Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Zuma, +, a je'l i smrdi kao što izgleda? :D
 
Браво Зума!

Сликао сам обрушену обалу са истог места и знам да је потребна и доза ризика, да се виси изнад литице. То није лако утврдити са слике али пошто знам, морам додатно да похвалим тај труд да нас држиш у корак са дешавањима на овом огромном и врло живом градилишту.
Верујем да је ту обалу потребно додатно ојачати!
Већ неко време сам свестан да ће неко зеленило такође страдати, да је неко на другој обали већ пробијено и питам се да ли је пројекат довољно детаљан да обухвати и макар сађење оног броја стабала који је морао да оде?
 
relja":kyvjdmdy je napisao(la):
Zuma, +, a je'l i smrdi kao što izgleda? :D

Poslednji put je bila kiša, pa je, sem blata, bilo OK. Ali nešto pre toga sam takođe prošao da vidim šta se radi, pa je bilo neophodno provući se kroz čitave oblake prašine sumnjivog sastava.
 
gqmd.jpg

qh75.jpg

htea.jpg

0dsv.jpg

5zcx.jpg

vplo.jpg

u1qa.jpg

2db7.jpg

auw8.jpg

jrwn.jpg

ui3l.jpg

psl4.jpg

fj4k.jpg

nczt.jpg

rpdu.jpg

mixz.jpg

ox2t.jpg

w77j.jpg

a556.jpg

j1lm.jpg

4r7c.jpg

um4b.jpg
 
Данас смо изгледа били вредни са сликањем моста Земун-Борча и будуће Т6, само што сам ја, за разлику од Декца, био касно поподне, а сликали смо са истих места (мање више).

Поглед са, већ прозване „земунске терасе-видиковца“, на мост и предивну панораму "плавог" Дунава са пуно чамаца. „Тераса“, са делимично постављеном дрвеном оградом, је увек пуна људи и кибицера на радове и леп поглед. Радника на грађевини, касно поподне 18:50, није било сем обезбеђења.












Ту је и пецарош, да на миру пеца док грађевинци и грађевинске машине не раде.


Ове две „рупе у мосту“, као неки „улази у тунел“ ми личи као да ће мост имати два нивоа, односно горњи са саобраћајницама, а доњи са овим „тунелима“ за железнички саобраћај, ах кад би тако и стварно било ! Мало сам „зумБирао“ снимак :lol:


Две слике преко плаве металне ограде која ограђује градилиште, а према мосту и бетонским носачима на обали. Иза мене ће бити будућа саобраћајница Т6.



У овом правцу ће бити будућа саобраћајница Т6 од моста према улици Цара Душана и даље према постојећој „лакат кривини“.


Ово ће бити траса будуће Т6 (правац према Цара Душана), све уџерице, бараке и кућице и са леве и десне стране постојеће саобраћајнице су исељене и већина срушене, а још јако мали број треба да се руши.


Сликано у правцу моста, са леве стране је салон аутомобила Субару, коме је један део зграде срушен, па су возила преместили у онај други мањи салон који је удаљен неких 50 метара улево. Са десне стране ће се рушити и она кућа бордо боје.





Окрет за 180⁰, показује правац од улице Цара Душана према садашњој лакат кривини. Мислим да се овде неће рушити или делимично рушити, ни ова пословна зграда са десне стране, а ни са леве стране ауто салон кинеских возила Чери. Са десне стране, а иза ове беле пословне зграде има још један пословни објекат, а мислим да ће се он делимично рушити




Овде ће чак доћи до сужења будуће саобраћајнице Т6 у односу на део ове саобраћајнице од садашње „лакат кривине“ до сужења, а нешто пре раскрснице са цара Душана. То се види и на цртежу

Овде се види та зграда, са зеленим кровом, која ће се делимично рушити, јер је баш близу саме садашње улице

 
Na lakat krivini, naravno, neće biti kružnog toka?
 
