice i sa zemunske strane? Da li i kada se planira povezivanje sa T6, a preko njega sa dr Ivana Ribara?
 
Прошле недеље су кренули да уклањају спорне објекте код Батајничког друма.
Обзиром да је то јако кратка релација, а по ономе што сам испратио у досадашњој брзини израде саобраћајница, мислим да до т6 има да направе док кажеш кекс :D
Чак мислим да ће мање имати у припреми пута, са друге стране се доста насипа, па пропусти за воду, мостови, надвожњаци, вероватно им ни месец дана не треба ако се залете.
Званично је ваљда пролеће за фазу 1 и 2 рок. То треба да су делови Т6 - мост Борча-Земун - Зрењанински пут, док је трећа фаза Зрењанински пут - Панчевачки пут.
 
Hrabri, pokisli i blatnjavi ponekad nalete na savršenu dugu :)

2u8co5l.jpg
 
Ха, одлично!
Дај још, шта си се стиснуо :D

Барака већим делом нема више, а локала на Батајничком који су на путу, нема ни мало :)
 
Uhvatio me pljusak pa nije bilo puno snimanja. Posle sam uglavnom pokušavao da uhvatim dugu ... Kao što znaš iz priča, skoro nemoguć zadatak. Kad joj se približiš, nestaje. Sad sam naučio da to važi i za zum. I to je sasvim u redu, neke stvari treba da ostanu baš takve.

Ovo bogatstvo nijansi, oblika i sjaj mokrog gvožđa uopšte nisu loši ...

15cobv7.jpg


Novosti, bar onih vidljivih, nema puno.

Mislim da ovo niko nije komentarisao. Poslednji podužni krak pomoćnog mosta, ovaj uz Zemunsku obalu, je prvo delimično demontiran, a onda drastično produžen. Istovremeno je iskopan rov a zemlja nabacana ispod i iza njega. Na taj način je napravljena improvizovana zemljana brana između Dunava i Zemunske obale. Ovolika dužina sugeriše da su u pitanju pripreme za neku vrstu radova, možda fiksiranja, vertikalne zemljane litice koja je delimično obrušena. Ja sam se još davno pitao kako će da izgleda deo ionako nestabilne obale ispod mosta. Takođe, druga funkcija produženog pomoćnog mosta bi mogla biti platforma za mehanizaciju koja će podizati oplatu za betoniranje veze između stubova 1 i 2.

Ovaj nemogući ugao snimanja je takav silom prilika. Ispod je rupa, a ovo je dugačko.

k9x9o7.jpg

25zql4y.jpg


Ovo si ti spomenuo, ali nije bilo slika. Počelo ozbiljno rušenje na Zemunskom delu obale.

2cs76hi.jpg

e80tpg.jpg

2zqsm5y.jpg
 
Vrh