Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

trialin":3kog4qz4 je napisao(la):
Sta je ovo?

most1.jpg
Могу само да претпоставим да ће на том месту бити темељ једног од стубова, и да ће ту да ставе оплату и почну са испумпавањем воде.
 
jlaki":3589rh5u je napisao(la):
jelenabg":3589rh5u je napisao(la):
Mislim da je u pitanju Kinez koji pokušava da održi ravnotežu :lol:.

Mnogo bitan most i to ne samo za Beograd već i za dobar deo Banata. Most bi trebalo da dovede do neke vrste buma na toj strani Beograda. Šteta što se za to nismo pripremili jer bi sve mnogo bolje izgledalo.

Upravo zbog tog buma Ada je trebalo da ostane najneprioritetnija.

Lepo se počelo sa rekonstrukcijom Gazele, ali je onda trebalo da se gradi kolosek na Pančevcu i da se i on rekonstruiše, onda Zemun - Borča, pa tek an kraju Ada. A ne ovim idiotskim redosledom.

Brkas stvari laki,zemun borca i buduci u vinci ce graditi republika.Za zeleznicki je nadlezna zeleznica oko rekonstrukcije i drugog koloseka(citaj ugovor sa rusima za drugi kolosek),a most preko ade grad.A,da,i drzava je rekonstruisala gazelu a ne grad.

To sto se gradonacelnik slika i pokazuje kao svoj licni uspeh izgradnju mosta je nista nego kicenje tudjim perjem.
 
boca-ica":29r58cnc je napisao(la):
@blagoje
+1 :)
Prelep prizor

I dalje mi je žao što pruga nije ušla u projekat samog mosta :(
Zemunska visinska razlika pruža mogucnost da pruga ulazi u tunel
koj bi bio ,,sprat,, ispod jednog kraja mosta ( tako je urađeno i na Pančevcu )
i tek iza naselja da izađe na površinu gde ima dovoljno mesta ,, da šina savije,,

Železnička zaobilaznica oko Beograda sa istoka na zapad a time bi i ukompletiran pružni prsten oko Bgda
ne samo za potrebe kargo vec putničke i gradske linije :dil:

I dalje smatram da je jeftinije dopuniti projekat ovog ,,Kineskog mosta,,
nego graditi poseban železnički most,
i to u ovom kriznom vremenu, naročito kada nas čeka i Vinčanski most

Pa zar je malo dopunskih para dato za most preko Ade a za ovu dopunu je onda puno
i to za železnicu, čij kargo saobracaj je vredan suvog zlata , plus ostale koristi

Potpuno se slažem!
 
Михаило":a1v0f3xk je napisao(la):
Могу само да претпоставим да ће на том месту бити темељ једног од стубова, и да ће ту да ставе оплату и почну са испумпавањем воде.
Da, i ja tako mislim, tu su napravili 'prosirenje' pa mi je najlogicnije da je zbog stuva
 
vucko":2yc9n7tn je napisao(la):
To sto se gradonacelnik slika i pokazuje kao svoj licni uspeh izgradnju mosta je nista nego kicenje tudjim perjem.

Neke pare za rekonstrukciju Gazele je izdvojio i grad, ali nije velika suma u pitanju.
 
Grad je suinvestitor i na ovom projektu, a nosilac posla je Ministarstvo ekonomije, tj. Nacionalni investicioni plan.
 
pedja74":xxlrhklq je napisao(la):
boca-ica":xxlrhklq je napisao(la):
@blagoje
+1 :)
Prelep prizor

I dalje mi je žao što pruga nije ušla u projekat samog mosta :(
Zemunska visinska razlika pruža mogucnost da pruga ulazi u tunel
koj bi bio ,,sprat,, ispod jednog kraja mosta ( tako je urađeno i na Pančevcu )
i tek iza naselja da izađe na površinu gde ima dovoljno mesta ,, da šina savije,,

Železnička zaobilaznica oko Beograda sa istoka na zapad a time bi i ukompletiran pružni prsten oko Bgda
ne samo za potrebe kargo vec putničke i gradske linije :dil:

I dalje smatram da je jeftinije dopuniti projekat ovog ,,Kineskog mosta,,
nego graditi poseban železnički most,
i to u ovom kriznom vremenu, naročito kada nas čeka i Vinčanski most

Pa zar je malo dopunskih para dato za most preko Ade a za ovu dopunu je onda puno
i to za železnicu, čij kargo saobracaj je vredan suvog zlata , plus ostale koristi

Potpuno se slažem!

Sve ove mostove finansira Grad Beograd, a železnica je na nivou Repbulike. Kada bi i oni još bili uključeni u projekat, kakav je haos u ŽS ne bi od toga ništa bilo pre 2050. zato molim vas manite se železnica molim vas!!! Bolje bez njih!
 