@Картографе, на жалост, као што и сам знаш, неће бити кружног тока на овој раскрсници, биће раскрсница у нивоу са семафорима и изгледаће овако (мање-више):


Овако ће изгледати (мање-више) раскрсница Т6 са Цара Душана, исто у нивоу са семафорима. Као што смо сви одавно на овој теми закључили, овде би трабало градити петљу, али .......изгледа да је семафорски лоби био јачи :D


Саобраћајница Т6 од садашње "лакат кривине" до улице Цара Душана :
 
Most Zemun - Borča biće gotov do oktobra 2014. godine
Autor: Tanjug, Foto: Ilustracija 08.08.2013. - 12:07 12:18 Komentara (0)
Kineska kompanija Čajna roud end bridž korporejšen (CRBC) najavila je danas da će most preko Dunava, između Zemuna i Borče, biti završen do oktobra iduće godine.

Kineski inženjeri su rekli novinarima na gadilištu da je do sada od svih predviđenih radova na mostu zavrešeno oko 56 odsto.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 0925.phtml
 
Odakle sad kose zatege ili ja nisam pazio na casu ?
Nista gore od lose informisanog novinara !!
 
"Most će imati dva veća raspona sa kosim zategama, za prolaz brodova." :oops: :oops: :oops:

Овај фаулира здрав разум са обе ноге! :mrgreen:

Уствари то је потпуно неодговоран однос према послу, нешто слично као оно свирање старе химне младим фудбалерима недавно на ЕП... :blah: :blah: :grand:
 
90242-bgmost04-foto-j-vucetic-f.jpg

Ajde da shvatim sto je sa zastarelog rendera ukapirala da ima kose zatege, ali gde tu vidi 2 (dva) veća raspona ?
 
To tumačenje je kombinacija starog rendera i fotografija sa gradilišta na kojima se vide dva paralelna raspona.
Samo, kako bi ovi stubići držali raspone samo sa jedne strane.... ne bih znao....neka nova asimetrična tehnologija...
 
Naši novinari... upotrebiš 20 minuta vremena, prvu sliku koju nađeš. Ne bi me čudilo i da nisu kontaktirali kineze. 2 raspona su zato što je zbog daljine treći manji :) A ta asinhrona tehnologija je čudo jedno, svi budući mostovi će imati kablove ili kose zatege samo sa jedne strane.

No, kada vidite platu i odnos urednika prema novinarima, ovo ne treba da čudi. Moj savet je izbegavati činjenice iz medija, njih treba čitati čisto da se stekne neka predstava o čemu se radi.
 
relja":2mbd7w6r je napisao(la):
Samo, kako bi ovi stubići držali raspone samo sa jedne strane.... ne bih znao....neka nova asimetrična tehnologija...

Pa na tom redneru se vide zatege sa obe strane stuba, sa jedne je glavni raspon a ravnotežu drže zatege vezane za zadnji raspon "back span". Za (stalnu) sopstvenu težinu mosta asimetričnost nije problem, jer zatege mogu tako da se podese (zategnu) da je savijanje stuba zanemarljivo za stalno opterećenje, kao i za vozila ili sneg koji je jednako raspodeljen na glavnom rasponu i zadnjem rasponu (recimo kolona preko celog mosta).

Međutim problem nastaje kada je opterećenje samo na glavnom (dužem rasponu), a na pomoćnom ga nema.
2ir500z.jpg

Recimo neki slučaj da je kolona tek krenula da se formira preko dužeg raspona, i nije stigla da dođe do zadnjeg raspona. Onda se stub savija BEZ obzira na zatege. To je do duše slučaj i sa simetričnim rasponima samo što je , logično, kod asimetričnih raspona problem izraženiji. Takođe problem je izraženiji kod mostova koje imaju samo jedan pravac (kao što je ovaj kineski) jer je veća verovatnoća da se formira kolona samo na dužem rasponu - jer se sva vozila kreću u jednom smeru. Npr kod manekena asimetričnih mostova - mosta preko Ade, je malo verovatno da se i u jednom i u drugom pravcu vozila postave SAMO na dužem rasponu (na čeličnom delu). Kod mosta preko Ade je konkretno to bio "granični slučaj", odnosno merodavna kombinacija pokretnog opterećenja, tj taj slučaj je najviše savijao pilon, iako su koeficijenti sigurnosti za takav slučaj opterećenja mali, jer je malo verovatno da se ono i dogodi.
 
