@blagoje
   +1  
 
 
Prelep prizor 
I dalje mi je žao što pruga nije ušla u projekat  samog mosta    
 
 
Zemunska visinska razlika pruža mogucnost da pruga  ulazi u tunel
 koj bi bio ,,sprat,,  ispod jednog kraja mosta   ( tako je urađeno i na Pančevcu )
 i tek iza naselja da izađe na površinu  gde ima dovoljno mesta ,, da šina savije,,  
Železnička zaobilaznica oko Beograda sa istoka na zapad  a time bi i ukompletiran pružni prsten oko Bgda 
ne samo za potrebe kargo vec putničke i gradske linije    
 
 
I dalje smatram da je jeftinije dopuniti projekat  ovog ,,Kineskog mosta,,
nego graditi poseban železnički most, 
i to u ovom kriznom vremenu,  naročito kada nas čeka i Vinčanski most
Pa zar je malo dopunskih para dato za most preko Ade  a za ovu dopunu je onda puno  
i to za železnicu,  čij kargo saobracaj je vredan suvog zlata ,  plus ostale koristi