Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Delija wrote: Данас,уместо да то пробамо да санирамо ми ту пропаст продубљујемо неким изломљеним саобраћајницама и масовном градњом на тешкој периферији за коју једноставно не постоји инфраструктура

Finanskisku inostranu podršku jel iko iko dobio za ispravljanje nebuloznih saobracajnica u gradovima ?
Koliko pratim , do sada samo za koje-kakve koridore,obilaznice i autoputeve a sve
strogo uklopljeno u okvire kvazi-pomoći
sa debelim zaduživanjem isključivo za neprofiotabilne projekte
 
bboris7":i82m7f0x je napisao(la):
blagoje":i82m7f0x je napisao(la):
I stub broj 6 bliže borčanskoj obali.

a nisam ni primetio da nema sestog stuba .
Da li se ti stubovi ne izradjuju zbog glavnog raspona . Ocu reci , mozda je sam sistem gradnje takav da stubovi pored glavnih stubova idu na samom kraju.

Pretpostavljam da, dok se gradi glavni raspon, brodovi treba da prolaze oko njega (levo i desno) i stubovi bi tada smetali. Kada se glavni raspon premosti, brodovi će ići tuda i onda mogu da se rade ti nedostajući stubovi.

Pozdrav svim forumašima.
 
spatiotecte":32vmz2j7 je napisao(la):
Sro se tice kruznih puteva oko Beograda, Delija je potpuno u pravu.
Trenutno ono sto grade je spirala sa UMP-om koji se nadovezuje na SMT koji se nadovezuje na kruzni autoput kod Panceva kad ga budu uradili.
Treba imati 3 razdvodjena prstena a ne spiralu.

A poredjenje sa Parizom, Londonom i Moskom stoji jer se ovde ne radi o velicini grada vec o organizaciji kruznih puteva, a to nema veze sa velicinom grada, moze i mali grad da ima kruzne puteve.

Mislim kada tako napises moram i ja ovako . Ne moze mali grad da ima kruzne puteve. Da bih ti i ovo docarao uzecemo selo sa pet kuca i kaldrmom po sredini . Po tebi i tom selu treba obilaznica sa sest traka . Dakle , negde postoje neke granice . Postoje brojevi . Brojevi automobila , brojevi novca , brojevi ljudi , brojevi gustine naseljenosti itd . Sve to ubacis u komplikovanu formulu i pocnes da resavas problem . Prva greska je poredjenje sa velikim gradovima . Prvo pogledati , a ima ih sigurno preko stotinu (100) , gradove sa oko milion stanovnika . I na njihovim primerima i greskama izucavas svoj problem .
 
Petko":3pb1eu0a je napisao(la):
bboris7":3pb1eu0a je napisao(la):
blagoje":3pb1eu0a je napisao(la):
I stub broj 6 bliže borčanskoj obali.

a nisam ni primetio da nema sestog stuba .
Da li se ti stubovi ne izradjuju zbog glavnog raspona . Ocu reci , mozda je sam sistem gradnje takav da stubovi pored glavnih stubova idu na samom kraju.

Pretpostavljam da, dok se gradi glavni raspon, brodovi treba da prolaze oko njega (levo i desno) i stubovi bi tada smetali. Kada se glavni raspon premosti, brodovi će ići tuda i onda mogu da se rade ti nedostajući stubovi.

Pozdrav svim forumašima.

Sve vreme gradnje plovni put je između dva noseća stuba glavnog raspona. Plovidba van tog koridora nije moguća zbog pomoćnih pristupnih platformi. Šipovi za stubove 3 i 6 i njihovi zagati su već urađeni. Ovi stubovi (bar prema vizuelizaciji) se razlikuji od ostalih nosećih. Biće monolitni, a ne u parovima kao ostali i po tome će ličiti na stubove glavnog raspona. Na njima će se nalaziti dilataciona spojnica između bočne konzole centralne konstrukcije i konstrukcije koja se sa obala gradi metodom pokretne skele. Uzimajući u obzir sve proračune, moguće je da prvo čekaju da se konzole na stubovima glavnog raspona približe ovim stubovima kako bi lakše mogli da kompenzuju eventualna nepredviđena odstupanja. Možda nije pravi primer, ali prilikom spajanja glavnog raspona mosta kod Beške, leva i desna grana glavnog raspona su se promašile za svega 8 mm (gotovo idealno), ali odstupanja zbog nepredviđenih okolnosti mogu biti znatno veća. Pretpostavljam da otežavajuću okolnost predstavlja činjenica da je most kod Zemuna pod nagibom kako bi savladao razliku visine leve i desne obale, pa je usled nagiba komplikovanije zadržati same konzole na glavnim stubovima u idealnom balansu. Posebno kada narastu.

Kada smo već kod mosta Beška, postoji interesantan video koji je postavio @mikser sa SSC-a, a koji pokazuje oscilovanje krakova konzola glavnog raspona neposredno pred spajanje. Brzina vetra je bila 12 m/s, a relativno pomeranje konzola celih 20 cm:

http://img88.imageshack.us/img88/5813/e3h.mp4
 
Ispumpavanje vode na stubovima br 3.
v7h4.jpg

3li8.jpg
 
P7110002.jpg

P7110005.jpg

P7110006.jpg

P7110008.jpg

P7110009.jpg

P7110011.jpg

Slike su malo tamne, jer je bio sumrak.Stavio sam i velike i male slike,jer su velike prevelike,pa ne mogu da stanu,a male su pa premale.Ne znam koje da stavljam.Slike su od pre neki dan.Nisam stigao da ih stavim.
edit:obrisao sam male jer se stvarno pojavljuje greška.Sinoć se nije pojavljivala greška.
 
