http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/399483 ... ZemunBorca
Nezvanično je čuo da će se odložiti završetak radova.Politika ili nešto drugo?
Nezvanično je čuo da će se odložiti završetak radova.Politika ili nešto drugo?
duke23":2leer6yt je napisao(la):Али урадити укрштање са Цара Душана са семафором и семафор на лакат кривини стварно требаш бити геније за тако нешто.
Као да нема довољно камиона на батајничком друму па треба још.+ још један семафор
Пројекат кошта 270М$ и укршта се са свим путевима?
Јел тако исто и у Борчи тј. какво је укрштање са зрењанинцем?
Дуке23, ево како ће изгледати петља са укрштањем на Зрењанинском путу: Имао сам и скицу петље код Ковилова, али сад не могу да је пронађем, а није ми у документу где све чувам о мосту Земун-Борчаduke23":1pq84rbc je napisao(la):Али урадити укрштање са Цара Душана са семафором и семафор на лакат кривини стварно требаш бити геније за тако нешто.
Као да нема довољно камиона на батајничком друму па треба још.+ још један семафор
Пројекат кошта 270М$ и укршта се са свим путевима?
Јел тако исто и у Борчи тј. какво је укрштање са зрењанинцем?
Zuma":eomuenfx je napisao(la):Ja sam silno vreme istrošio objašnjavajući da je Hajdin u pravu i da se u cenu mosta ne može računati ni petlja ni deo na stubovima budući da oni rešavaju posebne probleme ukrštanja ogromnih saobraćajnih tokova u buducem Beogradu...?
ftj":1fq07f17 je napisao(la):Znači na slaviji i autokomandi smo trebali da ubacimo semafor.
Lord":1tei8sly je napisao(la):Zuma":1tei8sly je napisao(la):Ja sam silno vreme istrošio objašnjavajući da je Hajdin u pravu i da se u cenu mosta ne može računati ni petlja ni deo na stubovima budući da oni rešavaju posebne probleme ukrštanja ogromnih saobraćajnih tokova u buducem Beogradu...?
Tehnički gledano Hajdin i ti ste u pravu, ali realno to nema veze s vezom. Svaka baba zna da most ako nema razvijenu mrežu pristupnih saobraćajnica postaje nefunkcionalan. To je kao da ti ja kažem da smeštaj na Mauricijusu košta 250€ za 7 dana. Sjajno. Još samo za avion da platiš 3000€ povratnu kartu i sve super. I koliko onda košta smeštaj na Mauricijusu? 250€ tehnički gledano, a sad to što ti živiš da na drugom kraju sveta pa ti treba 3000€ da dođeš do tamo to ne ulazi u cenu smeštaja, to bi i onako morao da platiš koji god smeštaj tamo da uzmeš... Ali realno ulazi, jer jedno bez drugog ne može!
nije ispravna. Most takvog kapaciteta zahteva i takve pristupne saobraćajnice, ovo sto si ti napisao je ok za Stari savski most. Cena kompleksnih, denivelisanih raskrsnica mora da se uračuna u cenu mosta te širine. Dakle slažem se u tim petljama nema samo pristupnih saobraćajnica, pa se ne može u realnu cenu mosta uračunati cela petlja ali dobar deo (bar 50%) može i mora da se uračuna."Dakle to bi mogla biti jedna obična ravna ulica bez raskrsnica koja se bilo gde uliva u postojeću mrežu puteva u gradu"
bboris7":2gcrdx2i je napisao(la):ftj":2gcrdx2i je napisao(la):Znači na slaviji i autokomandi smo trebali da ubacimo semafor.
Pa to ironicno pitanje daje samo sebi odgovor kada pogledas policajce koji regulisu saobracaj u toku najveceg spica.
Gorstak89":13wsjlth je napisao(la):bboris7":13wsjlth je napisao(la):ftj":13wsjlth je napisao(la):Znači na slaviji i autokomandi smo trebali da ubacimo semafor.
Pa to ironicno pitanje daje samo sebi odgovor kada pogledas policajce koji regulisu saobracaj u toku najveceg spica.
A kako bi ti rešio Slaviju i AK?
Policajci tamo rešavaju probleme koji nastaju zato što vozači ne poštuju pravila. Vozila ima na pretek i ima puno velikih bitnih saobraćajnica. Beogradu u tom predelu fali još takvih, nazovi magistralnih, tokova. Ja bih taj deo UMP-a pre podržao nego ovaj na NBG, ovaj na nbg meni ne deluje logično.. Ali jedan prelaz preko auto puta i ceo vod ka pančevcu bi mnogo pomogao, i koštao bi Boga oca
10. januar 2013., Predsednik Skupštine Beograda Aleksandar Antić kazao da će izgradnja mosta preko Dunava, dugog 1.482 metra, sa 21 kilometrom prilaznih puteva, koštati 260 miliona dolara.
Semafori bi tamo napravili kolaps koji bi blokirao bukvalno ceo Beograd. :bash:bboris7":2g8a2c1d je napisao(la):A kako bi ti rešio Slaviju i AK? ...
Pa semaforima , a da li je razlog za guzvu , bahatost vozaca , pesaci ili veliki broj vozila , uopste me ne zanima.
GOJE":2c7htfas je napisao(la):Semafori bi tamo napravili kolaps koji bi blokirao bukvalno ceo Beograd. :bash:bboris7":2c7htfas je napisao(la):A kako bi ti rešio Slaviju i AK? ...
Pa semaforima , a da li je razlog za guzvu , bahatost vozaca , pesaci ili veliki broj vozila , uopste me ne zanima.
Gorstak89":33yxf4o2 je napisao(la):Čekaj, svi propagiraju kružne tokove i sad ti kažeš da je semafor najbolje rešenje? 7 ulica se spaja na slaviju, i imaš tu tramvaje, trolejbuse i autobuse. Da ne pričamo da je Slavija veza sa BKA, GŽS I BAS, Auto put i resto beograda sa one strane AP, Terazije... To je usko grlo, a mogu misliti kako bi bilo kad bi semafor po minut-2 držao crveno nekoj ulici... Zamisli kolonu od AK I ovako ume da se napravi od hrama! Kružni tok konstantno pušta automobile sa svih strana po malo i nema onog čekanja, raskrsnice sa semaforima imaju periode kada je svima crveno. Dalje, kružni tok se konstantno prilagođava, tj prilagođen je, semafori bi morali da imaju posebnu opremu i senzore da ne bi npr držali ogromnu kolonu sa jedne strane dok u drugim ulicama nema nikoga. VELIKO NE SEMAFORIMA!
I VELIKO DA preuređenju slavije, da se sklone makar pešaci, a značilo bi i kada bi šinski saobraćaj mogao nekako da se izvrda ili bar trole...