Da, ali ja nisam mislio na asimetriju u odnosi na noseće stubove, nego u odnosu na na podužnu osu noseće konstrukcije (pravac prostiranja mosta).
Na "starom" renderu je očugledno most sa jednom nosećom konstrukcijom i stubovima sa kosim zategama.
Novinar/ka je video/la neku od fotografija sličnu ovoj

P6130017.jpg


i taj stari render i verovatno pomislio/la da će svaka od ovih konstrukcija biti okačena kablovima o stubove sa spoljne strane mosta - "asimetrično" u odnosu na podužnu osu.
Znam, ima manjih, "ukrasnih", mostova sa ovakvim rešenjem za jednu konstrukciju, ali da li bi iko razmatrao da nešto slično primeni na ovako bitnom mostu u ovim gabaritima, da dve paralelne konstrukcije okači na spoljne stubove?
Nema elementarne logike, osim ako si novinar koji tumači crteže i fotografije....
 
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3981 ... -je-na-Adi

Овде се између осталог каже и тендер за део око моста Земун - Борча. Шта је то још остало не договорено, на шта се мисли?
Можда неке везе са насељима леве обале Дунава или? Зна ли неко, наслућује нешто...
 
Imas negde po ovom forumu o tome, tema koridor 11 ili ibarska. Ici ce nastavak puta od zemunskog ka koridoru 11, ali pogledaj ove teme za bolje objasnjenje.

Plus, ovo je Blic, pompezan naslov a posle pise da nece praviti isti most kao na Adi vec istog preseka ili kako vec, a onda kaze da ce petlja biti ista? Na kraju, tu sigurno nece biti metro a verujem ni voz? tako da nema nista od toga da most iole lici na most na adi... ozbiljno razmisljam da u firewallu blokiram blic, kurir je odavno ispao zajedno sa jos nekim novinama..
 
Да, пратио сам те теме али сам се водио њиховом реченицом - око моста З/Б -
Логика ми каже да ако се односи на т6 или неку касније деоницу то не може да има везе са овим мостом и његовом околином.
Хвала на труду, закључио сам да сматраш да је ово лупетање новинара, без елементарног размишљања о тексту.
Само сам се надао да није и да су ово додатни садржаји који су потребни, као и делимично планирани. Пред четвртим километром трасе на Банатској страни стоји уцртана и веза за Борчу, за коју сматрам да је апсолутно неопходна а није у плану за градњу овом приликом.
 
Мислим да ни сам Веља Министарац није свестан то што је рекао "за део око моста Земун-Борча", а нити да зна о чему се ту ради. :notok:
 
Realnost kod nas, mnogo stvari se radi na-vrat na-nos :D A novinari tek nemaju pojma. Poput onog skakanja sa Brankovog mosta u Dunav.

Dalje, mnogi planovi i ne dolaze do javnosti. Ja bih postavio i pitanje opravdanosti ova dva tobogana u Radničkoj ako će železnica da se izmešta? Sve u svemu, koridor 11 ima sve predispozicije da bude daleko zanimljiviji od koridora 10 :) Koji je ono beše završen pre roka? :D
 
Мене занима како теку радови на деоници од зрењанинца до панчевачког пута.

Можда сам ја луд али мислим да нико није рекао када је рок за то?
 
Можда сам и ја луд, а чини ми се октобар 2014. За део до Зр.пута и сам мост рок је пролеће. Све и да грешим око тога то је зато што сам тако у пар наврата чуо на медијима.
Картограф је поставио слику на претходној страни, за увид у напредак радова. Сада верујем да већ заобилазе Борчу да би ишли ка П.Путу. Са радовима око насипања итд. Асфалт вероватно догодине, не знам зашто на неким већ припремљеним деоницама не крену да га постављају.
 
Vrh