^^ Nadovezacu se na off, igrom slucaja sam bio u Kini 2006. i u gradu Xian sam gledao na gradiliste s prozora hotela. Legao sam uvece oko 11 da spavam, ustao sam 6 ujutru i zgrada je porasla za 1 sprat. Bio sam odusevljen. Tamo zapravo ljudi rade kao i Japanci, 24/7.
 
blagoje":fatrw81f je napisao(la):
Relja, 15 dana je u pitanju (360 sati + eventualno 24 časa)

mmmm daaa....
prvi dan na poslu nakon odmora, još uvek slaba koncentracija...
 
dzonihsv":2ffkxjzg je napisao(la):
Pošto se juče dobro nakrkah, reko' da se provozam do Zemuna i pokušam da skinem makar koju kaloriju. :)

Uistinu, pojma nisam imao o kraju u koji ću da idem, ali uz Bing mape sam se nekako snašao. Elem, dolazim ja tamo, vozim kroz Pregrevicu i zabadam u kraj iste. Gde sad u pm, reko'. Osvrćem se i vidim dva čoveka stoje u jednom dvorištu i gledaju sa litice na Dunav (najverovanije most). Prilazim i pitam ''Dobar, dan. Mogu li...'', te jedan od njih k'o iz topa, ''Može, može, slobodno''. Ja se zahvalih, iako pitanje ne postavih. :)








I jedan video za kraj.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4GSjWhVs9lA[/video]


PS: E, pošto sam ja sad bio kod zemunaca, sledeći put ako neko od njih/vas planira da ide na moj kraj, nek' mi se javi, da ga/vas dočekam k'o domaćin. :)

Pozdrav.

Svaka čast za slike. Trebalo je da se javiš da i mi tebe dočekamo. Ja sam se spremao da uslikam ovo što si ti, ali me je praznovanje sprečilo.
 
U nedostatku više informacija o samom projektu mosta i načinu gradnje (sem onih na Beobuild-u), pokušavam da analiziram slike koje je postavio dzonihsv. Sva je prilika da su sa privremenim mostom došli do poslednjeg stuba sa strane Borče (stub glavnog raspona) i da se pravi platforma za fundiranje šipova i izgradnju nosećeg stuba. Na osnovu vizuelizacije mosta, stubovi glavnog raspona i prvi do njih sa obe strane reke su drugačiji od ostalih i nose kompletnu gornju konstrukciju oba smera (28 metara) pa bi i njihova širina trebala biti oko 20 metara. Ostali noseći stubovi su zamišljeni kao parovi stubova koji nezavisno nose gornje konstrukcije suprotnih smerova (po 14 metara), pa procenjujem da će im širina biti 5-6 metara.

111020-ZMB-VS-01.jpg


Obzirom na širinu mosta od 28 metara i na širinu pomoćnog mosta od 7 metara, pretpostavljam da pomoćni most ide sredinom ispod glavnog mosta, a fundiranje šipova za noseće stubove i njihova dalja izgradnja mora da se obavlja sa platformi dodatih sa obe strane pomoćnog mosta. To može da se zaključi i sa slike koju je postavio dzonihsv, gde se platforma postavlja desno od pomoćnog mosta, a na obali mašina fundira šipove za noseći stub na levoj strani mosta.

most2.jpg


Sve se to lepo uklapa za deo mosta gde su noseći stubovi u parovima, a postoji prostor između njih kojim prolazi pomoćni most. Problem kod sklapanja kockica nastaje kod poslednja dva stuba koja su punog profila velike širine. Dok za noseći stub glavnog raspona nije problem, obzirom da pomoćni most dolazi samo do njega, fundiranju šipova i izgradnji sledećeg nosećeg stuba širine 20-ak metara smetao bi privremeni most. U ovom trenutku nemam logično objašnjenje, osim da vizuelizacija ne odgovara u potpunosti projektu koji se realizuje. Sasvim je moguće i da su samo noseći stubovi glavnog raspona punog profila, a ostali u parovima.

Ovo su samo moja razmišljanja vezana za tehniku gradnje koja će se primeniti. Bilo bi dobro da ako neko ima više informacija o ovome i o samom projektu mosta iznese to ovde, jer smatram da je nedopustivo da su informacije u javnosti vezane za ovako kapitalan objekat u ovoj meri nedostupne.
 
ako gledamo i ovo iznad kolovoza, tj ova 4 piloncica na jednoj slici ovo su u stvari 3 razlicita rendera
 
Заиста...који је званични рендер?

Некако ми се чини да је овај мост "мало тајанствен"...
 
Ne znam da li su ranije bile ove slike:

IMG_Z-M_Night_View.jpg


IMG_Z-B_partial_view.jpg


Inače, slike su sa zvaničnog sajta China Road and Bridge Corporation (CRBC) u Srbiji - www.crbcserbia.com


Pa ako su ga sami stavili na sajt, pretpostavljam da bi trebali njega i da grade. Nadajmo se da će ako ne bolje, onda bar isto propratiti izgradnju mosta kao što je www.savabridge.com propratio izgradnju mosta na Adi.
Još kada bi postavili detalje projekta i kamere, to bi već bilo ozbiljno.
 
Nije ni blizu www.savabridge.com , ali je ipak nešto za početak.
Trenutno imaju tek nešto više od 2000 poseta, ali osećam da će od danas taj broj početi naglo da raste.

Hajde da se nadamo da će postaviti i kamere kada im poraste posećenost.
 
Jeste Blagoje,to je definitivna verzija bez onih ruku na srce ruznih piloncica.

Bice ovo superiska,pogotovu kada se baci akcenat na njega od proleca. :kk:
 
Sviđa mi se na vizuelizaciji kako su osvetlili ovaj most - diskretno i otmeno:

IMG_Z-M_Night_View.jpg
 
Ali mislim da ni ovo nije render finalnog rešenja - nakon trećeg stuba, brojano od leve strane, se može izbrojati - još 15 parova stubova do sremske obale. Neko se malo zaneo u crtanju :)

Enivej, most se gradi, a još uvek ne znamo kako će izgledati. :notok:
 
Vrh