Лековићу Ђорђије, плусићћћћ
Стављај велике слике, колико видим оне су ти око 700 кб, сасвим довољно за форум. На малим сликама ти се појављује грешка:

ERROR 404 - PAGE NOT FOUND
Oops! Looks like the page you're looking for was moved or never existed.
Make sure you typed the correct URL or followed a valid link.

This site is hosted by HostGator!
Build your website today for 1 cent! Coupon code: "404PAGE"
CLICK HERE TO GET STARTED
 
Kod žel. stanice Ovča, treba da počne ili je mozda vec počela
isporuka materijala za nasipanje podloge (naj verovatnije tucanika )
a koliko čujem na trasi se nalazi i neki novi veoma skup veliki bager :)
čija sličica bi bila jako interesantna da se vidi i ovde
 
Боко, Џонихсв и још неко већ су постављали слике радова на мостовској конструкцији на том месту, ако мислим на исто што и ти. Ја ћу нешто усликати чим нађем времена, али и начин да дођем до тамо, јер немам идеју ни који правац да ухватим :?
 
Jes', ali ima više meseci od tih fotki. :)

Otišao bih i sam da fotkam jer nije daleko, ali imam drugih obaveza zbog kojih sam odložio i druge planove.
 
Хајде баци на неку мапу, како да стигнем до те локације, кола, бајс, било како јер капирам да није баш доступно. Са Зрењанинца, или друге познате локације јер ја на ту страну сам ишао само на пут ка Овчи и овамо ка Панчеву П. Путем.
 
Sta reci drugo nego hvala
od kada sam razbio codak bas na tangenti,
nisam onako ljudski postavio ni jednu slicicu,
te sada uživam u Vašim ufacenim prizorima sa ovog mega gradilišta :)
evo u editovanju stiže mapa . . .
Edit


Plac na kome se istovara od plinare je udaljen manje od 1.000 metara (nisam uspeo da shvatim na koju stranu )
Poceo istovar makadama na placu, verovatno za par dana videce se brdo makadama i sa velike udaljenosti :)
 
izvor: Beobuild.rs

Zemun i Borča sve bliži

130718-STNG-01.jpg


Izgradnja mosta preko Dunava koji će povezati Zemun i Borču kao deo Severne tangente je jedan od najvećih projekata u zemlji. Napredak na gradilištu je podjednako impresivan, kako na izgradnji mosta tako i na delu 20 km dugih prilaznih saobraćajnica.

Kompletnu vest sa opisom faza izgradnje i veliku foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/611.html
 
Свака част за репортажу, као и за градитеље. +
Данас су машине изгледа почеле и у Земуну да се пробијају, видео сам са Батајничког друма неку активност, као да су кренули да руше препреке на траси :kk:
 
Ne, to sto si verovatno video se renovira neka zgrada tu pored, cini mi se subaru centar ili tako nesto. Ali stanari iz baraka na trasi su krenuli da se iseljavaju sto ukazuje da ce uskoro poceti da ih ruse. Neki su cak poskidali i crepove. :)
 
Да, вероватно. Ваљда морају да лете и те зграде, колико сам ја логички размишљао, више су на траси него бараке. А пошто је реновирају багером :)
 
U pravu si, ta zgrada je tu negde na trasi. Izgleda im smeta ovaj cosak (oznacen strelicom) pa prepravljaju zgradu, da je ne ruse celu. :)

8ejb.png
 
А бараке остадоше без кровова, руше се локалчићи на Батајничком друму... дефинитиван почетак радова на Земунској страни

:pob:
 
Добро јутро свима, први пут постујем на форуму! :)

Хтео би да вас питам ако је икад урађено упоређивање цена мостова Аде и Земун-Борча? Питам јер се узастопно понавља како су нас београдске власти одрале када су доделиле пројекат аустријском Пору.

Хвала унапред.
 
Ne radi se o Porru koliko se radi o konstrukcionom izboru resenja mosta. S jedne strane imas najprostiju varijantu sa kinezom i najkomplikovaniju a samim tim i najskuplju sa mostom preko Ade.

Super reportaza Igore. Cujem od ljudi da se i na fejsbuku pojavljuje kao sponzorisana vest.
 
vucko":a49bcpra je napisao(la):
Ne radi se o Porru koliko se radi o konstrukcionom izboru resenja mosta. S jedne strane imas najprostiju varijantu sa kinezom i najkomplikovaniju a samim tim i najskuplju sa mostom preko Ade.

Super reportaza Igore. Cujem od ljudi da se i na fejsbuku pojavljuje kao sponzorisana vest.

Хвала на одговору. Не знам да ли је ико објавио колико би нормално коштао мост преко Аде, да није било лоповлука.

Блиц је исто објави ову репортажу користећи Беобилд као извор.
 
Most Zemun - Borca sa saobracajnicama kosta 200 miliona eura ( da li je trebalo svih sest traka i 20 km pristupnih saobracajnica , ne znam).
Most na adi , kao i petlje i pristupne saobracajnice su u smislu kostanja , enigma . A da nisu trebale u takvom obimu , javnost je podeljenja , pa cak i ljudi na beobuildu . Moje misljenje je , da je sve to predimenzionisano, a samim tim i preskupo .

Ajde ako je za jos neko poredjenje , druga polovina mosta Beska je trebala da kosta oko 50 miliona eura , a na kraju je kostala oko 80 miliona eura . Ako se uzme sirina Dunava na tom delu kao i visina mosta od 60 metara onda je to stvarno jeftino .
 
Vrh